لیساندرو مارتینز، مدافع منچستریونایتد، معتقد است که درگیری آندره اونانا با هری مگوایر اتفاق خوبی بوده و باید ادامه پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در قرارداد اکثر بازیکنان خود به تیم های دیگر قرض می دهد، با توصیه ژاوی بند ترس قرار می دهد. ژاوی برای این مهم دلیل خاص خود را دارد.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران معتقد است جذبه امیر قلعه نویی از کارلوس کی‌روش بیشتر است!
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، مدعی شده که اخبار اشتباهی درباره عصبانیت او و واکنش‌هایش در تمرینات این تیم منتشر شده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که صحبت‌های تندش با تیم داوری بعد از پایان دیدار با پرسپولیس از سوی رسانه‌های پرتغالی افشا و مشخص شد چه الفاظی به کار برده، دنبال توجیه و فرار از محرومیت است.
وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که آرسنال نباید تمرکزش را روی مهار ارلینگ هالند بگذارد.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، توجیه عجیبی درباره نخریدن مهاجم توسط این باشگاه پس از جدایی روبرت لواندوفسکی دارد.
محتوای بنرهای نصب شده در مشهد با موضوع توصیه به حجاب،توجه کاربران را جلب و انتقادهایی، برانگیخته است.
مجری صداوسیما به خانواده‌ها توصیه کرد که اگر علاقه‌مندید که چهار بچه داشته باشید برای شما به صرفه‌تر است که چهارقلو به دنیا بیارید.
مدیران بارسلونا دلیل عجیبی را برای ناکامی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا مطرح می‎‌کنند.
شکست لیورپول برابر برایتون در جام حذفی نشان داد که این تیم با تغییراتی بنیادین روبرو است و یورگن کلوپ نقشی اساسی در آینده این باشگاه ایفا می‌کند.
مردی که می‌خواهد به همسرش ابراز محبت کند و هنگام بیرون رفتن از منزل، متوجه خاک روی میز می‌شود؛ به جای بیان دوست داشتن روی میز یک قلب می‌کشد، اما همسرش فکر می‌کند آن، نشانه اعتراض به کثیفی منزل است! بنابراین داشتن مهارت گفتگو، یکی از اصلی‌ترین مسائل در ایجاد آرامش در خانواده است که این مهارت باید توسط بانوان در خانواده تببین شود.
مدیتیشن راهی کم‌هزینه و بی دردسر است که بیشتر برای کمک به درمان مشکلات سلامت روان مانند افسردگی، اضطراب، سوء مصرف مواد، استرس آسیب‌زا و حتی رفع مشکلات تغذیه‌ای به کار گرفته می‌شود. همچنین می‌تواند به مقابله با دردهای مزمن کمک کند.
مدیتیشن راهی کم‌هزینه و بی دردسر است که بیشتر برای کمک به درمان مشکلات سلامت روان مانند افسردگی، اضطراب، سوء مصرف مواد، استرس آسیب‌زا و حتی رفع مشکلات تغذیه‌ای به کار گرفته می‌شود. همچنین می‌تواند به مقابله با درد‌های مزمن کمک کند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ یکی از دلایل وقوع تصادفات چند وسیله‌ای یا همان زنجیره‌ای را ترمز‌های ناگهانی اعلام کرد و گفت: لعزنده بودن مسیر نیز عامل دیگری است که در صورت انجام ترمز ناگهانی، موجب وقوع تصادفات چند وسیله‌ای خواهد شد، لذا به رانندگان توصیه می‌کنم که در حین رانندگی در شرایط برفی و بارانی با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا نیازی ترمز‌های ناگهانی برای کنترل وسیله نقلیه نداشته باشند.
آنتی بیوتیک‌ها و سوسپانسیون‌های خوراکی باید به اندازه نیاز بیمار تجویز شوند اما گاهی می‌بینیم ظرفیت و اندازه شیشه‌های شربت یا بسته‌های قرص بیش از اندازه نیاز بیمار است، به گونه‌ای که معمولاً حجم زیادی از داروهای نسخه شده یا داروهای بدون نسخه پس از بهبودی علائم بیماری دور ریخته می‌شوند.
او از توصیه وزیر ورزش به خودش خبر داد و گفت: «به وزیر گفتم تیر ماه کارم تمام می‌شود و دیگر نمی‌آیم، به من گفت نمی‌شود کنتور صفر کنی؟ به او گفتم اصلا ببین خودت هستی!»
رئیس تیم قهرمان فرمول یک به فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) توصیه‌ کرد در کجا جریمه 7 میلیون دلاری این تیم را خرج کند.
با دخالت و توصیه حاکم الشارجه، تیم اتحاد کلباء شکایت خود از بازیکن الوصل را پس گرفت.
ترک‌ها عادت دارند بدن‌شان را چرب کنند. وقتی می‌خواستم زیر کتف بگیرم نشد و از دستم در رفت.
محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در مصاحبه با همشهری درباره حاشیه های فرزند انسیه خزعلی و مسئولانی که فرزندانشان درخارج از کشور تحصیل می کنند اظهارنظر کرد.
محمدصالح جوکار گفت: اگر مدیر رفتار فرزندش را تأیید کند، این مشکل‌ساز می‌شود، اما وقتی فرزند تحت کنترل پدر نیست و شاید هیچ امر و نهی را نپذیرد، گاهی در این شرایط لازم است که پدر خط خود را با فرزند مشخص کند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان برای تماشای دیدار استقلال و پیکان به ورزشگاه آمده بود.
پیشکسوت استقلال از بازیکنان این تیم می‌خواهد با شجاعت بازی کنند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند.
به عقیده علی کفاشیان اگر رئیس فدراسیون فوتبال به برخی توصیه ها عمل نکند، اذیت خواهد شد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ