حضور حاج محمود کریمی، محمدحسین پویانفر، سیدمجید بنی فاطمه با لباس محلی سیستانی در روستای گمشاد شهرستان هیرمند نقطه‌ی مرزی سیستان و بلوچستان همزمان با ولادت منجی عالم بشریت امام مهدی (عج) را می‌بینید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شام غریبان، شب حزن و ماتم آل الله، جمعی از مردم دلباخته حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و اهل‌بیت‌ آن حضرت در حسینیه امام خمینی(ره) گرد هم آمدند و در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری پرداختند. در این مراسم حجت‌السلام و المسلمین عابدینی سخنرانی کرد و آقای محمود کریمی به مرثیه‌خوانی و نوحه‌سرایی بر مصائب حضرت سیدالشهداء و عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب کبری سلام‌الله‌علیهما پرداخت
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت روحانی در اپلیکیشن تردز با انتشار عکسی از خود و خانواده اش نوشت: کوهنوردی خانوادگی ؛ ارتفاعات البرز
محمد جمالی از زواره به ستاره رسانه‌ها تبدیل شده بود.
محمد صادقی، بازیگر صداوسیما که روز گذشته با انتشار فیلمی از خود ماموران پلیس را درخصوص حجاب تهدید کرده بود، صبح امروز در منزلش در شرق تهران بازداشت شد.
محمد رضا گلزار با انتشار تصویری از قهوه خوردن و تنیس بازی کردن خود در دبی سوژه شد.
مراسم رونمایی از کتاب ”پسر آشیخ محمود” از خاطرات تایخ شفاهی حسین علایی که به همت انتشارات موسسه ”ایران” منتشر شده است صبح امروز با حضور رزمندگان دفاع مقدس و چهره‌های فرهنگی و سیاسی و همچون علی ربیعی، صالحی امیری، علی مطهری، محسن هاشمی در ساختمان موسسه ایران برگزار شد.
مراسم نخستین سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی (ره)، با حضور اعضای بیت مرحوم دعایی و حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در حرم مطهر امام خمینی برگزار شد.
مراسم اولین سالگرد درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ در موسسه اطلاعات برگزار شد.
: علی پروین و محمود خوردبین بزرگان باشگاه پرسپولیس به همراه یحیی گل محمدی و رضا درویش به قطعه نام‌آوران بهشت زهرا رفتند و بر سر مزار تعدادی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال، چون مرحوم ناصر حجازی منصور پورحیدری حاضر و به آنها ادای احترام کردند.
محمد ندیم وزیر آموزش عالی طالبان با انتشار توئیتی ایران را تهدید کرد.
دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی نژاد با انتشار تصاویری از وی که گفته شده مربوط به امروز چهارم اردیبهشت ماه است، در خبری با عنوان سنگ صبور مردم نوشته است: احمدی نژاد طی ده سال اخیر به طور مستمر و هر روزه، پیش از عزیمت به محل کار یا دانشگاه، با مردمی که از نقاط مختلف کشور به میدان ۷۲ نارمک مراجعه می‌کنند، ملاقات کرده و ضمن توجه به سخنان، خواسته‌ها و مسائل آن‌ها، در حد توان اهتمام خود را مصروف حل مشکلات مردم می‌نماید.
مراسم ختم شادروان محمد صالحی برادر گرامی دکتر علی اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه امروز یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱، در مسجد نور، برگزار شد. در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، آیت الله محقق داماد، داوری اردکانی، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، بیژن زنگنه، اسحاق جهانگیری، احمد وحیدی، محمد شریعتمداری، محمد نهاوندیان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی، جواد ظریف، حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی، حجت الاسلام و المسلمین سید سراج الدین موسوی، مهدی هاشمی، حسین امیرعبداللهیان، محسن حاجی‌میرزایی، حسین دهقان، محمدرضا عارف، جعفر توفیقی، رضا فرجی دانا، سید محمد بطحایی، مسعود کرباسیان، بهروز کمالوندی، حسینعلی امیری و ... برگزار شد.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
«قاهر۳۱۳» نام یک جنگنده باسرنشین بود که نمونه اولیه آن ۱۰ سال قبل در ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور وقت و با مأموریت پشتیبانی نزدیک هوایی رونمایی شد.
محمد درویش: بارش برف در سرزمینی که ۸۹.۷ درصد از قلمرو‌اش متاثر از اقلیمی نیمه‌خشک، خشک و فراخشک است
شیخ محمد بن راشد نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی در قصر زعبیل با پاول دوروف موسس تلگرام دیدار کرد.
مرکز رسانه قوه قضاییه نوشت: در جلسات دادگاه متهمان صراحتا نحوه شهادت سید روح‌الله عجمیان را تشریح و به نقش خود در این جنایت اعتراف کردند. همچنین تصاویر و اسناد مرتبط با این واقعه نیز در دادگاه به نمایش در آمد.
برخی این اقدام را تلاشی برای قدرتنمایی بن سلمان در برابر سایر مدعیان تاج و تخت سعودی و انحصار و موروثی کردن قدرت در خانواده وی قلمداد کرده‌اند.
دیدار دو تیم استقلال خوزستان و سایپا از هفته هفتم لیگ یک با حاشیه هایی همراه بود.
محمد نخودی باز هم مقابل جردن باروز ناکام ماند.
امیر محمد یزدانی جوان پس از حذف در وزن کشی و بدون انجام مسابقه روحیه خود را نباخته است.
محمد محبی در تمرین صبح امروز استقلال حضور پیدا کرد تا برای بازی با ملوان آماده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ