رئیس‌جمهور طی حکمی «سیدمجید رضوی» را به‌ عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز منصوب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر قلعه‌نویی در مورد وضعیت سیدمجید حسینی و علی کریمی با سرمربی کایسری صحبت کرد.
دومین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین‌علیه‌السلام مصادف با شب هشتم ماه محرم‌الحرام در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر انقلاب اسلامی امشب (سه‌شنبه) برگزار شد. در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری درباره ابعاد شخصیتی حضرت علی‌اکبر علیه‌السلام به‌عنوان الگوی تربیتی تراز اسلامی برای جوانان به ایراد سخن پرداخت و در ادامه آقای سید مجید بنی‌فاطمه در رثای این شهید والا مقام کربلا مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد. مراسم عزاداری سالار شهیدان، در حسینیه امام خمینی (ره) تا شنبه شب ۷ مرداد ادامه خواهد داشت.
دومین شب از عزاداری ایام شهادت امام حسین (ع) با حضور رهبر انقلاب در حسینیه امام (ره) با روضه خوانی سیدمجید بنی فاطمه برای حضرت علی اکبر(ع) را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سیدمجید حسینی مدافع تیم ملی ایران در رادار باشگاه آتالانتا ایتالیا قرار دارد.
سیدمجید حسینی مدافع تیم ملی ایران در رادار باشگاه آتالانتا ایتالیا قرار دارد.
در حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، سید مجید مومنی به عنوان سرپرست دفتر امور مجلس منصوب شد.
خطای وحشتناک سیدمجید حسینی روی ستاره سابق آرسنال و بازیکن کنونی گالاتاسرای با کارت قرمز مستقیم داور همراه شد.
سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: برسد به برخی از این آقایان و خانم‌ها که در موضوع کشف حجاب غیر قانونی در برخی شهر‌ها مواضع شخصی و تهدید آمیز میگیرند اولا مانند همه شما قلباً نگران و خون به دل میخورم؛ ثانیاً اگر عده‌ای گمان میکنند امری را درست میکنند در واقع به جای اصلاح ابرو چشم ماجرا را کورکرده و می‌کنید. من حزب اللهی غلط می‌کنم، فعالیت ضدمدنی انجام دهم ولو در ماجرای حجاب و تازه تهدید هم می‌کند بر این رفتار چه کسی را تهدید میکنی؟
سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم فوتبال کایسری اسپور در دیدار امروز تیمش هم غایب خواهد بود.
حضور حاج محمود کریمی، محمدحسین پویانفر، سیدمجید بنی فاطمه با لباس محلی سیستانی در روستای گمشاد شهرستان هیرمند نقطه‌ی مرزی سیستان و بلوچستان همزمان با ولادت منجی عالم بشریت امام مهدی (عج) را می‌بینید.
سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم کایسری اسپور ترکیه مصدوم شده است.
سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم کایسری اسپور ترکیه مصدوم شده است.
یکی از رسانه‌های ترکیه مدعی شد سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم کایسری اسپور برای فصل آینده با باشگاه لانس فرانسه به توافق رسیده است.
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، قبل از اینکه دشمنان بخواهند سرزمین‌ها را اشغال کنند، ذهن‌ها را اشغال می‌کنند. این کار را هم با روش‌های هنرمندانه‌ای انجام می‌دهند؛ در همین اغتشاشات بدون هیچ محدودیتی هزینه‌هایی می‌شد، در اعترافات بود که دشمنان قیمت می‌دادند، مثلاً شعارنویسی سه میلیون تومان یا شعار شبانه دو میلیون تومان. حمله به مأمور ۵۰ میلیون تومان یا کشتن مأمور برای افراد شرایط پناهندگی یا فرصت خدمات قابل توجهی را در خارج از کشور فراهم می‌کرد. مشوق‌ها و مسائل پیشنهادی داده می‌شود تا افراد را تهییج و تحریک کنند.
مدافع لژیونر تیم ملی ایران امیدوار است همچون دیدار با انگلیس در مسابقه دوم هم در ترکیب اصلی قرار بگیرد.
سید مجید حسینی در لیگ ترکیه گلزنی کرد. حسینی با مچ بند مشکی بازی کرد و بعد از گل خوشحالی نکرد.
سید مجید میراحمدی با اشاره به اتفاقات در زندان اوین گفت: اینکه گفته می‌شود افرادی در اوین روی مین رفتند مطلقا صحت ندارد و موضوع ندامتگاه اوین ارتباطی با اغتشاشات نداشت.
جالب ترین عکس مخابره شده از اتریش مربوط به درگیری هوایی سیدمجید حسینی و مهدی طارمی است.
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی کشور در خصوص حادثه پلیس امنیت اخلاقی گفت: منتظر ارائه گزارش‌ها از دستگاه‌های نظارتی و وزارت بهداشت و پزشکی قانونی هستیم.
فدراسیون فوتبال برای طراحی این پوستر از تصویر سه بازیکن استفاده کرده است. رامین رضاییان در کنار کریم انصاری فرد و سید مجید حسینی.
در این ویدئو مداحی سید مجید بنی فاطمه را که در ماشین یک عراقی در کربلا پخش می‌شود می‌شنوید.
سیدمجید حسینی در دیدار شب گذشته (شنبه) کایسری‌اسپور و فنرباغچه، از ناحیه سر آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد.
سیدمجید حسینی مدافع تیم ملی فوتبال ایران که شب گذشته به بیمارستان اعزام شده بود، بعد از تکمیل آزمایشات مرخص شد.
یک رسانه ترکیه‌ای بعد از اتفاقی که برای سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم کایسری اسپور رخ داد و منجر به اعزام او به بیمارستان شد، از باشگاه کایسری اسپور به شدت انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ