وزارت حمل و نقل عراق از غیر عملیاتی شدن ۲۰ فروند هواپیمای ایرلاین دولتی این کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از افتتاح ۲۰ پروژه ورزشی در این استان طی هفته دولت خبرداد.
اصفهان- مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان از افتتاح ۲۰ پروژه ورزشی در این استان در هفته دولت خبرداد.
سومین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی ۵ چمنی آقایان پیش از اعزام به عمان با حضور ۲۰ بازیکن برگزار خواهد شد.
سومین و آخرین اردوی تیم ملی هاکی ۵ چمنی آقایان پیش از اعزام به عمان با حضور ۲۰ بازیکن برگزار خواهد شد.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه ۲۰ رایزن بازرگانی داریم که به ۴۰ نفر افزایش خواهند یافت، گفت: ۴۵ مرکز تجاری فعال در جهان داریم، اما کیفیت مهم‌تر از کمیت برای کشور اهمیت دارد.
بر اثر وقوع یک انفجار در ایالت خیبرپختونخواه واقع در پاکستان، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
وزارت دفاع استرالیا اعلام کرد که ۲۰ فروند هواپیما جدید از آمریکا خریداری خواهد کرد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: ارزش این محموله چهار میلیارد ریال برآورد می شود.
منابع فلسطینی اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۰ عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی رخ داده است.
معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری همدان گفت: برای تمام مسافرانی که همدان را برای گردش و اقامت انتخاب کنند ۲۰ میلیون وام چهار درصد در نظر گرفته‌ایم‌.
تا ۲۰ درصد از تسلیحات اهدایی غرب به کی‌یف در ۲ هفته اول ضد حمله منهدم شده یا آسیب دیدند.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا ۲۰ تیرماه به ۳۹۴ هزار متقاضی وام ازدواج و فرزند قریب به ۵۳ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.
منابع عبری گزارش دادند که آمریکا با خریداری ۲۰ فروند جنگنده بالگرد از نوع آپاچی АН-۶۴А از رژیم صهیونیستی در صدد تحویل این بالگردها به ارتش اوکراین است.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و باشگاه همگرایی کریدور شمال- جنوب به سرپرستی نماینده رئیس جمهور روسیه، بر سر ساخت و خرید ۲۰ فروند کشتی جنرال کارگو توافق کردند.
مراسم افتتاح سالن تولید و رونمایی از نخستین نمونه فروندِ تولید معیار و عملیاتی جت آموزش پیشرفته یاسین صبح شنبه ۲۰ اسفندماه با حضور امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و امیر خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش انجام شد. همچنین، بومی‌سازی زیر سامانه‌های عمده مانند صندلی پران، اویونیک کاملا بومی، موتور و ارابه‌های فرود بخشی از توانمندی‌های به دست آمده در این فروند است.
در دوره محمود احمدی نژاد، بیش از ۲۰ فروند از این هلی کوپتر‌ها برای ایران خریداری شد که تعدادی در اختیار نیرو‌های نظامی و تعدادی هم برای تبدیل به هلی کوپتر امداد در اختیار هلال احمر و احتمالا اورژانس تهران قرار گرفت.
شبکه المیادین در خبری فوری اعلام کرد که پایگاه ارتش ترکیه در استان موصل، هدف ۲۰ فروند موشک گراد قرار گرفته است.
۸مرداد سال۱۳۰۱ اولین فرودگاه کشور در قلعه‌مرغی به طور رسمی افتتاح و ۲فروند آئروپلان (هواپیمای) انگلیسی از طریق بغداد وارد تهران شد و در این محل به زمین نشستند. فرودگاه قلعه‌مرغی نخستین فرودگاه تهران است که بعد‌ها به پایگاه هوایی نظامی در جنوب این شهر تبدیل شد و به این ترتیب صنعت هوایی در تهران آغاز شد و اکنون که فرودگاه‌های متعدد نظامی و غیرنظامی مشغول به‌کار هستند، می‌توان نخستین فرودگاه تهران را به چشم یک اثر تاریخی و فرهنگی دید.
قاتل وقتی تحت بازجویی قرار گرفت و خود را در پایان راه دید، به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: «پس از قتل از شهرستان به تهران گریختم و زندگی مخفیانه‌ای را در پیش گرفتم. پس از چند سال وقتی آب‌ها از آسیاب افتاد، با خودم گفتم دیگر کسی مرا شناسایی نمی‌کند. ازدواج کردم و صاحب فرزند شدم. اما بار کج هیچ وقت به منزل نمی‌رسد و درنهایت به دام قانون افتادم.
در ادعای اسکای نیوز آمده است که یک هواپیمای حامل پول و تسلیحات درساعت اولیه روز ۲۰ اوت در تهران فرود آمده است.
قاضی صلواتی گفت: متهم؛ امان حبیب اللهی فرزند عبدالله معروف به عماد با عنایت به گزارش ماموران فراجا و اقاریر صریح خود به حکم اعدام محکوم شد. حکم صادره ظرف ۲۰ روز قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است.
پس از اعلام خبر درگذشت ملکه الیزابت دوم، دولت لندن به مدت ۱۰ روز عزای عمومی اعلام کرد. گفته شده عزای عمومی در انگلیس تا زمان خاکسپاری الیزابت دوم طی ۱۰ روز آینده ادامه خواهد داشت. شامگاه پنجشنبه درگذشت ملکه الیزابت دوم تائید شد. او طی هفتاد سال گذشته تاج و تخت سلطنت در انگلیس را در در اختیار داشت و دوره او به عنوان طولانی‌ترین دوره پادشاهان در انگلیس یاد می‌شود، سرانجام در سن ۹۶ سالگی درگذشت. الیزابت دوم در ۶ فوریه ۱۹۵۲ به تاج و تخت نشست. در طول سلطنت ۷۰ ساله خود، استعمارزدایی و استقلال بیش از ۲۰ کشور از انگلیس را نظاره کرد و در حال حاضر نیز پس از او فرزند ارشدش، چارلز ۷۳ ساله پادشاه انگلیس خواهد بود.
اهواز - فرمانده پایگاه دریابانی ماهشهر از توقیف دو فروند شناور صیادی و کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شمالی خلیج فارس خبر داد.
دانشگاه حمل و نقل شانگ‌های یک ربات اسکی باز را در کنفرانس جهانی ربات ۲۰۲۲ در پکن چین معرفی کرد. این ربات قادر است از شیب‌هایی تا زاویه ۲۰ درجه عبور کند. این توانایی به پیست‌های اسکی با سختی متوسط مربوط می‌شود. او می‌تواند در هنگام فرود، مسیر را برنامه ریزی کرده و در صورت وجود موانع مانور دهد و سرعتش را کم کرده یا بایستد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ