بالاخره فرصت به سردار آزمون رسید و او هم به بهترین شکل پاسخ اعتماد ژابی آلونسو را داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع چپ پای استقلال در بازی با ملوان هم به عنوان یار فیکس به میدان رفت و عملکرد خوبی داشت.
از زمانی که، دولت سیزدهم کار خود را آغاز کرده است جامعه دانشگاهی در شروع هر ترم تحصیلی با اخراج یا قطع همکاری با اساتید مواجه بوده است. این نکته زمانی مهم می‌شود که به آمار‌های رصدخانه مهاجرت بنگریم که از موج مهاجرت گسترده در کشور خبر می‌دهد.
شهاب زاهدی برای دومین بازی متوالی در ترکیب اصلی سرخ‌ها قرار گرفته است.
دروازه‌بان تراکتور برای دومین مسابقه متوالی در این فصل ثابت ماند.
سرمربی پرسپولیس تصمیم نهایی خود برای خط آتش تیمش در لیگ بیست و سوم را گرفت.
آرنائو تناس که دیروز به پی اس جی پیوست، در اولین مصاحبه خود گفت که ترسی از رقابت با دوناروما ندارد.
سرمربی پرسپولیس هیچ تصمیمی برای انتخاب جانشین میلاد سرلک در فصل پیش روی لیگ برتر ندارد.
نتیجه بررسی‌ها بر تعدادی از تحقیقات دهه‌های ۱۳۸۰ و ۱۳۹۰ از وضعیت مصرف مشروبات الکلی نشان می‌دهد در این ۲۰ سال، هم میزان مصرف و هم شدت مصرف مشروب در کشور رو به افزایش بوده است.
اینیگو مارتینز پس از امضای قرارداد با بارسلونا گفت که خودش را دارای قدرت کافی برای رهبری خط دفاعی تیمش جدیدش می بیند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره تأثیرات انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی بر اعتماد سازی و اعتماد بخشی به مردم پرداخت.
سرمربی تیم ملی در مصاف با قرقیزستان از مجید حسینی و مرتضی پورعلی‌گنجی در ترکیب اصلی بهره برده است.
دروازه‌بان فصل گذشته آلومینیوم نخستین بازی ملی خود را مقابل افغانستان انجام داد.
سرمربی تیم فوتسال واین آلبالی اسپانیا با بیان اینکه به بازیکن ایرانی تیمش اعتماد دارد و فصل بعد هم روی او حساب می‌کند، گفت: آرزو می‌کنم سال آینده سال احمدعباسی باشد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز؛ سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ به بررسی صلاحیت رضامراد صحرایی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش پرداختند.
مدیران بایرن مونیخ اعتماد بسیار زیادی به توماس توخل، سرمربی این تیم، دارند و برای همین برای انتخاب مدیر ورزشس عجله نخواهند کرد.
روزنامه مارکا مدعی شد که سران دولت عربستان خوش بین هستند که لیونل مسی راهی الهلال شود.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: در شرایطی که اعتماد عمومی نیاز به تقویت دارد، ائمه جمعه باید مراقب خطبه‌ها و اظهارنظرها باشند، نمایندگان و مسئولان دولت در تریبون‌ها مراقب باشند.
مارکا می‌گوید بارسلونا قصد تمدید قرارداد عثمان دمبله را دارد و به او پیشنهاد تمدید تا سال 2028 را ارائه خواهد داد.
در پی اس جی هنوز مطمئن نیستند که فصل بعد نیز روی کریستوف گالتیه حساب کنند یا با اخراج این مربی فرانسوی، به سراغ یکی از سه گزینه جانشینی او بروند.
رئیس جمهور با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در پیشبرد مأموریت‌های نیروی انتظامی تصریح کرد: اعتماد ارکان نظام و آحاد جامعه به فراجا سرمایه بزرگی است.
درحال حاضر به‌رغم اینکه قانونی مبنی بر پلمب واحد‌های صنفی به دلیل عدم رعایت حجاب شرعی مشتریان آن وجود ندارد؛ دستگاه‌ها به صورت سرخود دست به تعطیلی واحد‌های صنفی زده‌اند. اما پیش‌بینی می‌شود این دستورالعمل در آینده نه چندان دور تبدیل به قانون شود. اتفاقی که حتی از نگاه حقوقدانان نیز چالشی جدید برای واحد‌های صنفی است. احمدی می‌افزاید: «به دردسر افتادن واحد‌های صنفی عملا برخلاف شعار سال رهبری است.»
اکنون اگربا انبوه تبلیغات و انواع اقداماتی که درحال انجام است نتایج دلخواه حاصل نشود و وضعیت حجاب سروسامان پیشین را به خود نگیرد فقط ضربه‌ای دیگر به رابطه مسوولان و مردم وارد می‌شود و تندتر کردن برخورد‌ها هم انواع خطر‌های دیگر دارد که ناگفته روشن است.
روزنامه اعتماد نوشته: با وجود تکذیب وزارت ورزش و جوانان خبرنگار روزنامه اعتماد از دو منبع مختلف اطلاعاتی به دست آورده که حاکی از رفتنی بودن حمید سجادی طی روز‌های آینده است و حتی جانشینان احتمالی او نیز مشخص شده‌اند. یکی از منابع آگاه به خبرنگار اعتماد اطلاع داد که سجادی استعفای کتبی‌اش را دراختیار رییس‌جمهور قرار داده و دیگر منبع مطلع اعلام کرد سه نفر برای جانشینی وزیر فعلی مشخص شده‌اند
داریوش شجاعیان می‌گوید با حضور ساکت الهامی در هوادار، این تیم نیم نگاهی به قهرمانی جام حذفی خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ