جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با اشاره به شهادت سه مبارز مقاومت در نابلس، بر ضرورت اجماع بر سر برنامه‌ای ملی جهت مقابله با اشغالگران تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ لازم است با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه دولت، نسبت به تأیید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه پنجره خدمات یکپارچه دولت، نسبت به تأیید یا اعلام مغایرت سوابق تحصیلی خود اقدام کنند.
خانه اندیشمندان علوم انسانی در بیانیه‌ای در پی اقدامات اخیر شهرداری تهران تاکید کرد: مصمم هستیم تا تمام برنامه‌های این خانه طبق اعلام قبلی برگزار شود و وقفه‌ای در روند آن ایجاد نگردد؛ لذا از شورای اسلامی شهر تهران و سایر شخصیت‌های حقوقی و حقیقی که دل در گرو رشد و پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان دارند برای ادامه حیات علمی و فرهنگی این مجموعه تقاضای حمایت و کمک داریم.
حمله پهپادی شامگاه امروز صهیونیست‌ها به جنین که با هدف انتقام از عملیات غرورآفرین مقاومتی «عیلی» و ترور جوانان مقاومت صورت گرفت، با واکنش و محکومیت مقامات و گروه‌های فلسطینی روبه‌رو شد.
پس از نقض گسترده آتش بس در سودان، منابع خبری اعلام کردند که بمباران خارطوم همچنان ادامه دارد.
قائم‌مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی، «میراث فرهنگی؛ هویت ملی، نشاط اجتماعی» را به عنوان پیام هفته میراث‌فرهنگی در سال ۱۴۰۲ اعلام کرد.
ایران کمی بیش از سه سال پس از دستگیری اکبری هویت جاسوس را اعلام کرد. اکبری بدون اطلاع و حضور نزدیکانش در بهشت زهرا به خاک سپرده شد. خانواده‌اش گفتند که مقامات تنها فیلمی از شستن جسد و و کفن کردن آن طبق آداب اسلامی به آن‌ها نشان دادند. مریم صمدی، همسر اکبری گفته هرگز تصورش را نمی‌کردیم، من هم مسائل سیاسی پشت پرده آن را درک نمی‌کنم».
وزارت امور خارجه اتریش بدون اشاره به هویت این فرد و جزئیات اتهام وی اعلام کرد که سفیر این کشور از زمان بازداشت این مرد توانسته سه بار در زندان با وی ملاقات کند.
العبدلی با بیان اینکه تلاش‌هایی برای از بین بردن هویت حجاز در حال انجام است، افزود: هیچ اثری از خانه‌های پیامبر (ص) و اهل بیت، صحابه و مساجد ایشان باقی نمانده و همه با بهانه «بدعت» از بین رفته است.
رییس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه داد: انفجار ناشی از آتش‌سوزی سبب تخریب دیوار و سقف این آزمایشگاه شده اما آتش به بخش های دیگر سرایت نکرده است.
فرمانده نیروهای قسد وابسته به آمریکا به جزئیات بیشتری درباره هویت زنی که در پی انفجار اخیر در استانبول بازداشت شد، اعلام کرد.
«ایلان ماسک»، مدیرعامل توییتر می‌گوید هر کسی که در شبکه اجتماعی توییتر جعل هویت کند، یعنی خود را به‌جای شخص دیگری جا بزند و به روشنی اعلام نکند که دارد به عنوان یک حساب «پارودی» فعالیت می‌کند، با مسدودیت دائمی از این پلتفرم مواجه خواهد شد. به نظر می‌رسد که این اقدام یکی از پاسخ‌های مالک جدید توییتر به مشکل ارائه تیک آبی با سرویس بلو باشد.
منابع صهیونیستی هویت خاخام به هلاکت رسیده در عملیات کریات اربع که شامگاه گذشته از سوی یک جوان فلسطینی در الخلیل انجام شد را اعلام کردند.
با انتقال پیکر‌های این شهدا به اداره کل پزشکی قانونی استان فارس، تیم مدیریت بحران استان تشکیل و کار شناسایی و تعیین هویت و علت فوت این عزیزان آغاز و در ساعت چهار صبح روز پنجشنبه پنجم آبان به اتمام رسید.
سازمان پزشکی قانونی کشور هویت شهدا و مجروحان حادثه تروریستی شیراز را اعلام کرد.
سازمان پزشکی قانونی کشور هویت شهدا و مجروحان حادثه تروریستی شیراز را اعلام کرد.
سازمان پزشکی قانونی کشور هویت شهدا و مجروحان حادثه تروریستی شیراز را اعلام کرد.
سازمان پزشکی قانونی کشور هویت شهدا و مجروحان حادثه تروریستی شیراز را اعلام کرد.
صدای آمریکا رسانه سازمان سیا و برخی رسانه‌های دیگر معاند امروز در مطلبی با اعلام هویت و نام یکی از کشته‌شدگان آتش‌سوزی در زندان اوین (حسین -ج) اعلام کرد او از بازداشت‌شدگان اخیر است.
وزیر امور خارجه با اشاره به سند ٢٠٣٠ گفت: قرار بود این سند در حوزه آموزش باعث همبستگی جهانی باشد اما با نادیده گرفتن هویت و واقعیت های فرهنگی کشورها آنها را در این حوزه دچار مشکل کرده است و از این رو جمهوری اسلامی ایران بر اساس قوانین داخلی و فرهنگی خود به این سند نگاه می کند.
بانک مرکزی در بخشنامه‌ای به بانک‌های عامل فروش ارز اربعین اعلام کرد در صورت بروز هرگونه اختلال احتمالی در سامانه‌های مربوطه، صرفاً پس از احراز هویت متقاضیان، نسبت به فروش ارز اقدام کنند.
ضارب سلمان رشدی «هادی مطر» ۲۴‌ساله و ساکن نیوجرسی معرفی شده است. تاکنون انگیزه فرد ضارب اعلام نشده است.
پلیس فدرال آمریکا با انتشار بیانیه ای هویت فرد ضارب به سلمان رشدی را اعلام کرد.
مراسم مجازی اعلام برگزیدگان جشنواره فجر، روز چهارشنبه ۱۲ خرداد ماه ساعت ۱۱:۳۰ در پردیس سینمایی چارسو برگزار و به‌صورت زنده از طریق فضای مجازی پخش می‌شود. هفتمین روز سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر با نمایش شماری از فیلم‌ها و برگزاری تعدادی از کارگاه‌ها به سرانجام رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ