به دنبال عملیات روز جاری پلیس آلبانی علیه کمپ اشرف ۳ گروهک تروریستی منافقین، بسیاری از حساب‌های کاربری منافقین در شبکه‌های اجتماعی غیرفعال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خط‌مشی گوگل برای حساب‌های غیرفعال، اکنون برای حساب‌هایی اعمال می‌شود که حداقل دو سال در همه محصولات این شرکت از آن‌ها استفاده نشده یا صاحب حساب وارد آن نشده است.
مشترکانی که حداقل 90 روز از سیمکارت خود استفاده نداشته‌اند، تنها تا پایان تابستان فرصت فعالسازی و حضور در قرعه‌کشی یک سال اینترنت رایگان را دارند.
یزذ- رئیس سازمان صمت یزد از احیای واحدهای صنعتی و معدنی استان با اهدای تسهیلات، تخصیص حقوق معوق، تامین سوخت و واردات ماشین آلات معدنی خبر داد و گفت: ۲۲۰ معدن در استان یزد فعال است.
شاگردان روبرتو مانچینی در ادامه ناکامی‌های سریالی فوتبال ایتالیا در مراحل پایانی رقابت‌های مختلف امشب مغلوب اسپانیا در نیمه نهایی لیگ ملت‌ها شدند.
پس از توئیتر،ٖ گوگل نیز اعلام کرد حساب های کاربری که بیش از ۲ سال از آنها استفاده نشده را از ماه دسامبر ۲۰۲۳ میلادی حذف می کند.
علی شمخانی گفت: موضوع هندسه نظم نوین جهانی یا به تعبیر مقام معظم رهبری پیچ تاریخی، موضوع فوق‌العاده بااهمیتی است که برخورد شعاری و غیر فعال با آن، کشور را از گردونه پیشرفت همه‌جانبه به‌ویژه در ابعاد اقتصادی و امنیتی باز می‌دارد.
ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر اعلام کرد حساب های کاربری که چندماه غیر فعال بوده اند را حذف خواهد کرد.
طبق اعلام درگاه ملی مجوزهای کشور، به دلیل مشکلات فنی صدور کارت بازرگانی و صدور مجوز واحدهای صنعتی از تاریخ ۱۳ اردیبهشت، از دسترس خارج شد.
معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی تهران از اجرای طرح برخورد با تاکسی‌های غیرفعال تهران از فردا ۱۰ اردیبهشت ماه خبر داد.
روش غیر فعال کردن تبلیغات‌هایی که درون اپلیکیشن‌ها بالا می‌آیند را ببینید.
فاطمی امین گفت: وضعیت اقتصادی در قالب شاخص‌های کلان روند بسیار خوبی دارد، اما به این معنا نیست که مسائل ما حل شده است. چرا که ریشه اصلی مشکلات ما، بهم ریختگی سازوکاری است.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: هم اکنون حفظ و نگهداشت واحدهای فعال اقتصادی و جلوگیری از غیر فعال شدن آنها و پیگیری برای فعال شدن واحدهای راکد در دستور کار قرار دارد.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه در حال حاضر تجارت آزاد بین ایران و سوریه غیرفعال است، اظهار امیدواری کرد که تا چند ماه آینده تجارت آزاد ایران با سوریه فعال شود.
پشتیبانی از ویندوز ۱۰ با آپدیت‌های امنیتی تا زمان غیرفعال شدن آن در اکتبر ۲۰۲۵ میلادی ادامه می‌یابد. سخنگوی مایکروسافت در این باره گفت: مشتریان تا ۳۱ ژانویه ۲۰۲۳ میلادی می‌توانند ویندوز ۱۰ هوم و ویندوز ۱۰ پرو را از سایت بخرند.
تربت حیدریه ـ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه از ارسال ۸۷۵ هزار لیتر نفت سفید به مناطق تحت پوشش خبر داد.
روابط عمومی ریاست‌جمهوری از توقف فعالیت صفحه منسوب به آقای رئیسی در اینستاگرام خبر داد.
مسئول روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری از دستور رئیسی برای توقف فعالیت صفحه اینستاگرام خود از زمان اعمال محدودیت‌ها خبر داد.
رئیس گروه هوایی ستاد توسعه فناوریهای فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی گفت: یکصد فرودگاه در کشور، کمتر از بیست درصد فعال هستند که با رونق ایر تاکسی‌ها فعال می شوند.
به گفته مدیر نظارت بر نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار، تغییر مدیریت غیرفعال به مدیریت فعال، افزوده شدن رکن بازارگردان و امکان‌پذیر شدن ورود دارنده واحدهای ممتاز جدید، سه اصلاح مهم در مصوبه هیئت دولت در اساسنامه صندوق‌های پالایشی یکم و دارا یکم بوده است.
رئیس سازمان صنایع کوچک گفت: سال گذشته حداقل ۹۰۰ هکتار زمین در دو روش، استفاده از محاکم قضائی و تفاهم نامه به دولت، برگشت داده شد و در نیمه نخست امسال نیز ۲۲۵ هکتار خلع ید شد.
براساس تأیید وزارت محیط زیست آلمان، یکی از راکتورهای نیروگاه هسته‌ای این کشور در ایالت باواریا، نشت کرده و فعالیت آن کاملا متوقف شده است.
وزارت حمل و نقل عراق از غیر عملیاتی شدن ۲۰ فروند هواپیمای ایرلاین دولتی این کشور خبر داد.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: سال گذشتهبیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار شرکت هیچ فعالیتی نداشتند که لیست این شرکت‌ها به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال شده تا به طور کلی غیرفعال شوند.
رئیس اداره اجرایی مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی از غیرفعال شدن ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار دستگاه کارتخوان خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ