سردار آزمون مهاجم تیم ملی و تیم بایرلورکوزن ممکن است با یک تصمیم جالب همه را شگفت‌زده کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار آزمون که در فصل اخیر بوندس‌لیگا آلمان در ۲۳ مسابقه به میدان رفت و چهار گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد، به دنبال تجربه بهتری در سال جدید است و انرژی بیشتری در تمرینات گذاشته تا آلونسو بیش از پیش روی او حساب باز کند.
سردار آزمون در برنامه فوتبال برتر باز هم از علاقه‌اش به تیم تراکتور و هوادارانش صحبت کرد.
چهار گل در تورنمنت کافا، جایگاه سردار آزمون به عنوان یک گلزن ملی را تقویت کرد.
ستاره خط حمله تیم ایران ارتباط نزدیکی با بازیکن ملی‌پوش استقلال دارد.
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
سردار آزمون در ادامه روند عالی خود یک بار دیگر برای لورکوزن گلزنی کرد.
در چارچوب هفته بیست و ششم مسابقات بوندسلیگا، بایرلورکوزن با سه گل شالکه را در هم کوبید. سردار آزمون در دقیقه ۹۲ موفق شد با یک ضربه سر تماشایی، دروازه شالکه را باز کند و گل سوم لورکوزن را به ثمر برساند.
سردار آزمون در دقیقه 92 موفق شد با یک ضربه سر تماشایی، دروازه شالکه را باز کند
سردار آزمون به دلیل مسائل شخصی از امیر قلعه‌نویی برای اردوی تیم ملی مرخصی گرفت.
سردار آزمون هم مطابق پیش بینی‌ها در لیست امیر قلعه‌نویی برای جدال با روسیه قرار دارد.
یک نشریه آلمانی به تمجید از سردار آزمون پرداخت و او را به ققنوسی تشبیه کرد که از خاکستر بلند شده است. در این گزارش عنوان شده که کار بازیکن تیم ملی ایران قبل از این تمام شده بود!
ژابی آلونسو سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال بایر لوروکوزن تاکید کرد که سردار آزمون شرایط بسیار خوبی در نوک خط حمله این تیم دارد و گزینه اول او از بین سه گزینه دیگر است.
باشگاه المپیک مارسی فرانسه جدیدترین مشتری سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران است؛ بازیکنی که فرصت چندانی برای بازی در بایر لورکوزن به دست نیاورده است.
سردار آزمون همانند بازی قبل از روی نیمکت کار را در رقابت‌های بوندس لیگا آغاز می‌کند و امیدوار است مقابل بوخوم فرصت بازی پیدا کند.
مهاجم تیم ملی به زودی به تمرینات تیم لورکوزن باز می‌گردد.
کریم انصاری‌فرد پس از مصدومیت سردار آزمون به بازی رفت و باز هم برای ایران در جام جهانی موثر نشان داد.
دبل تیرک سردار و قلی‌زاده که با خوش‌شانسی ولز تبدیل به گل نشد را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سردار آزمون در دقیقه 58 به جای مهدی طارمی وارد زمین شد و در دقیقه 64 دروازه سنگال را باز کرد.
سردار آزمون انگیزه زیادی داشت تا چهل و یکمین گل ملی خود را مقابل اروگوئه به ثمر برساند اما ناکام ماند.
درچارچوب مسابقات هفته پنجم از رقابت‌های بوندسلیگا آلمان از ساعت ۱۸:۰۰ امروز تیم‌های بایر لورکوزن و فرایبورگ با هم مصاف می‌دهند.
سردار آزمون ۹۰دقیقه بازی کرد، لورکوزن بازهم باخت!
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۹ میلیون و ۹۹۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۴۵۸ تن از ایشان وخیم است.
تیم پلیسی در جریان این تعقیب و گریز 30 دقیقه‌ای با شلیک گلوله به 2 چرخ عقب پژو پارس موفق شدند 2 سرنشین خودرو را دستگیر کنند، اما این در حالی بود که یکی از متهمان قبل رسیدن ماموران پلیس به خودرو متوقف شده از مهلکه گریخت.
سردار آزمون: فوتبالیست‌های ایران و آمریکا مشکلی باهم ندارند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ