اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که رسانه مطرح آلمانی گفته سردار تا ده روز آینده به میلان می رود رسانه های ایتالیایی می گویند هنوز توافقی در کار نیست.
سردار آزمون این روز‌ها مراحل ریکاوری خود را به بهترین شکل ممکن پشت سر می‌گذارد.
سردار آزمون این روزها مراحل ریکاوری خود را به بهترین شکل ممکن پشت سر می‌گذارد.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران خودش را برای یک فصل خوب آماده می کرد اما مصدومیت در بدترین زمان ممکن رسید.
سردار آزمون دچار مصدومیت شد اما می تواند مطمئن باشد که درنظم و ساختار لورکوزن آسیب دیدگی اش به بهترین شکل تحت درمان قرار می گیرد.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی و تیم بایرلورکوزن ممکن است با یک تصمیم جالب همه را شگفت‌زده کند.
سردار آزمون قصد دارد در فصل پیش رو بهترین نسخه خود را در بایرلورکوزن ارائه دهد.
سردار آزمون که در فصل اخیر بوندس‌لیگا آلمان در ۲۳ مسابقه به میدان رفت و چهار گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد، به دنبال تجربه بهتری در سال جدید است و انرژی بیشتری در تمرینات گذاشته تا آلونسو بیش از پیش روی او حساب باز کند.
مترجم سابق سردار آزمون دلیل قرار گرفتن این مهاجم در ترکیب تیم بدترین بازیکنان بوندس لیگا را اعلام کرد.
تصویر جذابی از تقابل سردار آزمون با مدافع لایپزیگ به ثبت رسیده است.
لورکوزن با درخشش سردار آزمون از شکست در لیگ اروپا فرار کرد.
سردار آزمون به دلیل مسائل شخصی از امیر قلعه‌نویی برای اردوی تیم ملی مرخصی گرفت.
سردار که بهترین گلزن حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران و نزدیک‌ترین تعقیب کننده رکورد استثنایی علی دایی است، در عرصه باشگاهی نیز راه شماره ۱۰ پیشین ایران را در بوندس لیگا دنبال می‌کند و عملکردش در بایر لورکوزن بیش از همیشه مورد توجه قرار گرفته است.
بالاخره فرصت به سردار آزمون رسید و او هم به بهترین شکل پاسخ اعتماد ژابی آلونسو را داد.
سردار آزمون همانند بازی قبل از روی نیمکت کار را در رقابت‌های بوندس لیگا آغاز می‌کند و امیدوار است مقابل بوخوم فرصت بازی پیدا کند.
بهترین فرصت‌های ایران در دقیقه ۵۲ بازی با ولز به دست آمد. فرار سردار آزمون او را در موقعیتی عالی قرار داد و ضربه او به تیرک سمت چپ هنسی برخورد کرد. در برگشت فرصت به قلی زاده رسید که شوت او از پشت محوطه هم در عین ناباوری به تیرک سمت راست دروازه‌بان ولز خورد.
بهترین فرصت‌های ایران در دقیقه ۵۲ بازی با ولز به دست آمد. فرار سردار آزمون او را در موقعیتی عالی قرار داد و ضربه او به تیرک سمت چپ هنسی برخورد کرد. در برگشت فرصت به قلی زاده رسید که شوت او از پشت محوطه هم در عین ناباوری به تیرک سمت راست دروازه‌بان ولز خورد.
دبل تیرک سردار و قلی‌زاده که با خوش‌شانسی ولز تبدیل به گل نشد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مهاجم تعویضی دانمارک بهترین فرصت گلزنی مقابل تونس را از دست داد.
بهترین گلزن حال حاضر تیم ملی ایران با نظر سرمربی مقابل تونس استفاده نشد.
گرچه این شکست سنگین با اخراج دو بازیکن ایران و بدون سردار آزمون رخ داد، اما نمی‌شود اهمیت آن پیش از مصاف با انگلیس را رد کرد.
«سردار آزمون بدترین سال دوران حرفه‌ای خود را تجربه می‌کند. او بعد از زنیت، در آلمان ناکام ماند و تقریباً تیم ملی را از دست داد. جام جهانی قطر فرصت خوبی برای این بازیکن ایرانی و بازگشت به اوج است.»
همان‌طور‌که در لیگ قهرمانان اروپا فرصت برای مهدی طارمی مهیا شده تا در نبود آزمون به‌شمار گل‌های این مهاجم مصدوم حمله کند، شاید برای جام جهانی، فرصت بهتری نصیب طارمی شود تا در غیبت سردار، پیکان خط حمله را از آنِ خود کند و دستی به سر و روی تعداد گل‌های ملی‌اش بکشد.
پنج تا شش هفته؛ این زمانی است که برای دوران نقاهت سردار آزمون پیش‌بینی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ