دومین گروه‌های واکنش سریع از هلال احمر ایران امروز جهت نجات جان حادثه دیدگان به ترکیه اعزام شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۲۳۵۳ نفر در حوادث هفته گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به شرکت ۳۹ تیم امدادی در عملیات امداد و نجات در حوادث جوی، از امدادرسانی به حادثه دیدگان در ۵ روز گذشته خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ۳ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی و‏ اسکان اضطراری حادثه دیدگان خبر داد.
جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۵۰۰ نفر در هفته گذشته خبرداد.
سمنان_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه هلال احمر استان طی یک هفته گذشته در ۳۱ حادثه مختلف حضور داشته است، گفت: در مجموع این حوادث دو نفر در اثر تصادف جاده ای جان باختند.
محبوبی با اشاره به بارش تابستانی باران، گفت: ۵ تیم عملیاتی از نجاتگران هلال‌احمر شهرستان چایپاره، در حال امدادرسانی به متاثرین از سیل و آب‌گرفتگی در شهر چایپاره و روستا‌های بسطام، بابل‌آباد و خاتون‌آباد هستند.
سرپرست سازمان امداد و نجات با اشاره به انجام عملیات سیل و آبگرفتگی در یک هفته گذشته از امدادرسانی به ۹۰۹ نفر خبر داد.
جمعیت هلال‌احمر در اطلاعیه‌ای با اشاره به این که سه استان مازندران، اصفهان و گلستان، پرحادثه‌ترین استان‌ها در هفته گذشته بوده است، اعلام کرد: در هفته گذشته، به ۱۳۱۴ نفر امدادرسانی شد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به متاثرین حوادث جوی در ۵ استان کشور خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان تهران، با اشاره به امدادرسانی به ۴۴۱ نفر در جشن «مهمانی ۱۰ کیلومتری عید غدیر»، گفت: ۵۰ تیم عملیاتی در این مراسم شرکت کردند.
سرپرست سازمان امداد و نجات، با اشاره به عملیات امداد و نجات در سیل، آبگرفتگی و وزش باد ۱۲۰‌روزه در ۵ روز گذشته، از حضور ۴۳ تیم امدادی برای امدادرسانی خبر داد.
سرپرست سازمان امداد و نجات، با اشاره به عملیات امداد و نجات در سیل، آبگرفتگی و وزش باد ۱۲۰‌روزه در ۵ روز گذشته، از حضور ۴۳ تیم امدادی برای امدادرسانی خبر داد.
معاون امداد جمعیت هلال احمر ایلام گفت: به دنبال زمین لرزه موسیان ٢ تیم ارزیاب به مناطق زلزله زده اعزام شدند؛ پایگاه‌های امداد و نجات درحالت آماده باش قرار گرفتند.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: ٢٠ تیم امدادی شامل ٢١۰ امدادگر و نجاتگر در ۲ روز گذشته علاوه بر امدادرسانی به متاثران از سیل و آبگرفتگی، اقلام زیستی و امدادی پتو، موکت، بسته‌های غذایی و ‌.. را میان حادثه‌دیدگان توزیع کردند.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اشاره یه وقوع سیل و آبگرفتگی در ۶ شهرستان این استان اعلام کرد: ۱۳ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به مردم متاثر از سیل و آبگرفتگی اعزام شده‌اند.
سرپرست سازمان امدادونجات با اشاره به حضور ۵۱ تیم عملیاتی در عملیات جوی ۴۸ ساعت گذشته گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر آب ۶۰ واحد مسکونی را تخلیه کردند.
اهواز - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان خوزستان گفت: ۲۸ تیم جمعیت هلال احمر خوزستان برای امداد رسانی احتمالی به دلیل بارش‌های گسترده در آماده باش هستند.
اهواز - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: انفجار گاز در شرکت بوتان اهواز موجب حریق شده که بلافاصله تیم های عملیاتی برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی اعزام شده اند.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به امدادرسانی به هشت شهرستان در قالب چندین مورد عملیات جوی گفت: از ۴۸ ساعت گذشته تاکنون به ۲۵۳ نفر امدادرسانی شد.
رئیس جمهور الجزایر دستور اعزام تیم امدادرسانی به ترکیه جهت کمک به آسیب دیدگان زلزله شدید در جنوب این کشور را صادر کرد.
معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر از آماده باش کامل تیم های بهداشت و درمان اضطراری استان‌های معین آذربایجان غربی برای خدمت رسانی به زلزله زدگان خبر داد.
با وجود جذابیت‌های بسیاری که فوتبال برای علاقه‌مندان به این رشته دارد، همواره خطر مصدومیت بازیکنان را تهدید می‌کند و امدادرسانی به فوتبالیست‌ها تبدیل به یکی از مهم‌ترین عوامل شده و به تازگی در دیدار ذوب آهن و تراکتور پزشکان دو تیم جان دو بازیکن مصدوم خود را نجات دادند؛ با این حال باز هم نگرانی‌هایی درباره چگونگی امدادرسانی به فوتبالیست‌ها وجود دارد.
رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر از اعزام هشت تیم عملیاتی این جمعیت برای امدادرسانی در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز خبر داد.
اهواز - سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان از اعزام ۶ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به سرنشینان اتوبوس واژگون شده در محور سه راهی هفتکل خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ