یکی از رسانه‌های ترکیه مدعی شد سیدمجید حسینی مدافع ایرانی تیم کایسری اسپور برای فصل آینده با باشگاه لانس فرانسه به توافق رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برادر مدافع تیم ملی جوانان عراق در مصاحبه ای تلویزیونی از توافق برادر خود با باشگاه مس رفسنجان ایران صحبت کرد.
مدافع تیم زیر 23 ساله‌های عراق با مسئولان مس رفسنجان به توافق دست یافته و احتمالا به زودی به تهران سفر می‌کند.
مدافع فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به دلیل عدم توافق با مسئولان این باشگاه از جمع آبی‌پوشان دورتر شد.
عارف غلامی پیش قراردادی را با یک باشگاه خارجی به امضا رسانده ولی تا پنج روز زمان دارد که در صورت توافق با استقلال، آن تفاهم نامه را باطل کند.
مسئولان استقلال با سامان فلاح برای حضور در این تیم به توافق رسیدند.
مدافع فصل گذشته تراکتور تبریز پس از توافق با تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان، قرارداد خود را با این باشگاه به مدت ۲ فصل امضا کرد.
مدافع گرجستانی پرسپولیس بعد از توافق با این تیم، امروز در محل باشگاه حاضر شد و قراردادش را رسما به امضا رساند.
لیساندرو لوپز، مدافع سابق اینترمیلان، با تیم الخلیج عربستان به توافق رسید.
مدافع پیشین استقلال بار دیگر در آستانه حضور در این تیم است.
ابوالفضل جلالی مدافع تیم فوتبال استقلال که قراردادش را با این تیم فسخ کرده بود، برای ادامه کار در استقلال به توافق رسید.
باشگاه منچسترسیتی با یوشکو گواردیول، مدافع کروات تیم لایپزیش، به توافق شخصی دست یافته است.
مدافع گرجستانی فصل گذشته پرسپولیس با این باشگاه برای تمدید قراردادش به توافق رسیده است.
مدافع تیم استقلال برای حضور دوباره در این تیم به توافق رسید.
آنتونیو رودیگر دیروز در فهرست تیم ملی آلمان برای دو بازی دوستانه هفته پیش رو قرار نداشت. مارکا امروز در مورد دلیل دعوت نشدن مدافع رئال نوشت.
سیاوش یزدانی مدافع سابق تیم استقلال که با باشگاه سپاهان به توافق رسید، گفت: دنبال بهانه بودند من را قربانی کنند.
مدافع هوادار که با این تیم فسخ کرده و به دنبال حضور در مس کرمان است، به دنبال توافق با تیم سابق خود است.
مدافع اسبق پرسپولیس به عنوان سرمربی جدید تیم دسته دومی پانیک معرفی شد و با این تیم به توافق رسید.
رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران دراین که براساس منافع ملی خودش و قواعد بازی کار را به اتمام برساند جدی است، گفت: تیم مذاکره کننده ما منطقی و اصولی است و واقعا سیاست دولت حل مشکل و توافق است اما ایرادات مطرح شده از سوی تروئیکا به هیچ وجه قابل پذیرش نیست.
مدافع ملی پوش تیم فوتبال سپاهان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن صحبت درباره نیمکت نشین از توافق با باشگاه برای ادامه همکاری نوشته‌است.
حیدری گفت: برجام به دست آمده نسبت به تیم قبلی مذاکرات ضعیف‌تر نیست و البته قوی‌تر هم نیست ... تفاوت تیم مذاکره کننده رییسی و روحانی در تاکتیک است، اما در اصول تفاوتی ندارند و هر دو این‌ها منافع نظام و کشور را مدنظر داشته اند.
اگر با پاسخ جمهوری اسلامی ایران موافقت شود، ما در آستانه یک توافق هستیم. با این توضیحات می توان تاکید کرد که ما هنوز به یک توافق کامل دست نیافته ایم، اما در مسیر دستیابی به آن قرار داریم. نکته دیگر اینکه براساس گزارشات اعلام شده موضوع منافع ملی به صورت خاص در این مذاکرات هسته ای و انتفاع اقتصادی خواسته کلیدی نمایندگان مجلس و دستور کار تیم مذاکره کننده بوده است
یک نماینده سابق مجلس گفت: مذاکره‌کنندگان کشور ما منافع ملی را مد نظر داشتند، لذا تمام جریانات سیاسی داخلی باید به تیم مذاکره‌کننده و توافقی که احتمالا صورت می‌گیرد، اعتماد کنند.
اتحادیه اروپا دنبال تحریم‌ خدمات ابری به روسیه
اینکه مجموعه‌ای سخنگو داشته باشد، اما حتی یک بار نشست خبری برگزار نکند، حتی یک بار سخنگویش در جمع خبرنگاران حضور نیافته و به سوالات ایشان پاسخ ندهد و مصوبات آن مجموعه را در قالب یک یا چند توییت مبهم و کلی و جملاتی که گاه ایراد نگارشی دارند، منتشر نماید، شاید عجیب به نظر برسد، اما واقعیتی است که در ستاد ملی مقابله با کرونا جریان دارد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ