اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فارغ از اینکه مهدی طارمی کدام یک از این گزینه‌ها را برای فصل بعد انتخاب کند یا اینکه در همین تیم پورتو به کار ادامه دهد، واضح است که او این روز‌ها تنها سفیر فوتبال ایران است. اینکه فقط یک بازیکن و در سطحی پایین‌تر سردار آزمون، به عنوان دو بازیکن ایرانی، می‌توانند اسم فوتبال ایران در اروپا را زنده نگه دارند، زنگ خطری آشکار برای این فوتبال مصرف‌گراست. با نگاهی با وضعیت لژیونر‌های ایران در سال‌های اخیر، هیچ‌کدام از آن‌ها به تیم به‌دردبخوری در لیگ‌های معتبر نرسیدند و اگر رسیدند فرصتی برای بازی‌کردن به دست نیاوردند.
تلخ ترین اتفاق لیگ ملت‌های والیبال برای ایران و بازیکن جوانش رقم خورد.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از مدیران این باشگاه خواسته که نهایت تلاش‌شان را برای جذب هری کین به کار بگیرند.
رضا عنایتی می‌گوید فشردگی شدیدی مسابقات کار را برای بازیکنان سخت کرده است.
سرانجام مهدی ترابی برای اولین مرتبه در دربی پایتخت موفق به گلزنی شد.
مربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: اختلاف این قهرمانی فقط دو امتیاز و یک شوت بود. به همین دلیل چیزی از ارزش‌های تیم خوب کاله کم نمی‌شود.
فاصله قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و بازی نیمه‌نهایی جام حذفی فقط یک هفته است و به همین خاطر جشن قهرمانی سرخ‌ها در لیگ برتر با تمام شیرینی‌ها و جذابیت‌هایش طولانی نشد و نصفه‌کاره ماند.
اتفاقات عجیب دیگری هم رخ داده که متوجه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال است. او که قریب به شش ماه پیش با وعده خریدن مسی، تست گرفتن از رونالدو و البته ستاره سوم روی پیراهن استقلال به این باشگاه آمد و گفت که فقط ۱۰ روز زمان نیاز دارد تا مشکلات را حل کند، همین یکی، دو روز پیش با اتفاقی که بیشتر شبیه به نمایش بود، با نوشتن متنی که با جمله «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم ز بی‌آبی.» شروع شده بود، استعفایش را نوشت و در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد
دروازه‌بان باتجربه نساجی معتقد است خطایی روی مهدی قایدی رخ نداده که پنالتی بوده باشد.
همان طور که کاهش اندک قیمت دلار در روز هفتم اسفند، محصول تدبیر و تصمیم مسوولان بود - که واقعاً هم بود - افزایش بی رویه قیمت دلار هم بی هیچ، چون و چرایی تقصیر آنهاست. این که دشمن چنان کرد و فلان کانال تلگرامی قیمت را بالاتر نشان می‌دهد و نظایر این ها، فقط بهانه‌هایی برای فرافنکی و فرار از پاسخگویی هستند.
برخی از اهالی برعکس مسوولان نظرشان در مورد امدادرسانی مساعد نیست و از گلایه‌های‌شان می‌گویند. «از ۱۱ بهمن ماه تاکنون فقط دو روز گردنه چری (واقع در شهرستان کوهرنگ) باز بوده. حالا یک شهر و ۷۲ روستای اطرافش درگیر این بحران شده‌اند. منطقه «بازفت» جمعیتی بالغ بر ۲۲ هزار نفر دارد و آذوقه مردم هم تمام شده. برای باز کردن راه‌ها جز یک دستگاه «لودر و بولدوزر» فرسوده هیچ ماشین‌آلات دیگری نیست تا راه‌ها را باز کند. برای همین باز کردن مسیر‌ها به سختی و کندی انجام می‌شود.»
چشم سگ‌ها فقط دو نوع گیرنده مخروطی دارد که به رنگ‌های آبی و زرد حساس است. به این ترتیب سگ‌ها فقط می‌توانند این رنگ‌ها و طیفی از رنگ خاکستری را ببینند. البته گیرنده‌های میله‌ای چشم آن‌ها از انسان بهتر عمل می‌کند و همین باعث می‌شود که در تاریکی بهتر از انسان ببینند و حرکت را بهتر تشخیص دهند.
آناستازیا که با دو روسری، دو جفت دستکش و چندین کلاه و شنل بیرون است می‌گوید: «نمی‌توانی با این سرما بجنگی. یا به همان نسبت لباس می‌پوشی یا عذاب می‌کشی. بعد از مدتی دیگر سرما را در شهر احساس نمی‌کنی. شاید هم فقط مغزت است که تو را برای آن آماده می‌کند و می‌گوید همه چیز نرمال است.»
دانش‌آموزانی که دو سال از دریافت حداقل‌های آموزش حضوری محروم بوده‌اند حالا و در مواجهه با تعطیلی‌های گاه و بیگاه با دلایل عجیب‌وغریب، بیش از قبل چالش‌های آموزشی را تجربه می‌کنند و اگر قرار بر همین منوال باشد باید فاتحه آموزش عمومی در کشور را بخوانیم.
سرمربی تراکتور می گوید که او به کاوه رضایی در تیمش نیاز دارد ولی تنها وی در این خصوص تصمیم گیرنده نیست.
به همین میزان بسنده می‌کنیم که در ۲۰۲۱ ترکیه رشد اقتصادی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و رشد اقتصادی سال جاری میلادی عربستان نیز ۷.۵ درصد بوده است. در این میان، طبق اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در دو سال گذشته رشد اقتصادی کشورمان به ترتیب در هر سال فقط ۴.۱ و ۴.۴ درصد بوده است. همچنین در سال ۲۰۱۹ (سال پایانی نمودار) ارزش پول ملی ایران، بسیار بالاتر از امروز بود و هر دلار آمریکا در کانال ۱۲ هزار تومان ایران معامله می‌شد، ولی هم اکنون، با سقوط رعب انگیز و سه برابری ارزش ریال، هر دلار به بالای ۳۸ هزار تومان رسیده است.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره دیدار خبرساز خود با برانکو ایوانکوویچ در عمان واکنش نشان داد.
در شعار دادن ما اندازه دو کهکشان راه شیری از کشور‌ها جلوتر هستیم. همین الان دستاورد‌هایی را دولت سیزدهم به آن می‌بالد که اکثر آن را فقط مسئولان می‌بینند و مردم آن‌ها را حس نمی‌کنند، به اندازه تمام سال‌ها کار این دولت‌ها و کشورهاست.
سعید عزت‌اللهی با یک جمله کوتاه از مقابل خبرنگاران حاضر در میکسدزون عبور کرد.
در این شکی نیست که تحت هر شرایطی خاتمی مطرود یک جریان خاص در کشور خواهد بود، اما در عالم سیاست خوب می‌دانیم که در وضعیت بی‌نظمی، سیاست‌مداران کهنه‌کار چگونه می‌توانند جایگاه و وجهه خود را باز بیافرینند. و، اما شاید اکنون لحظه سرنوشت برای آینده رهبر نام آشنای جریان اصلاحات باشد تا دیگر از عنوان «مرحوم» سید محمد خاتمی برای او بهره نگریند. خاتمی اگر رسالتی را برای خود قائل است، اکنون همان لحظه سرنوشت یا گرانیگاه برای ایفای آن است.
شاگردان نکونام دومین شکست متوالی خود را متحمل شدند تا با شرایطی سخت راهی تعطیلات شوند.
برای سفر به قطر، اما حرف از چند ده میلیون است؛ انگار نه انگار همین نزدیکی‌هاست. قیمت تور‌ها بالاست. برای فقط دو شب سفر به قطر و تماشای یک بازی تیم‌ملی باید حداقل ۸۰ میلیون تومان پول بدهید.
مهدی خزعلی برادر انسیه خزعلی خبر داد که نه تنها فرزند انیسه، که دو فرزند کبری خزعلی هم مقیم آمریکا هستند! ... تا به جال فقط نام ۳ نفر از ۵۴۰۰ آقازاده خارج از کشور مشخص شده است و البته هیچ اتفاقی هم نیفتاده است. والدین آنها محکم به مسئولیت خود چسبیده اند، همچنان که بقیه چنین می‌کند اما سوال‌ها در ذهن مردم تمامی ندارد، سوال‌هایی که یکی از آنها همان است که چنارانی در مجلس مطرح کرد: اگر آمریکا دشمن است فرزندان مسئولین آنجا چه می‌کنند؟
قطعا اوضاع امروز بهتر از یک‌سال قبل است و طبق پیش‌بینی‌های این مراکز معتبر بین‌المللی، اوضاع رفته‌رفته بهتر هم خواهد شد. دولت سیزدهم هم نشان داده بدون برجام و اف‌ای‌تی‌اف می‌شود کار‌های بزرگی کرد. بنابراین، آن طرفی که باید عجله کند ما نیستیم. دو ماه! فقط دو ماه دیگر اگر اوضاع به همین شکل ادامه یابد، اوضاع زمین تا آسمان تغییر خواهد کرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ