سردار آزمون به دلیل مسائل شخصی از امیر قلعه‌نویی برای اردوی تیم ملی مرخصی گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که رسانه مطرح آلمانی گفته سردار تا ده روز آینده به میلان می رود رسانه های ایتالیایی می گویند هنوز توافقی در کار نیست.
به نوشته کیکر مقدمه انتقال سردار آزمون به میلان، رفتن دیووک اوریگی از روسونری است.
بعد از تغییر سرمربیگری در والیبال و رو آوردن به مربیان داخلی، خاصه استفاده از بهروز عطایی، شرایط برای بازیکنان ایران در تورنمنت‌های مهم چندان خوب پیش نرفته است. اوج دشواری را می‌توان در همین رقابت‌های لیگ ملت‌های اخیر والیبال دید که ایران در آستانه سقوط قرار گرفت و فقط یک پله از منطقه خطر بالاتر ایستاد
به نظر می‌رسد به‌رغم موضع‌گیری صریح و رسمی آمریکا که از زبان بلینکن اعلام شده، جمله آخر او را باید نوعی نشان دادن باز بودن در‌های مذاکره و امکان برداشتن گام‌های بعدی تلقی کرد. آنجا که گفته است: «ایالات متحده از هراقدامی از سوی ایران برای تنش‌زدایی در زمینه هسته‌ای استقبال می‌کند». با چنین نگاهی، توئیت دیروز وزیرخارجه ایران را نیز می‌توان به‌مثابه پاسخی رسمی، اما غیرمستقیم به همتای آمریکایی‌اش تلقی کرد. همان‌جا که از «آزمون مجدد آمریکا» سخن می‌گوید. در واقع، دو طرف با بازی‌های زبانی و غیرمستقیم، تمایل خود را به برداشتن گام بعدی نشان می‌دهند.
حدود یک هفته قبل بود که خبری تلخ از آلمان به دست رسانه‌های ایرانی رسید: خبر مصدومیت سردار آزمون در کمپ تمرینی لورکوزن در اتریش.
آزمون در بخش دیگری از مصاحبه گفت: قلعه‌نویی در رختکن تیم ملی قبل از ورود بازیکنان ملی‌پوش به زمین مسابقه، آهنگ ای ایران ای مرزپرگهر را پخش می‌کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: باید در خصوص واکنش‌هایی که برخی از دوستان ما داشتند بگویم خودتان رزومه افرادی مانند الهویی را بررسی کنید و ببینید او شرایط لازم را دارد یا خیر.
قلعه‌نویی در ادامه برای آنکه موضوع کسر شأن فوتبال ایران را هم به آهستگی به مسیری دیگر هل دهد، از زیبا بازی‌کردن بازیکنانش حرف زد. این اولین بار نبود که او با طعنه و کنایه درباره بازی تیم ملی ایران در عصر گذشته، خاصه زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را بهرعهده داشت، حرف می‌زد. قبلا هم گفته بود فوتبال ایران از روز‌های کسل‌کننده‌اش فاصله گرفته است. شاید قلعه‌نویی فراموش کرده، ولی همین تیم ملی ایران در عصر کارلوس کی‌روش که «کسل‌کننده» بازی می‌کرد ۶ بر صفر قزاقستان را شکست داد؛ یک گل بیشتر از تیم قلعه‌نویی زد و اتفاقا گلی هم نخورد.
امیر قلعه‌نویی برای دیدار با قرقیزستان از زوج مهدی طارمی و رضا اسدی در خط حمله استفاده می‌کند.
امیر قلعه‌نویی برای دیدار با قرقیزستان از زوج مهدی طارمی و رضا اسدی در خط حمله استفاده می‌کند.
نگرانی این است که آیا تیم دوم ایران از بردن تیم دوم افغانستان اطمینان خاطر نداشت؟ قلعه‌نویی در روزی که مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، ستاره‌های فوتبال ایران را از ابتدا در ترکیب قرار داد، حتی حاضر نشد به بازیکنان جدیدی که به تیم ملی دعوت کرده؛ از‌جمله شهاب زاهدی و علی علیزاده در این دیدار بسیار ساده، چند دقیقه‌ای بازی دهد. آیا قلعه‌نویی نگران آن است که نتایجش از همین ابتدا با واکنش منتقدان همراه شود؟
رضا اسدی علاوه بر اینکه در سومین بازی خود با پیراهن تیم ملی موفق به گلزنی شد، روز بسیار خوبی را هم پشت سر گذاشت.
اسدی به واسطه بازی‌های خوبش در لیگ بیست و دوم مورد توجه کادر فنی جدید تیم ملی قرار گرفت و در فیفادی قبلی برای نخستین بار بازی با پیراهن تیم ملی را زیر نظر امیر قلعه‌نویی تجربه کرد.
سردار آزمون با حضور در کمپ تیم های ملی برای شرکت در فاز جدید اردوی شاگردان قلعه‌نویی آماده شد.
سردار آزمون با حضور در کمپ تیم های ملی برای شرکت در فاز جدید اردوی شاگردان قلعه‌نویی آماده شد.
سرمربی تیم‌ملی درباره کمک پرتغالی که قرار است به کادر فنی اضافه شود بیان کرد: کمک که نه، باید بگوییم همکار. می‌خواهیم همکار خارجی بیاوریم که فوتبال آسیا را ترجیحا بشناسد. ما اسامی‌ای را به دپارتمان بین‌الملل تا آقای قلی‌زاده پیگیری کند.
واکنش قلعه‌نویی به دلیل نیامدن سردار آزمون به تیم ملی
گفته می‌شود، سردار آزمون از دوران حضور در تیم سپاهان از امیر قلعه‌نویی گله‌مند است، به همین خاطر با حضور امیر قلعه‌نویی در راس کادر فنی تیم ملی تصمیم گرفت در اردوی تیم ملی حاضر نشود!
پاسخ بسیار مشکوک قلعه‌نویی نشان می‌دهد ماجرا فقط در حد اجازه گرفتن سردار آزمون از قلعه‌نویی نیست و گویا مهاجم گنبدی تیم ملی به گوش کادرفنی رسانده که دیگر در تیم ملی حضور نخواهد یافت یا اینکه حداقل تا مدتی میل به حضور در تمرینات ندارد.
با توجه به عدم حضور سردار آزمون در اردوی تیم‌ملی، مهدی طارمی و شهریار مغانلو نقشی کلیدی در تیم امیر قلعه‌نویی خواهند داشت.
باتوجه به عدم حضور سردار آزمون در اردوی تیم‌ملی، مهدی طارمی و شهریار مغانلو نقشی کلیدی در تیم امیر قلعه‌نویی خواهند داشت.
مهاجم بایر لورکوزن در اولین اردوی تیم ملی ایران با حضور امیر قلعه‌نویی حضور ندارد.
پیشبینی دعوت مهدی طارمی و سردار آزمون، دو ستاره خط حمله پورتو و بایر لورکوزن کار آسانی بود اما فرم خط حمله تیم ملی در آینده به تصمیم قلعه‌نویی بستگی دارد.
سردار آزمون هم مطابق پیش بینی‌ها در لیست امیر قلعه‌نویی برای جدال با روسیه قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ