وین رونی، سرمربی دی سی یونایتد، راهکارهایی را برای غلبه بر تیم ملی ایران به انگلیس و آمریکا ارائه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر دفتر پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی، در خصوص ماده مخدر گل و تبعات حاصل از آن به گفتگو پرداخت.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: به قضات رسیدگی‌کننده به پرونده‌های مرتبط با سلب امنیت روانی جامعه باید توصیه کرد که در جریان رسیدگی‌های قضایی حتما شخصیت مرتکب را مورد توجه قرار دهند.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، به هری مگوایر، مدافع این تیم که به تازگی بازوبند کاپیتانی را از دست داده توصیه کرد هر چه زودتر شیاطین سرخ را ترک کند.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، به اریک تن‌هاخ توصیه کرد برای پیروزی مقابل منچسترسیتی در فینال جام حذفی از تاکتیک‌های ژوزه مورینیو در دوران حضورش در چلسی استفاده کند.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که آرسنال نباید تمرکزش را روی مهار ارلینگ هالند بگذارد.
توصیه می‌شود در طول روز سه وعده غذای اصلی شامل صبحانه، ناهار و شام و دو تا سه میان وعده مصرف شود. رعایت تعداد وعده‌ها برای همه گروه‌های سنی و همه افراد خصوصاً افراد مبتلا به اضافه وزن و چاقی، بیماران دیابتی، قلبی عروقی، مبتلایان به فشار خون، کودکان، نوجوانان و سالمندان اهمیت زیادی دارد.
تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به احتمال زیاد تدوام روند صعودی بورس، توصیه‌هایی به سهامداران حرفه‌ایی و عادی برای بهینه سازی سبد دارایی‌ها ارایه کرد.
به گفته این روانشناس، اثرات روانی مثبت دید و بازدید‌های نوروزی و به طور کلی صله رحم با دوستان و آشنایان، تا مدت‌ها در روان افراد باقی می‌ماند.
برای هر کسی که مشکل خواب را تجربه می‌کند، قرص‌های خواب یک توصیه رایج برای رسیدن به یک استراحت شبانه خوب است. این قرص‌ها همچنین برای افرادی که مستعد بیدار شدن در نیمه شب هستند مفید هستند.
در شرایطی که روند بازار ارز در هفته‌های اخیر با افزایش شاخص ارزی روبه رو شده و بهای دلار در بازار متشکل در کانال ۴۴ هزار تومان جای گرفته است، یک مقام مسئول در بانک مرکزی بر این باور است، فضای بازار ارز همچون رشد حبابی بازار سهام در سال‌های گذشته است.
در شرایطی که روند بازار ارز در هفته های اخیر با افزایش شاخص ارزی مواجه شده است و بهای دلار در بازار متشکل در کانال 44 هزار تومان جای گرفته است، یک مقام مسئول در بانک مرکزی معتقد است فضای بازار ارز همچون رشد حبابی بازار سهام در سال های گذشته است.
مردی که می‌خواهد به همسرش ابراز محبت کند و هنگام بیرون رفتن از منزل، متوجه خاک روی میز می‌شود؛ به جای بیان دوست داشتن روی میز یک قلب می‌کشد، اما همسرش فکر می‌کند آن، نشانه اعتراض به کثیفی منزل است! بنابراین داشتن مهارت گفتگو، یکی از اصلی‌ترین مسائل در ایجاد آرامش در خانواده است که این مهارت باید توسط بانوان در خانواده تببین شود.
لوتار ماتئوس، ستاره سابق آلمان، به توماس مولر توصیه کرد که تمرکزش را روی فوتبال باشگاهی بگذارد.
وین رونی، کاپیتان سابق منچستریونایتد، امیدوار است که ستاره انگلیسی دورتموند به تیم های رقیب نرود و راهی الدترافورد شود.
آقای گل شیاطین سرخ، امیدوار است که ستاره انگلیسی به تیم های رقیب نرود و راهی منچستریونایتد شود.
با دخالت و توصیه حاکم الشارجه، تیم اتحاد کلباء شکایت خود از بازیکن الوصل را پس گرفت.
جو بایدن در کالیفرنیا ناگهان دست خود را روی شانه یک دختر نوجوان گذاشت و توصیه‌ای در گوش او زمزمه کرد.
رهبر انقلاب فرمودند: هدف دشمن مشغول کردن مسئولان با مسائل روزمره است. همه‌ وقت و تمرکزتان را بر روی کارهای اساسی و پیشرفت کشور بگذارید.
نخست وزیر انگلیس با تأکید بر اینکه پوتین برای توجیه شکست های فاجعه بار خود تلاش می کند، گفت: ما به روند افزایش کمک های نظامی خود به کی یف متعهد هستیم.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت:‌ دولت سیزدهم نباید بر روی تصمیمات غیراساسی و پوپولیستی سرمایه‌گذاری کند. بلکه باید تصمیماتی بگیرد که برای ۵۰ و حتی ۱۰۰ سال آینده نظام تاثیر بگذارد.
«لغو تحریم با مذاکره» طعمه‌ای است که مسئولان سیاست خارجی آمریکا روی قلاب گذاشته‌اند و دولت سیزدهم با همت بلند و پشتوانه مردمی خود می‌تواند قید این طعمه را بزند و مثل عملکرد قابل قبول خود در این یک سال، تمام تمرکز و توان خود را صرف خنثی‌سازی تحریم‌ها کند.
زائران در مسیر پیاده روی اربعین ممکن است با انواع مخاطرات روبرو شوند. به همین منظور توصیه هایی برای حفظ سلامت زائران از طرف هلال احمر داده شده است.
یک کارشناس انرژی برنامه‌های مدیریت مصرف برق صنایع در ماه‌های گرم امسال را مثبت ارزیابی و تاکید کرد: نیاز است تمامی بخش‌ها اعم از خانگی، اداری، تجاری و دیگر بخش‌ها در این رابطه همکاری و مشارکت جدی داشته باشند.
خب پیام روشنی دارد این تحلیل‌ها که مردم واکنش مستقیم نشان می‌دهند به افزایش هزینه‌های ضروری خود و چاره‌ایی ندارند جز مصرف کمتر! و دیگر تکلیف مخاطبان سینمای ایران که فقط محصول داخلی استفاده می‌کنند و مایحتاج ضروری هم نیست، روشن است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ