مدیران منچستریونایتد از هری کین، مهاجم تاتنهام، خواسته‌اند که خودش درخواست جدایی را به این باشگاه ارائه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی مقابل لانس از عملکرد تیمش تمجید کرد و گفت از جذب راسموس هویلند که او را مهاجمی گلزن توصیف کرد خوشحال است.
لیساندرو مارتینز، مدافع منچستریونایتد، معتقد است که درگیری آندره اونانا با هری مگوایر اتفاق خوبی بوده و باید ادامه پیدا کند.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، به هری مگوایر، مدافع این تیم که به تازگی بازوبند کاپیتانی را از دست داده توصیه کرد هر چه زودتر شیاطین سرخ را ترک کند.
ریو فردیناند معتقد است با جذب اورلین شوامنی، خط میانی منچستریونایتد کیفیتی باورنکردنی پیدا خواهد کرد.
کریستین اریکسن گفت راسموس هویلوند به درد خط حمله یونایتد می‌خورد، اما تاکید کرد که با سرمربی یونایتد در این باره حرف نزده است.
توصیه تدی شرینگهام، بازیکن سابق منچستریونایتد و تاتنهام به هری کین در میان عناوین اصلی روزنامه‌های انگلیسی به چشم می‌خورد.
اوله گونار سولسشر، سرمربی سابق منچستریونایتد، مدعی شده که این باشگاه به توصیه او برای خرید ارلینگ هالند گوش نکرد.
مارکو سیلوا، سرمربی فولام، که خودش امشب در بازی مقابل یونایتد به دلیل اعتراض به داور اخراج شد از الکساندر میتروویچ که او هم در این مسابقه اخراج شد خواست احساساتش را کنترل کند.
کریستین ویری، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، خویچا کواراتسخلیا، ستاره این روزهای ناپولی، را تشویق کرد به منچستریونایتد ملحق شود و گفت او در این صورت به جرج بست دوم تبدیل خواهد شد.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، به جود بلینگام پدیده تیم ملی انگلیس در جام جهانی قطر توصیه کرد حتما به لیگ برتر منتقل شود ولی شیاطین سرخ را انتخاب کند و نه لیورپول.
ویرژیل فن دایک، کاپیتان تیم ملی هلند، معتقد است کودی خاکپو به زودی در مورد تیم جدیدش تصمیم خواهد گرفت.
پل اسکولز هافبک افسانه ایی و سابق باشگاه منچستریونایتد، درباره وضعیت یونایتد در انتهای این فصل و گزینه جایگزین کریس رونالدو صحبت کرده است.
وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، راهکارهایی را برای غلبه بر تیم ملی ایران به انگلیس و آمریکا ارائه کرده است.
سرمربی سابق تاتنهام از صحبتهای اریک تن‌هاخ بعد از شکست یونایتد مقابل استون‌ویلا عصبانی است و می‌گوید او به کریستیانو رونالدو بی‌حرمتی کرده است.
سرمربی سابق تاتنهام از صحبتهای اریک تن‌هاخ بعد از شکست یونایتد مقابل استون‌ویلا عصبانی است و می‌گوید او به کریستیانو رونالدو بی‌حرمتی کرده است.
مدیر ورزشی بارسلونا دیدار برابر منچستریونایتد در پلی‌آف لیگ اروپا را یک فینال زودهنگام توصیف کرد.
گفته می‌شود کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، بازگشتش به منچستریونایتد را فاجعه‌بار توصیف کرده است.
خواهر کریستیانو رونالدو با انتقادهایی تند از اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، تعویض برادرش در بازی با نیوکسل را غیر قابل قبول و توضیحات سرمربی یونایتد را دیرهنگام توصیف کرد.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند برونو فرناندز بعد از شکست 6-3 منچستریونایتد مقابل سیتی در رختکن این تیم برای دقایقی طولانی بر سر هم‌تیمی‌هایش فریاد زده و آنها را تنبل توصیف کرده است.
برندن ویلیامز، مدافع جوان منچستریونایتد، از هم‌تیمی‌اش هری مگوایر در مقابل موج انتقادها دفاع کرده و منتقدان او را «احمق‌های کوچک» توصیف کرد.
کاسمیرو، هافبک برزیلی منچستریونایتد، هفته های اول حضورش در ترکیب این باشگاه را مثبت توصیف کرد.
درحالیکه شایعات زیادی درباره انتقال کریستین پولیشیچ به منچستریونایتد مطرح است سرمربی او در تیم ملی آمریکا می‌گوید پولیشیچ برای بدست آوردن جایگاه فیکس در چلسی خواهد جنگید.
رالف رانگنیک، سرمربی فصل قبل منچستریونایتد، به ساشا کالایجیچ، مهاجم اتریشی اشتوتگارت توصیه کرد که به جای رفتن به الدترافورد در باشگاه فعلی‌اش بماند.
پل اسکولز، ستاره سابق منچستریونایتد، با انتقاد شدید از عملکرد این تیم در بازی مقابل برایتون عملکرد شیاطین سرخ را مسخره توصیف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ