تمام کالاهای موجود و رسوبی در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات استان بوشهر ۲۱۱ روز بعد سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر تعیین تکلیف شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بهتر است یارانه کالاها به صورت مستقیم به کشاورز داده شود زیرا در غیر این صورت، هزینه تمام شده بالا می‌رود.
رئیس کل بانک مرکزی گفت:تمام منابع ارزی توقیف شده ایران در کره جنوبی آزاد شده و این منابع به صورت پرداخت بانکی جهت خرید کالاهای غیرتحریمی استفاده می‌شود.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها به دلیل خلوتی معابر حضور دارند.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تیم‌های پلیس راهور در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها به دلیل خلوتی معابر حضور دارند.
با حضور علی خطیر در رأس مدیریت استقلال، حالا دیگر تمامی مدیران گذشته استقلال جدا شده اند.
با وجود قانون مصوب برای ممنوعیت تبلیغات کالا‌های آسیب رسان به سلامت مردم در تمام رسانه‌ها، تلویزیون در اقدامی تاسف آمیز و شگفت‌آور، چندی است تبلیغ یک نوع نوشابه انرژی‌زا را در تمام شبکه‌های سیما، پخش می‌کند.
امیرمهدی صبائی گفت: باتوجه به ابلاغیه اخیر معاون اول رئیس جمهور و افزایش ظن معاملات مبتنی بر اطلاعات نهانی حوالی تاریخ صدرالاشاره، پس از استعلام و دریافت اسامی مطلعان از تصمیم نرخ خوراک و اشخاص تحت تکفل آن‌ها به عنوان دارندگان اطلاعات نهانی، در بازه زمانی فوق معاملات اشخاص معرفی شده بررسی و در صورت مشاهده کوچکترین تخلف، به‌ نحو مقتضی مورد پیگیری و رسیدگی قرار می‌گیرد.
وزارت حوادث غیرمترقبه منطقه‌ای روسیه اعلام کرد: تمامی محدودیت‌های تردد در «روستوف» برداشته شد.
سعیدی: باید تمام توجه مسئولین اقتصادی، بحث مهار تورم و در اختیار قرار دادن کالا‌های اساسی در دست مردم باشد که متاسفانه عملا چنین چیزی دیده نمی‌شود. مشاهده می‌کنیم مواردی مطرح می‌شود که سوال پیش می‌آید آیا این‌ها اولویت اول ماست؟ که از نظر من نیستند. مثلا لایحه عفاف و حجابی و نظایر آن‌که عموما مطرح می‌شود؛ می‌شنویم یک مدیر اجرایی عنوان می‌کند ما ترک فعل‌ها را در موضوع حجاب تحمل نمی‌کنیم، کاش این ترک فعل‌ها در حوزه تورم لجام گسیخته و ترک فعل‌هایی که منجر به پدیده‌های زباله‌گردی و نظایر آن می‌شود هم تحمل نمی‌شد.
سال گذشته با اقدامات قضایی و بازدیدهای مستمر مسئولان قوه قضاییه بخش زیادی از کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات تعیین تکلیف شد.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
سخنگوی قوه قضاییه از تعیین تکلیف تمامی کالاهای رسوبی در انبارهای اموال تملیکی و گمرکات خبر داد.
دولت انگلیس صادرات تمام کالاهایی که روسیه می‌تواند از آنها در درگیری نظامی با اوکراین استفاده کند، را به این کشور متوقف کرده است.
رایزن بازرگانی ایران در عراق گفت: در هفته‌های اخیر، صادرات تمام کالاهای دارای مجوز به عراق انجام شده و تنها در انتقال ارز مشکلاتی به‌وجود آمده که به‌زودی رفع خواهد شد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: بازار به حال خود رها شده و تیم اقتصادی دولت بازار را مدیریت نمی‌کنند. متأسفانه هیچ یک از قیمت‌های تمام شده کالاها کنترل نمی‌شود.
مشهد ـ رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: تمام واحدهای صنفی به غیر از واحدهای عرضه کنده کالاهای اساسی و ضروری به علت برودت هوا و مدیریت انرژی باید از ساعت ۲۰ نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند.
رئیس‌کل جدید بانک مرکزی در نخستین روز انتصابش اولین وعده خود را تثبیت نرخ نیما روی قیمت ۲۸,۵۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: واردات تمام کالاهای اساسی را با این نرخ تأمین می‌کنیم.
سرپرست معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: در قانون مصوب شده آب مجازی نام تمام محصولاتی که آب بری بالا دارند، آمده و ۰.۵ درصد تعرفه تعیین شده شامل تمام کالاها نمی شود.
شاید بهترین راه نظارت بر شرکت ها و آژانس‌های فروشنده پکیج بلیت و سفر و اقامت قطر، انتشار قیمت تمام شده و نرخ مصرف کننده مشابه قانون درج ارقام روی کالاها باشد تا سود فروشنده و واسطه برای همه عیان شود.
رئیس جمهور گفت: همه دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های اقتصادی ضمن کنترل هزینه‌های خود، با تمام توان برنامه‌های مصوب را برای کاهش هرچه بیشتر نرخ تورم بویژه در کالا‌های مربوط به معیشت و سفره مردم اجرا کنند.
بررسی وضعیت قیمت کالاهای اساسی در هفته چهارم مرداد حاکی از ثبات نسبتی قیمت اکثر کالاها نسبت به هفته گذشته است اما قیمت گوشت با افزایش همراه بوده است.
نئوبانک هوشمند فردا سال گذشته با سرمایه گذاری مشترک شرکت آرمان وفاداری آریا (آوا) وابسته به بانک ایران زمین و هلدینگ “های وب” آغاز به کار کرد.
خانواده، مدرسه، دانشگاه و تقریباً تمام بازار کالاهای فرهنگی به مواجهه عقلانی و متعهدانه با جریان‌های مد و پوشاک نیاز دارند. ولی متأسفانه به چند دلیل همچنان مانعی بزرگ در برابر چنین مواجهه عقلانی و متعهدانه وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ