اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس گزارش SimilarWeb، تعداد کاربرانی که از وب سایت چت جی‌پی‌تی بازدید کرده‌اند در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۳ نسبت به ماه ژوئن ۱۲ درصد کاهش داشته و از ۱.۷ میلیارد به ۱.۵ میلیارد رسیده است. این داده‌ها شامل کاربرانی نمی‌شود که از واسط برنامه‌نویسی کاربردی (API) اُپن ای‌آی استفاده می‌کنند که به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد به جی‌پی‌تی دسترسی داشته باشند و آن را در اپلیکیشن‌های خود ادغام کنند.
اداره فضای سایبری چین (CAC)، به تازگی در دستورالعملی، پلتفرم‌های آنلاین را موظف کرده تا بر صفحات و کاربرانی که اطلاعات نادرست و چالشی منتشر می‌کنند، نظارت کند.
لنز ایرانسل با برگزاری جشنواره تابستانی، به کاربرانی که بیشترین دقیقه تماشای بی‌وقفه را در این پلتفرم داشته باشند، جوایز ویژه اهدا می‌کند.
برخلاف اینستاگرام واحد پول اجتماعی توئیتر کلمات هستند نه تصاویر. متا از افراد مشهور بزرگ دعوت می کند تا به نسخه اولیه تردز بپیوندند. متا تایید کرده که پیش تر نام های بزرگی هم چون ملاله یوسف زی، شکیرا و گورون رمزی از تردز استفاده کرده اند. تردز شاید شاید بهترین شانس را در میان رقبای توئیتر داشته باشد و به تعداد بیش تری از چهره های سنگین وزن و کاربرانی که آنان را دنبال می کنند نیاز دارد.
ماجرا از آنجا آغاز شد که براساس توییت ایلان ماسک، حساب‌های تأییدنشده یا عادی تو‌ییتر روزانه فقط می‌توانند ۶۰۰ پست را مشاهده کنند و این میزان برای حساب‌های تأییدنشده «جدید» ۳۰۰ پست در روز است. کاربرانی که هزینه سرویس توییتر بلو را پرداخت کرده‌اند و تیک آبی دارند، قادر خواهند بود تا ۶۰۰۰ پست در روز را مشاهده کنند!
تعداد کاربرانی که مشکل دسترسی به یوتیوب را گزارش می‌کردند تا ساعت ۸ و ۵۵ دقیقه صبح جمعه، به ۱۸ نفر کاهش پیدا کرد. همچنین تعداد کاربرانی که اختلال در دسترسی به یوتیوب تی وی را گزارش کرده بودند، از بیش از ۳۰۰۰ نفر، به دو نفر کاهش یافت.
متا پلتفرمز اعلام کرده در آینده نزدیک تست هایی انجام می دهد که دسترسی به اخبار و اشتراک گذاری محتوا توسط کاربرانی خاص و ناشران را در کانادا محدود می کند.
آقای گل تاریخ باشگاه استقلال از ریاست آکادمی باشگاه استقلال برکنار شد.
اپل به کاربرانی که می‌خواهند دستگاه‌هایشان را برای زمان طولانی‌تری نگه دارند، پیشنهاد می‌کند که دستگاه‌ها را کامل شارژ نکنند. باتری دستگاه‌هایی که کامل شارژ شده‌اند، اما در حال کاری نیستند، سریع‌تر خالی می‌شود. دستگاه‌هایی که شارژ ندارند ممکن است برای حفظ شارژ خود با مشکل مواجه شوند. اپل پیشنهاد می‌کند که اگر می‌خواهید دستگاهی بیشتر عمر کند، با شارژ ۵۰ درصد از هر دو مشکل جلوگیری خواهید کرد.
برخی از حملات اخیر علیه کاربرانی که حالت قفل یا Lockdown اخیرا معرفی شده اپل را فعال کرده بودند شکست خوردند قابلیتی که برخی از ارتباطات تماس گیرندگان ناشناس را متوقف می‌کند و تعداد برنامه‌هایی که به طور خودکار فراخوانی می‌شوند را کاهش می‌دهد.
شرکت سازنده ربات‌های چت هوش مصنوعی GPT، روز سه‌شنبه اعلام کرد که تا ۲۰۰۰۰ دلار به کاربرانی که آسیب‌پذیری‌های سیستم‌های هوش مصنوعی آن را گزارش کنند، جایزه می‌دهد.
مخابرات ایران امکان دریافت پیامک ورود برای کاربرانی که به هر دلیلی از واتساپ خارج شده و یا قصد نصب این پیام‌رسان بر گوشی تلفن جدید دارند را مسدود کرده است.
فرآیند ثبت نام در سامانه و ثبت سفارش خودرو، برای کاربرانی که ۲ شرط را رعایت کرده باشند، از تاریخ ۱۶ الی ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ تمدید شد.
محسن برهانی نوشت: خروجی نظارت استصوابی، پدیده‌هایی بی‌نیاز از نظر ملت هستند.
مهاجم یک دهه قبل تیم فوتبال استقلال می‌گوید نمایش ارسلان مطهری او را بسیار خوشحال کرده است.
کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی شاد استفاده می‌کنند جهت استفاده بهتر از این سامانه ساعت ۲۰ امشب نسخه جدید شاد را در آدرس SHAD.IR به روز رسانی کنند.
کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی تر شاد استفاده می‌کنند جهت عملکرد بهتر از ساعت ۲۰ امشب نسخه جدید شاد را در آدرس SHAD.IR به روز رسانی کنید.
کاربرانی که از نسخه‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند جهت عملکرد بهتر و استفاده از سرویس‌ها، از ساعت ۲۰ امشب نسخه جدید شاد را از آدرس SHAD.IR به‌روزرسانی کنند.
شب گذشته آپدیت یا به‌روزرسانی جدید توئیتر در اپ‌استور قرار گرفت و کاربرانی که می‌خواهند در کنار نام خود تیک آبی داشته باشند باید ماهانه 7.99 دلار پول پرداخت کنند.
طبق قانونی جدید در ترکیه، شبکه های اجتماعی و شرکت های فناوری باید اطلاعات کاربرانی که اخبار جعلی و محتوای غیرقانونی به اشتراک می گذارند را در اختیار مقامات قرار دهند.
طبق قانونی جدید در ترکیه، شبکه های اجتماعی و شرکت های فناوری باید اطلاعات کاربرانی که اخبار جعلی و محتوای غیرقانونی به اشتراک می گذارند را در اختیار مقامات قرار دهند.
طبق قانونی جدید در ترکیه، شبکه های اجتماعی و شرکت های فناوری باید اطلاعات کاربرانی که اخبار جعلی و محتوای غیرقانونی به اشتراک می گذارند را در اختیار مقامات قرار دهند.
هنگامی که افراد از طریق اسکرین‌شات، از توییت‌ها استفاده می‌کنند، با هیچ بخشی از این سایت تعامل نمی‌کنند؛ بنابراین کاربرانی نیستند که امکان درآمدزایی از آن‌ها وجود داشته باشد و این شبکه اجتماعی، نمی‌تواند به آن‌ها تبلیغات نمایش دهد یا از آن‌ها بخواهد عضو این سرویس شوند.
برخی شواهد بر این دلالت دارند که گوکل‌پلی نحوه شناسایی کشور کاربر را از آی‌پی به فعالیت‌های حساب کاربری تغییر داده و سبب شده است کاربرهای بسیاری از ایران، کوبا و روسیه نتوانند هیچ اپلیکیشنی را از گوگل‌پلی نصب کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ