رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: سال گذشتهبیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار شرکت هیچ فعالیتی نداشتند که لیست این شرکت‌ها به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال شده تا به طور کلی غیرفعال شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی فولاد اعلام کرد که یک بازیکن برزیلی به تیمش اضافه خواهد شد.
از امروز اردوی سه روز پرسپولیس استارت خواهد خورد و مسلما در پایان آن با تصمیم‌گیری مهمی از سوی یحیی گل محمدی همراه خواهد بود.
لیست 18 نفره بازیکنان تیم ملی فوتبال اروگوئه برای فیفا دی پیش رو اعلام شد.
اسامی بازیکنان کوبا برای لیگ ملت های والیبال منتشر شد
محمدجواد معنوی نژاد از لیست تیم‌ملی والیبال ایران خط خورد.
مدیر تحویل و لجستیک گروه صنعتی ایران خودرو ضمن پیشنهاد به مشتریان برای تحویل حضوری خودروها، از اهدای یک میلیون تومان هزینه سفر برای دریافت حضوری در هفته جاری خبر داد.
فلیپ بلین، سرمربی فرانسوی ژاپن، لیست تیم ملی این کشور را اعلام کرد.
در حالی لیست ۳۱ نفره دعوت شدگان به تیم ملی امروز اعلام شد که نام صابر کاظمی پشت خط زن جوان در آن به چشم نمی‌خورد.
نژادعلی گفت: فقط در یک روز از دی ماه مصرف بنزین به ۱۱۸ میلیون لیت رسید که این میزان مصرف عجیب است.
فکر می‌کنید پاندمی کرونا اتفاق خیلی بزرگی بود؟ مطمئنا بود. علاوه بر مرگ چند میلیون نفر، تقریبا همه کسب وکار‌ها را تحت‌تاثیر قرار داد، در زنجیره‌های تامین اختلال ایجاد کرد، به اقتصاد‌ها ضربه زد و کیفیت تحصیل تعداد بی‌شماری از دانش آموزان را در سراسر دنیا پایین آورد. این لیست همچنان ادامه دارد و از خیلی جهات، اثر آن در بقیه عمر ما ماندگار خواهد بود. برای آینده چه حدسی می‌زنید؟ نمی‌خواهیم دلسردتان کنیم، اما واقعیت این است که یک بحران دیگر، می‌تواند همین الان در کمین باشد. پس آیا منطقی نیست که همواره در برابر بحران‌های احتمالی آماده باشیم؟ البته که هست.
۴ ورزشکار از سوریه، ۳ ورزشکار از افغانستان و ۴ ورزشکار از کشورهای مراکش، ایران، اتیوپی و کامرون در این لیست قرار دارند.
۱۱ ورزشکار دیگر برای شرکت در المپیک ۲۰۲۴ پاریس وارد تیم پناهنده‌های کمیته بین‌المللی المپیک شدند.
دکتر طاهره سماوات متخصص قلب و عروق و کارشناس دفتر مدیریت بیماری‌های غیر واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه ۱۲ درصد مرگ‌های ناشی از بیماری‌های قلبی‌عروقی به‌علت آلودگی هوا است و سالانه ۶ میلیون مرگ منتسب به آلودگی هوا در جهان می‌دهد، افزود: بعد از یک ساعت مواجهه انسان با هوای آلوده و حتی دو روز پس از آن، میزان رخداد سکته‌های قلبی ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش می‌یابد که این ذرات اغلب از مصرف سوخت‌های فسیلی و ذرات ناشی از تماس لاستیک اتومبیل‌ها با جاده تولید می‌شوند.
بیماری کائورو میتوما به حدی است که وبسایت نیکان اسپورت از غیبت او در دیدار دوستانه مقابل کانادا خبر داده است.
لیست تیم ملی قرار است تا ساعاتی دیگر به طور رسمی از سوی کادرفنی و کارلوس کی‌روش اعلام شود و این در حالیست که از دقایقی پیش شایعات زیادی درباره شگفتی و خط خوردن برخی چهره‌ها شکل گرفته است.
پائولو بنتو یک بازیکن را در فهرست رزرو خود قرار داده و قصد دارد با یک مهره اضافه راهی دوحه شود.
ایران تنها تیم آسیایی است که هنوز فهرست نهایی خود برای جام جهانی را اعلام نکرده است.
علی حسن السبیتی نوجوان عربستانی هم به لیست اعدامی های آل سعود اضافه شد.
زلاتکو دالیچ لیست اولیه تیمش برای جام جهانی 2022 را اعلام کرد.
ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور در فهرست این تیم مقابل ترابزون اسپور حضور دارد.
پاری سن ژرمن علاقه مند به جذب ایوان ایلیچ، هافبک بااستعداد و صربستانی ورونا بوده و آماده آغاز مذاکرات با این باشگاه ایتالیایی است.
یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بنظر می رسد وزیر صمت برنامه های خوبی داشته و باید فرصت بیشتری به این وزارتخانه داده شود تا در شرایط ثبات مدیریتی در جهت اجرای برنامه هایش حرکت کند.
عباس شیراوژن، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به مانند همیشه، در چند توییت به شرح مصوبات و تصمیمات امروز ستاد ملی پرداخت؛ تصمیماتی که از جمله آن‌ها الزام به استفاده از ماسک در قطار، هواپیما، اتوبوس و همچنین اماکن زیارتی و هیات‌های مذهبی است؛ اما شامل یک سوال مهم این روز‌های مردم نمی‌شود.
تیم سرشناس آلمانی برای جذب دی لیخت ۸۰ میلیون یورو پرداخت کرد تا این بازیکن گران‌ترین مدافع تاریخ این باشگاه لقب گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ