گرچه این شکست سنگین با اخراج دو بازیکن ایران و بدون سردار آزمون رخ داد، اما نمی‌شود اهمیت آن پیش از مصاف با انگلیس را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال اسلوونی در آخرین بازی خود در جام واگنر مقابل فرانسه شکست خورد.
ثبت ملی بافت تاریخی شیراز، تایید طرح طبیعتگردی آشوراده، تعطیلی موزه‌ها در آخر هفته، انتخاب ۸ روستای کاندید بهترین روستاهای گردشگری از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
والیبال ایران بدترین نتایج تاریخ خود در لیگ ملت‌ها را با ده باخت ثبت کرد. ملی‌پوشان دو برد مقابل چین و آلمان کسب کردند و در دیدار با لهستان، هلند، بلغارستان، آرژانتین و کوبا سه بر دو مغلوب شدند تا از این مسابقه‌ها پنج امتیاز کسب کنند.
تیم ملی والیبال ایران در آخرین شب مرحله اول لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ به کوبا هم باخت و به رده چهاردهم فصل سقوط کرد. کوبا نیز با این برد سیزدهم شد. ایران با دو برد و ۱۰ باخت بدترین نتیجه تاریخ را در این مسابقات ثبت کرد
والیبال ایران بدترین نتایج تاریخ خود در لیگ ملت‌ها را با ۱۰ باخت ثبت کرد. ملی‌پوشان دو برد مقابل چین و آلمان کسب کردند و در دیدار با لهستان، هلند، بلغارستان، آرژانتین و کوبا سه بر دو مغلوب شدند تا از این مسابقه‌ها پنج امتیاز کسب کنند.
بردیا سعادت در این دیدار که در آمریکا برگزار شد، 17 امتیاز برای ایران به دست آورد و خسوس هررا نیز 28 امتیاز برای کوبا کسب کرد.
رودی فولر، مدیر تیم ملی آلمان، پس از باخت 0-1 مقابل لهستان از هانسی فلیک، سرمربی مانشافت حمایت کرد.
روایت خبرنگار ورزش سه از بهترین برد استقلال در ادوار مختلف لیگ برتر در شبی که آبی‌ها در خانه میهمان بودند.
سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: بدترین نتیجه دوران مربیگری ام را مقابل استقلال گرفتم.
بازار سرمایه کشور در رقابت با سایر بازارهای موازی در دو سال‌و‌نیم گذشته بدترین عملکرد ممکن را از خود برجای گذاشت و به لحاظ کسب بازدهی از اغلب بازارهای رقیب باخت. نقشه‌‌‌‌‌‌خوانی مسیر بازار سرمایه در سال‌۱۴۰۲ توام با درنظر گرفتن گذشته‌‌‌‌‌‌نگر شاخص‌های سهامی از نگاه کارشناسان بورسی حاکی از این است که احتمالا در سال‌جاری (با احتساب وضعیت کنونی تورم و نرخ دلار) شاهد نه‌تنها جبران عقب‌‌‌‌‌‌ماندگی بخش مولد اقتصاد کشور باشیم بلکه افزایش سودآوری صنایع و بنگاه‌های سهامی در این مقطع زمانی هم موضوعی است که دور از ذهن نخواهد بود، اما آیا بورس می‌تواند در سال‌جاری در رقابت با سایر بازارهای مالی پیروز شود و اساسا ۱۴۰۲ می‌تواند سال ‌بورس شود؟ آنچه از جریان دادوستد‌‌‌‌‌‌های تالار شیشه‌ای سعادت‌آباد استنباط می‌شود این است که اکنون فضا برای افزایش سطوح قیمت سهام فراهم است.
باخت به بارسلونا و حذف از مسابقات کوپادل‌ری اسپانیا، صدای سرمربی و مدیر باشگاه پالما را درآورد.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا به لیونل مسی بابت انتخاب به عنوان بهترین بازیکن دنیا تبریک گفت.
باخت چهار گله مقابل پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان، بدترین نتیجه ممکن برای شاگردان ژوزه مورایس بود.
تیم فوتبال پرسپولیس که امیدوار بود با پیروزی برابر هوادار در هفته بیستم موقتا به صدر جدول برگردد، با اشتباه عجیب یک بازیکن تعویضی نتیجه را واگذار کرد و سومین شکست فصل را پذیرفت.
سرمربی نیان الکترونیک اعتراف کرد که تیمش بدترین نمایش ممکن را مقابل فولاد سیرجان داشته است.
بدترین اتفاق دربی نود و نهم برای ریکاردو ساپینتو، مصدومیت آرش رضاوند در دقایق پایانی بود.
تیم ملی با کی‌روش به جام جهانی رفت. دو باخت به دست آورد آن هم درست جلوی امریکا و انگلیس. بدترین باخت تاریخ ایران در جام جهانی را رقم زد و در حالی که همه نتایج گروه به نحوی رقم خورده بود که ایران می‌توانست با ۴ امتیاز راهی دور بعد شود، نتوانست از پس ماموریت بربیاید. او رویای صعود به دور حذفی در جام جهانی ۳۲ تیمی را برباد داد.
هواداران تیم ملی آلمان بعد از تساوی مقابل اسپانیا با وجود این که نتیجه دلخواه خود را روی اسکوربورد نمی‌دیدند، شاگردان فلیک را تشویق کردند.
هافبک تیم‌ملی ایران بعد از باخت به انگلیس اظهار نظر کرد و گفت در بازی‌های بعدی به دنبال جبران خواهند بود.
در آستانه به پایان رسیدن کار فولاد در لیگ پیش از شروع جام جهانی، دومین شکست متوالی برای نکونام و تیمش توسط امیر قلعه‌نویی رقم خورد.
سرآنالیزور مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا با اشاره به معیارهای انتخاب بهترین بازیکن هر بازی، گفت: همه از باخت تیم ملی ایران مقابل ژاپن شوکه شدند چون صحبت از برد ایران با اختلاف چهار گل بود.
یک هفته قبل از پر تماشاگرترین دربی تاریخ، پرسپولیس به گربه سیاه خود باخت واستقلال بهترین نتیجه دهه خود را رقم زد
شاید برای تعیین تکلیف و تسویه حساب بین خاکریز‌های مختلف شکل گرفته در فوتبال ایران؛ حالا بدترین زمان ممکن باشد، وگرنه مسئولیت عواقب آتی این بازی‌های پشت پرده، گریبان همه اعضای مجمع فدراسیون را خواهد گرفت. این قماری است که احتمالا این بار برنده‌ای نخواهد داشت و همه با هم خواهند باخت. هرچند بازنده اصلی مردم و تیم ملی در آستانه جام جهانی خواهند بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ