رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: تا پایان سال آینده تمام ۱۲۹ ساختمان بحرانی شهر تهران را تعیین تکلیف می‌کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سحابی‌های گسیلشی IC ۱۳۹۶ و Sh۲-۱۲۹ در فاصله ۳,۰۰۰ سال نوری از ما قرار دارند و سرشار از گاز‌های درخشان و ابر‌های غباری تاریک هستند.
یک عضو شورای شهر تهران از تعیین تکلیف ۱۲۹ ساختمان ناایمن تهران تا پایان سال جاری خبر داد.
منابع آماری شمار شهدا و مجروحان فلسطینی در جریان یورش‌های نظامیان صهیونیستی به قدس اشغالی طی ماه گذشته را اعلام کردند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: طی اجرای اولین مرحله طرح سراسری مقابله با سارقان خشن در سراسر کشور ۱۲۹ نفر متهم دستگیر و ۲۲۳ فقره انواع سرقت‌های خشن کشف شد.
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله در سامانه نیما طی روز جاری (سه شنبه ۲۲ فروردین) به ۱۶۱ میلیون دلار رسید که از این مقدار، ۱۲۹ میلیون دلار معامله شد.
پایتخت دارای ۳۳ هزار ساختمان ناایمن است که ۱۲۹ مورد آن‌ها بسیار پر خطر و خطرناک هستند و در این میان نام مراکز پر ترددی مانند ساختمان پاساژ باملند نیز به چشم می‌خورد.
عباسی گفت: در کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران پیگیر انتشار لیست ساختمان‌های ناایمن پایتخت بودیم و آخرین پیگیری‌ها حاکی از آن است که شهرداری و سازمان آتش نشانی فرصت خواستند تا این لیست معروف به ۱۲۹ ساختمان را پایش و بروز رسانی کنند.
وزارت امور خارجه کانادا از اعمال تحریم علیه شماری از افراد و نهادهای روس خبر داد.
ساختمان‌های ناایمن تهران براساس ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان آتش‌نشانی در چهار گروه «بسیار پرخطر» و بحرانی، «پرخطر»، «میان‌خطر» و «کم‌خطر» دسته‌بندی شده‌اند. تا به حال نیز بیش از ۳۳ هزار ساختمان در شهر مورد بررسی قرار گرفته‌اند و بابایی می‌گوید؛ جز ۱۲۹ موردی که در دسته‌بندی «بسیار پرخطر» قرار داشتند، حدود ۱۱ هزار مورد نیز در دسته‌بندی «پرخطر»‌ها قرار گرفته‌اند. حساسیت‌ها هم بیشتر درباره دو گروه نخست است. شهرداری‌ها تا پیش از این ضعف قوانین برای برخورد نکردن با ساختمان‌های ناایمن را بهانه می‌کردند.
بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، مجموع درآمد حاصل از مالیات بر واردات برای دولت ۱۲۹ هزار و ۷۱۲ میلیارد تومان پیش بینی شده که ۸۹ هزار میلیارد تومان آن حاصل دریافت حقوق ورودی است.
هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال زنان با برتری تیم‌های مدعی گرگان و گروه بهمن به پایان رسید.
هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال زنان با برتری تیم‌های مدعی گرگان و گروه بهمن به پایان رسید.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۲۹ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد، این در حالی است که طی ۲۴ ساعت گذشته نیز این شاخص روی عدد ۱۳۰ یعنی بازه ناسالم قرار داشته است.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۲۹ یعنی بازه ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
شهداب در یک بازی جذاب و نزدیک موفق شد با نتیجه ۳-۲ فولاد سیرجان را شکست دهد.
پیتر اسکالی که یک شهروند استرالیایی است به اتهام آزار کودکان به ۱۲۹ سال زندان محکوم شده است.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به شناسایی ۱۲۹ ساختمان ناایمن بسیار پرخطر و پرخطر در پایتخت گفت: ۱۰ ساختمان از این تعداد در فرایند ایمن‌سازی قرار گرفته‌اند .
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: تا کنون حدود ۳۳ هزار ساختمان ناایمن در حوزه ایمنی حریق در تهران شناسایی شده است که از این تعداد ۱۲۹ ساختمان بسیار خطرناک است و معاون دادستان تهران مورد به مورد مالکان این ساختمان‌ها را احضار و پرونده‌های آن‌ها را به صورت جدی پیگیری می‌کند.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز هفتم مهرماه با میانگین ۱۲۹ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شد.
پایتخت دارای ۳۳ هزار ساختمان ناایمن است که ۱۲۹ مورد آنها بسیار پر خطر و خطرناک هستند و در این میان نام مراکز پر ترددی مانند ساختمان پاساژ باملند نیز به چشم می خورد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان  امروز سوم مهرماه با میانگین ۱۲۹ در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از بازرسی شرکت های لبنیاتی خبرداد و گفت: ۱۲۹ واحد تولیدی لبنی مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۱۹ شرکت متخلف شناسایی شدند.
هیچ فشاری در خصوص نتایج آزمون بر مرکز وکلا وارد نیست و صحبت ما این است که قانون باید به درستی اجرا و مر قانون رعایت شود. اگر مر قانون بگوید ۳ هزار انجام می‌دهیم و اگر بگوید ۳۰ هزار پذیرفته، باز هم انجام می‌دهیم. تأخیری که ایجاد شده به دلیل تفسیر از ماده قانونی است و امر عجیبی محسوب نمی‌شود.
لئو همیشه لئو است. او هنوز مسی است و تغییری نمی‌کند. مسی همیشه تفاوت‌ها را ایجاد می‌کند و با تیم سازگار می‌شود. واضح است که امیدواریم همه چیز برای ما سه نفر، برای من، لئو و کیلیان امباپه خوب پیش برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ