پل اسکولز هافبک افسانه ایی و سابق باشگاه منچستریونایتد، درباره وضعیت یونایتد در انتهای این فصل و گزینه جایگزین کریس رونالدو صحبت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان ژابی آلونسو موفق به کسب پیروزی پُر گل در نخستین بازی جام حذفی شدند.
رودری، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید کسب سه‌گانه در فصل گذشته باعث اشباع این تیم نمی‌شود و او و تیمش بار دیگر برای فتح همه جام‌ها به زمین خواهند رفت.
کای هاورتز، ستاره تازه وارد آرسنال، بعد از اولین بازی خود به هواداران وعده داد امسال به این تیم برای کسب جام کمک خواهد کرد.
مدافع موفق پرسپولیس اکنون در فینال کافا به دنبال جامی دیگر برای پایان دادن به فصل درخشان خود است.
ستاره ایرانی پورتو فصل درخشان خود را با کسب جام به پایان رساند.
تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و منچستریونایتد روز شنبه در فینال فصل ۲۳-۲۰۲۲ جام حذفی فوتبال انگلیس با قضاوت پل تیرنی در ورزشگاه ومبلی لندن به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۲ بر یک شاگردان گواردیولا همراه بود.
ریس جیمز، مدافع چلسی، مدعی شد که این تیم فصل آینده برای کسب جام قهرمانی رقابت خواهد کرد.
استقلال برای به پایان رساندن یک فصل خوب و کسب جام و نساجی نیز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم رفته اند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از بازیکنان این تیم خواست که کارشان را در این فصل تمام شده ندانند و به فکر کسب دومین جام باشند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اتفاقات پس از قهرمانی این تیم در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر گفت: هنوز فصل فوتبالی ادامه دارد و به دنبال کسب دومین جام برای پرسپولیس هستیم.
علیرضا بیرانوند معتقد است پرسپولیس در فصل دشواری که هیچکدام از رقبا باج نمی‌دادند، موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.
نساجی – پرسپولیس. تعیین کننده سرنوشت قهرمانی است. پرسپولیس با کسب سه امتیاز این دیدار فارغ از نتایجی که در دیگر بازی ها رقم می خورد، در استادیوم شهید وطنی جشن قهرمانی می گیرد.
فصل 2022-2023 لیگ ستارگان قطر در حالی به پایان رسید که الدحیل برای هشتمین بار در تاریخ خود قهرمان شد و السد را در کسب این عنوان ناکام گذاشت.
شاگردان ساپینتو در پی کسب جواز صعود به جمع چهارتیم پایانی جام حذفی به مصاف پارس جم رفته اند.
فولادی‌ها دو فصل قبل قهرمان حذفی شدند و امیدوارند تا با یک قهرمانی دیگر سهمیه آسیا را کسب کنند.
امیر قلعه‌نویی فصل گذشته در مشهد رقابت برای کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی را به قهرمان مسابقات واگذار کرد.
سرمربی استقلال خوزستان با ابزار رضایت از روند آماده سازی تیمش برای نیم فصل دوم، از انگیزه شاگردانش برای کسب جواز صعود می‌گوید.
بازیکن استقلال می گوید که قهرمانی نیم فصل اهمیت ندارد و مهم این است که چه تیمی که در پایان فصل جام را بالای سر خواهد برد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، تایید کرد که فشار کسب جام در فصل جاری را کاملا حس می‌کند.
لبنیات هراز آمل نیز با شکست شهداب یزد قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال شد. تیم پیکان هم که نماینده ایران در جام باشگاههای جهان بود در برگشت به ایران پیروزی ارزشمندی کسب کرد.
تیم های استقلال و نساجی برای کسب آخرین جام به جا مانده از فصل گذشته فوتبال ایران، به مصاف هم رفته اند.
لیونل مسی اهداف بزرگی در فصل جاری دارد. او می خواهد با پی اس جی در لیگ قهرمانان و با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی عنوان قهرمانی را کسب کند.
روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، اطمینان دارد که فصل جاری با بارسلونا موفق به کسب جام خواهد شد.
طارمی که سال گذشته قهرمانی سوپرکاپ پرتغال را همراه تیمش به دست آورده و در فصل ۲۲-۲۰۲۱ نیز دوگانه لیگ و جام حذفی را کسب کرده بود، حالا چهارمین جام خود در فوتبال پرتغال را در کارنامه‌اش به ثبت رساند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ