بن‌گویر به منظور نشان دادن اقتدار خود در مقام وزیر امنیت داخلی اسرائیل از یک‌سو و تحریک گروه‌های مسلح فلسطینی به‌خصوص حماس از سوی دیگر، از مسجدالاقصی دیدار کرده است. او خواهان آن است که حماس در واکنش به این حادثه، از نوار غزه به سمت اسرائیل راکت پرتاب کند تا زمینه برای جنگ تازه‌ای بین دو طرف فراهم شود؛ جنگی که بن‌گویر و همفکرانش، شدت عمل بی‌سابقه در برابر آن و «پیروزی نهایی» را وعده می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران، با دستگیری ۷ شرور در عملیات منسجم پلیسی به دست آمد سرکرده این باند شرارت به استان‌های شرقی کشور متواری و با شناسایی مخفیگاه جدید وی دستگیر شد.
یک فرمانده ارشد صهیونیستی با اشاره به مناقشات مرزی تل‌آویو با لبنان اذعان کرد که حملات موشکی اخیر جنبش حزب الله لبنان به سمت اراضی اشغالی نشان‌دهنده قدرت رزمی بالای حزب‌الله برای نبرد است.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال دختر ایران در چهارمین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر ماکائو به پیروزی رسید.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری عاملان درگیری و قدرت‌نمایی با استفاده از سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنان محله شهرک ولیعصر خبر داد.
رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری عاملان درگیری و قدرت‌نمایی با استفاده از سلاح سرد و ایجاد رعب و وحشت در بین ساکنان محله شهرک ولیعصر خبر داد.
سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی رئیس جدید هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل را برگزیدند و جمهوری اسلامی ایران بعنوان یکی از ۲۱ نواب رئیس این مجمع انتخاب شد.
تکلیف ۳ وزن دیگر کشتی آزاد آمریکا برای مرحله فینال برای حضور در رقابت‌های جهانی مشخص شد.
دوربین تله‌ای یک محیط‌ بان تصاویری از شب گردی یک پلنگ ایرانی در کوه‌های سوادکوه را ضبط کرده است. منبع: خبرفوری
اینتر در دیداری یک طرفه با 6 گل هلاس ورونای نگون بخت را در هم کوبید و برای میلان در لیگ قهرمانان، خط و نشان کشید.
سامانه سلاح پدافند هوایی مجید که با نام تجاری AD-۰۸ نیز شناخته می‌شود، یکی از جدیدترین سامانه‌های تولید شده توسط صنعت دفاعی کشورمان است که در حقیقت یک سامانه سلاح زمین به هوای با برد و ارتفاع کوتاه است.
تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه موفق شد تیم ملی کوراسائو را با نتیجه 7-0 شکست دهد.
بایرن مونیخ در هفته بیست و دوم بوندس‌لیگا یونیون برلین را در خانه خود 3-0 شکست داد تا به صدر جدول برگردد.
شرکت جیلی، آزمایش بزرگترین نمونه اولیه پرنده عمودپرواز الکتریکی (eVTOL) را که تاکنون در چین به پرواز درآمده است، آغاز کرد.
از آنجایی‌که سوخو-۵۷ از نظر رادارگریزی ضعیف عمل کرده‌است، جنگنده چنگدو جی-۲۰ سومین جنگنده رادارگریز پس از اف-۲۲ و اف-۳۵ محسوب می‌شود.
حضور اریک تن‌هاخ، مربی هلندی، تغییرات قابل توجهی را در ساختار تیمی منچستریونایتد به وجود آورده است.
اجرای عملیات تاخت آب خاکی و بیچینگ در رزمایش مشترک ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش توسط تکاوران نیروی دریایی و یگان زرهی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سواحل مکران برگزار شد.
هفته یازدهم لیگ برتر والیبال زنان ایران با پیروزی سایپا پیکان و سریک پیگیری شد.
دو نماینده کشور برزیل نخستین روز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان را با شکست حریفان به پایان رساندند.
امیرحسین اسفندیار در بازی دیروز اورال اوفا پنج امتیاز مستقیم از سرویس کسب کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، رکورد جذابی را با پیروزی برابر اینتر به دست آورد.
ستاره بی‌چون‌و‌چرای دهه هفتاد و هشتاد فوتبال ایران در آلمان روزهای جالبی پشت سر گذاشته است.
الکساندر ایساک، مهاجم سوئدی، که در روزهای اخیر از سوسیداد به نیوکسل پیوست موفق شد در اولین بازی خود با پیراهن این تیم مقابل لیورپول گلزنی کند.
توماس توخل، سرمربی چلسی، بعد از درگیری با آنتونیو کونته در دیدار شب گذشته، در کنفرانس مطبوعاتی دست به حرکت عجیبی زد.
تازه‌ترین ساخته کریستوفر نولان از چنان قدرتی برخوردار است که با وجود اکران در اوج دوران شیوع کرونا، توانست سیلی از تماشاگران را به سالن‌های سینما بکشاند و هرچند به فروشی میلیارد دلاری نرسید، موفقیت چشمگیر داشت؛ اثری ۱۵۰ دقیقه‌ای که همه منتقدین درباره‌اش هم‌رای نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ