اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی مقابل لانس از عملکرد تیمش تمجید کرد و گفت از جذب راسموس هویلند که او را مهاجمی گلزن توصیف کرد خوشحال است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هواداران منچستریونایتد در حال برنامه ریزی یک تحصن هستند. آن‌ها بعد از بازی با ناتینگهام فارست در اعتراض به مدیریت گلیزرها این کار را انجام می‌دهند.
گزارش‌ها نشان می‌دهد منچستریونایتد فصل گذشته رکورد کسب درآمد در یک فصل را شکسته است. این در حالی است که هواداران از مدیریت خانواده گلیزر به شدت ناراضی هستند.
مسی ستاره آرژانتینی دو هفته پیش راهی اینتر میامی شد و حالا وین رونی که تجربه بازی در لیگ آمریکا را دارد، در مورد فوق ستاره آرژانتینی صحبت کرد.
فابریزو رومانو از ارائه پیشنهادی به داوید دخیا، سنگربان منچستر یونایتد خبر داد.
گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که منچسترسیتی عزمش را برای گرفتن صدر جدول لیگ برتر انگلیس جزم کرده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار با بتیس در لیگ اروپا می‌گوید تیمش درس‌های لازم را از شکست مقابل لیورپول گرفته و حالا نگاهش رو به آینده است.
یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس قرعه کشی شد و یونایتد با قرعه سختی روبرو شد در حالی که سیتیزن‌ها با حریفی از چمپیونشیپ مصاف خواهند کرد.
حالا سرنوشت همه چیز به دیدار هفته آینده در اولدترافورد کشیده شده است. منچستریونایتد قطعا به خاطر حضور هوادارانش و بازگشت بخشی از غایبان این بازی شانس صعود بیشتری خواهد داشت، بارسلونا برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا باید نتیجه آخرین بازی خودش در اولدترافورد را تکرار کند
حالا سرنوشت همه چیز به دیدار هفته آینده در اولدترافورد کشیده شده است. منچستریونایتد قطعا به خاطر حضور هوادارانش و بازگشت بخشی از غایبان این بازی شانس صعود بیشتری خواهد داشت، بارسلونا برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا باید نتیجه آخرین بازی خودش در اولدترافورد را تکرار کند
منچستریونایتد در هفته بیست و دوم لیگ برتر در یک بازی خانگی به مصاف کریستال پالاس رفت و موفق شد این تیم را 2-1 شکست دهد.
ارزش منچستر یونایتد که با یک میلیارد طرفدار پرطرفدارترین باشگاه جهان است، در بورس در حال حاضر ۸/۳ میلیارد دلار است
اسطوره منچستریونایتد و فوتبال ایرلند از بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، تمجید کرد و گفت که توانایی بازی در بزرگترین تیم های دنیا از جمله رئال را دارد.
آرسنال امشب در خانه خود ورزشگاه اتحاد به مصاف منچستریونایتد رفت و موفق شد در یک بازی پرگل حریفش را 3-2 شکست دهد.
برونو فرناندز، کاپیتان منچستریونایتد، بعد از پیروزی تیمش در دربی شهر منچستر می‌گوید شیاطین سرخ حالا به یک تیم واقعی و متحد تبدیل شده‌اند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار با اورتون در جام اتحادیه می‌گوید شیاطین سرخ به جایی رسیده‌اند که حالا می‌توانند به فتح دست‌کم یک جام قهرمانی امیدوار باشند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که قهرمانی آرژانتین در جام جهانی فشارها بر لیساندرو مارتینز را افزایش می‌دهد.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید جدا شدن رونالدو از منچستریونایتد در ماه ژانویه تقریبا قطعی شده و اریک تن‌هاخ حالا به دنبال پیدا کردن جایگزین او می‌گردد.
منچستریونایتد در یک بازی خارج از خانه در زمین اورتون موفق شد این تیم را با نتیجه 2-1 شکست دهد.
دربی منچستر این هفته در حالی برگزار خواهد شد که بازگشت منچستریونایتد به دوران اوج نوید یک دیدار تماشایی را می‌دهد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی 3-1 مقابل آرسنال به ستایش از بازیکنانش و به خصوص مارکوس راشفورد و آنتونی پرداخت.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از شرایط بدنی کاسمیرو تمجید کرد و 10 دقیقه بازی او برابر ساوتهمپتون را برای شناخت بیشترش از لیگ برتر، مناسب دانست.
بر اساس گزارش‌ها یک اتوبوس که دیروز در نزدیکی ورزشگاه اولدترافورد هدف حمله هواداران یونایتد قرار گرفت در حال حمل تعدادی نوجوان محصل بوده است.
روز گذشته کاسمیرو رسما با رئال مادرید خداحافظی کرد و به منچستریونایتد رفت. طبق ادعای آاس، ماریانو دیاز، جدا شده بعدی رئال خواهد بود.
منچستریونایتد پس از ناکامی در جذب ژوائو فلیکس، حالا روی خرید یانیک کاراسکو تمرکز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ