هواداری‌ها تمرینات سخت پیش فصل را زیر نظر محمود فکری و دستیارانش سپری می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وفادارترین چهره فوتبال باشگاهی ایران طی سه فصل اخیر در دو باشگاه متفاوت حضور پیدا کرده که می تواند نشان از یک تغییر مسیر جدی در زندگی حرفه ای اش باشد.
یحیی گل محمدی در بازی حساس برابر تراکتور علاوه بر محمد عمری درهای ترکیب را به سوی یک بازیکن جوان دیگر از محصولات آکادمی گشود.
هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال با رقم خوردن نتایج قابل توجه و درخشش چندین بازیکن به پایان رسید.
ساکت الهامی، سرمربی هوادار در غم از دست دادن عموی خود عزادار است.
آلوارو خیمنز برای اولین بار در مقابل خبرنگاران تمرین خود را پشت سر گذاشت.
پیام نیازمند در تمرین روز سه‌شنبه سپاهان مثل همیشه با استقبال بسیار خوبی از سوی هواداران مواجه شد.
حتی رفتن رنگ و رو از ویدئوهای کم تعداد قدیمی باعث نمی‌شود، که تکنیک عجیب و غریب ناصر محمدخانی از ذهن هواداران پرسپولیس پاک بشود.
سرمربی مس رفسنجان بعد از برد تیمش مقابل استقلال خوزستان از نمایش شاگردانش راضی نبود.
کاپیتان استقلال با انگیزه زیاد کار خود را شروع کرده؛ او امیدوار است در لیگ بیست و سوم دوران اوج خود را تکرار کند.
هافبک تیم پیکان تصمیم به ادامه همکاری با این باشگاه گرفته است.
روزنامه انگلیسی فاش کرد که همزمان با پایان ریاست دبیرکل کنونی ناتو تا اکتبر سال آتی، رئیس‌جمهور آمریکا به دنبال جایگزینی استولتنبرگ با رئیس کنونی کمیسیون اتحادیه اروپا است.
چهره معروف فوتبال، به داد تیم ملی والیبال در آمریکا رسید!
خداد عزیزی می گوید باید چهره های ورزشی و هنری اجازه دهند زندگی آنها نوشته شود چون خواندن زندگی نامه این افراد برای مردم همیشه جذاب بوده است.
تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر فوتسال به طور قطعی مشخص شدند.
یحیی در اغلب دقایق نشست خبری امروز چهره جدی به خود گرفته بود.
رییس سازمان ثبت احوال کشور درباره لزوم تعویض شناسنامه‌های قدیمی گفت: برای تعویض شناسنامه‌ها بازه زمانی نگذاشتیم؛ اما توصیه جدی ما این است که شهروندان حتما برای تعویض شناسنامه اقدام کنند. به این ترتیب هم اطلاعات آن‌ها در پایگاه داده‌های ثبت احوال به روز می‌شود و هم از بسیاری سو استفاده‌ها جلوگیری خواهد شد.
یحیی گل محمدی برای رسیدن به جام قهرمانی دیگر با پرسپولیس چاره ای جز عبور از هفت رقیب پیش روی خود در لیگ برتر فصل جاری ندارد.
عبدالناصر همتی نوشت: برای کنترل تورم و نرخ ارز، دولت بایستی در کنار سایر اقدامات لازم، برای کاهش انتظارات تورمی و معکوس کردن روند رشد سهم پول در نقدینگی نیز چاره جویی جدی بکند.
رنار که شایعات زیادی درخصوص جدایی او از عربستان و پیوستنش به تیم ملی زنان فرانسه به گوش می‌رسد، به مانند همیشه، چهره‌ای کاملا جدی و خشمگین داشت و از اینکه تیمش در زمین خودی سه مرتبه دروازه اش باز شده، عصبانی بود.
دو چهره جوان دعوت شده به تیم ملی، کار خود را خیلی جدی زیر نظر امیر قلعه‌نویی پیگیری می‌کنند.
حجت الاسلام رئیسی رییس جمهوری در جشنواره بین المللی خوارزمی گفت: چهره های برتر باید به صورت جدی مورد تشویق و حمایت قرار گیرد.
در شب درخشان فوتبال ایران در جام جهانی 2022 یک چهره ویژه و محبوب در ورزشگاه احمد بن علی حضور داشت که حامی جدی تیم ملی بود.
تصویر منحصر به فردی از چهره جدی و درهم کشیده کنعانی‌زادگان روی خط دروازه شکار شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ