سید مجید میراحمدی با اشاره به اتفاقات در زندان اوین گفت: اینکه گفته می‌شود افرادی در اوین روی مین رفتند مطلقا صحت ندارد و موضوع ندامتگاه اوین ارتباطی با اغتشاشات نداشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت بهداشت، در واکنش به ادامه تعطیلی کشور به دنبال گرمای هوا، توضیحاتی داد.
وزارت خارجه سوئد در واکنش به حمله شهروندان عراقی به سفارت این کشور، دولت عراق را مسئول این حمله عنوان کرد.
کاردار سفارت سوئد در تهران در غیاب سفیر این کشور، توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
کاردار سفارت سوئد در تهران در غیاب سفیر این کشور، توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
وزیر کشور درحاشیه نشست هیئت دولت گفت: در حال تعامل با مجلس برای حل سوتفاهم پیش آمده هستیم
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا دولت بایدن بازگشایی سفارت‌خانه ایران در عربستان سعودی در پی توافق دو کشور برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک را به عنوان یک کانال ارتباطی با ایران در نظر می‌گیرد و آیا این موضوع می‌تواند موجب تسهیل امور در این زمینه شود، گفت: «ما همواره گفتمان مستقیم و دیپلماسی را، از جمله میان ایران و دولت‌های منطقه تشویق کرده‌ایم. تبادل سفرا گام تعجب‌آوری در روند این گونه گفتمان نیست.»
وزارت خارجه چین در واکنش به اظهارات جنجالی سفیر این کشور در فرانسه، اعلام کرد که پکن همواره به «جایگاه مستقل تمام کشورهایی که پیش‌تر بخشی از شوروی سابق بودند، احترام می‌گذارد.»
شریعتمداری گفت: کشف حجاب از سوی بسیاری از خانم‌های کشف حجاب کننده ناشی از ناآگاهی و فریب خوردگی آنهاست، ولی این پدیده در مجموع یک حرکت امنیتی است که عبور از خاکریز عفاف را نشانه رفته است و تسامحی که تاکنون نسبت به آن وجود داشته است با هیچ منطق شرعی، قانونی و اخلاقی قابل توجیه نیست.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم هراس واشنگتن از تعمیق روابط تهران - مسکو در واکنش به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال، از تعمیق روابط این دو کشور باز هم ابراز نگرانی کرد.
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور گفت: ضرب شتم نیروی مرزبانی ایران برای ما به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
ناصر کنعانی نوشت: آنانی که ۴۴ سال حضور بی‌نظیر اکثریت قریب به اتفاق ایرانیان در حمایت از کشور، انقلاب و رهبری خود را نادیده می‌گیرند و به سراغ چند دلقک بی‌هویت می‌روند، نه به دموکراسی اعتقاد دارند و نه انقلاب و ملت ایران را می‌شناسند.
وزارت امور خارجه سوریه تصمیم آمریکا در تعلیق موقت برخی تحریم ها علیه این کشور را گمراه کننده برشمرد.
وزارت اقتصاد اعلام کرد که نظر این وزارتخانه درباره عضویت در FATF هنوز به مراجع عالی کشور اعلام نشده است
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شد که اقدام تیم ملی فوتبال این کشور در دستکاری پرچم جمهوری اسلامی ایران و حذف نام «الله» از این پرچم با هماهنگی این وزارتخانه انجام نشده است!
عضو شورای شهر تهران گفت: از وزارت کشور می‌خواهم نسبت به افرادی که اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کنند واکنش نشان دهد.
عضو شورای شهر تهران گفت: از وزارت کشور می‌خواهم نسبت به افرادی که اقدام به تخریب اموال عمومی می‌کنند واکنش نشان دهد.
وزارت خارجه فرانسه روز چهارشنبه به اظهارات وزیر کشور ایران در خصوص دستگیری عناصر دستگاه اطلاعاتی فرانسه در ایران واکنش نشان داد.
معاون امنیتی وزارت کشور درباره حوادث روز گذشته زاهدان گفت: خطبه‌های دیروز مولوی عبدالحمید تحریک‌آمیز بود و متأسفانه بعد از خطبه‌های او حدود ۱۵۰ نفر از اراذل و اوباش با سوء استفاده از صحبت‌های او به اموال مردم، خودرو‌های شخصی، مغازه‌های مردم و به اموال اهل سنت حمله کردند، ولی به سرعت کنترل شده و اوضاع آرام شد.
سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به برخی شایعات درباره کمبود سرم در کشور واکنش نشان داد.
معاون گردشگری کشور در واکنش به هشدارها علیه سفر به ایران گفت: با هدف مقابله با ایران‌هراسی اقدامات عملیاتی از سوی وزارت امور خارجه، قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر در حال انجام است.
وزارت کشور عراق امروز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: شبکه های اجتماعی خبری با این محتوا منتشر کردند که سه زائر ایرانی یک عراقی را در منطقه طویریج مورد تعدی قرار داده که بر اثر آن این عراقی کشته شده است.
وزارت کشور عراق با صدور بیانیه ای به شایعه منتشر شده در شبکه های اجتماعی عراق درباره سه زائر ایرانی واکنش نشان داد.
در چند روز گذشته در فضای مجازی خبرهایی مبنی بر اینکه در یکی از دانشگاه‌های بین‌المللی کشور شهریه دلاری از دانشجویان ایرانی اخذ می‌شود، منتشر شد. همچنین برخی مدعی بودند که این دانشگاه منتسب به فرزندان یکی از سران سابق قوا است؛ ادعایی که سخنگوی وزارت علوم آن را از اساس کذب می‌داند.
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشور بیان کرد: اصل حضور آمریکای اشغالگر در سوریه و تجاوزات آن به مدافعان استقلال و تمامیت ارضی سوریه غیرقانونی و محکوم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ