تصویر جذابی از تقابل سردار آزمون با مدافع لایپزیگ به ثبت رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن دور از فهرست تیمش مقابل لایپزیش است.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت بازی های ابتدایی بوندسلیگا را به طور قطع از دست داد و به دو دیدار تدارکاتی تیم ملی هم نخواهد رسید.
مهاجم تیم ملی ایران به دلیل مصدومیت بازی های ابتدایی بوندسلیگا را به طور قطع از دست داد.
تنگسیری با بیان این‌که موشک ابومهدی جزو موشک‌های تحریمی است، اظهار کرد: باید افتخار کنیم که به دست نخبگان جمهوری اسلامی شاهد ساخت موشکی هستیم که می‌تواند اهداف را دور بزند. یکی دیگر از قابلیت‌های این موشک دنبال‌کردن چندین هدف و از حمله به آن از پشت است.
گرانیت ژاکا، خرید تابستانی بایر لورکوزن، زودتر از موعد مقرر به تمرین‌های این تیم پیوست و بلافاصله دل بازیکنان این تیم را به دست آورد و به یکی از محبوب‌ترین‌های تمرین لورکوزن تبدیل شد.
نماینده مهاباد در مجلس نوشت: ممانعت از اظهارنظر و نطق نمایندگان خلاف قانون اساسی است.
صبح امروز رئیس جمهور طی حکمی یکی از مشرف‌ترین چهره‌های کشور در مسائل امنیت ملی را به عنوان دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی منصوب کرد.
سردار رادان فرمانده فراجا گفت: دغدغه مردم مقابله با سرقت است. یکی از دلایل اصلی سرقت مال‌خر است و باید این زنجیره در سرقت قطع شود ؛ این دست دوم فروشی‌ها آفتی شده است.
سرمربی سابق تراکتور برای جذب مهاجم ملی پوش ایرانی ابراز تمایل کرد.
معاون ابومهدی المهندس که شاهد عینی اتفاقات شب شهادت سردار سلیمانی و ابو مهدی المهندس بوده است در روایت از اتفاقات شب شهادت گفت: یکی از بچه‌ها مرا صدا زد و گفت اینجا یک دست افتاده است که می‌گویند برای حاج قاسم است. همه چیز نشان می‌داد دست حاج قاسم است.
شوش- فرمانده تیپ تکاور حضرت مهدی (عج) نیروی زمینی سپاه گفت: بیش از ۷۰ درصد خاک سوریه سقوط کرد و در دست داعش افتاد که با رشادت‌های حاج قاسم و یارانش اول عراق و بعد سوریه نجات یافتند.
بعد از پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ولز در جام جهانی، بازیکنان تیم ملی کارلوس کی‌روش را روی دستان خود به بالا پرتاب کردند.
مهاجم تعویضی دانمارک بهترین فرصت گلزنی مقابل تونس را از دست داد.
آخرین تمرینات تیم ملی در دوحه قطر امروز با حضور همه بازیکنان برگزار شد.
سردار سنایی راد گفت: نظام از دست نرفته، اما ضربه خورده‌ایم، به فرمایش مقام معظم رهبری برخی فرزندان نظام هستند، اما این‌ها کنار دست لیدر‌هایی آمدند که می‌خواستند سری به تن نظام نباشد و از این موضوع ابزاری برای کشته سازی بسازد.
سرمربی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ خواهان جذب سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران شده است.
بعد از اولین پیروزی سریک در رقابت های لیگ برتر والیبال زنان سردار آزمون که مالک این تیم است به اعضای تیمش پاداش داده است.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون، حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن، زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود.
سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه لورکوزن آلمان به خاطر مصدومیت حداقل ۶ هفته از میادین دور خواهد بود.
تیم فوتبال بایرن‌مونیخ موفق شد با درخشش سادیو مانه بایرن لورکوزن را با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب کند.
مربی تیم ملی فوتبال روسیه: آیا باید فرض کنیم که آلمانی‌ها سردار آزمون را از بازی برابر روسیه منع خواهند کرد؟ در شرایط کنونی احتمال هر چیزی را می‌دهم.
معاون اسبق اجتماعی نیروی انتظامی گفت: به نظر من باید دست پلیس را هم بوسید که از آبروی خودش گذشت و آمد در خیابان‌ها با بی‌حجابی‌ها برخورد کرد. وظیفه پلیس، برخورد با جرم و هنجارشکنی است و اگر پلیس، مقتدر نباشد، ناامنی بیش‌تر می‌شود.
جانشین فرمانده سپاه تاکید کرد: خداوند در قرآن گفته دو حزب بیشتر وجود ندارد، حزب خدا و حزب شیطان و آیه قرآن صراحتاً می‌گوید پیروز همیشگی حزب خدا است. حرکت رو به جلو جبهه حق با سرعت زیاد ادامه داشته و ادامه خواهد داشت و توقفی در آن نیست.
نیکولاس سوله، مدافع آلمانی بورسیا دورتموند دیدار برابر لورکوزن و سردار آزمون را از دست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ