وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد:در شبانه‌روز گذشته، ۹ حمله اوکراین در محور دونتسک دفع شده و یک «هویتزر» آمریکایی نیز منهدم شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمله افراد مسلح ناشناس به‌روستایی در شرق کشور، دست‌کم ۹ کشته برجای گذاشت.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۹ حمله اوکراین دفع و انبار مهمات آن‌ها منهدم شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شماری از تجهیزات نظامی ارتش اوکراین را منهدم کرده است.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۹ حمله دشمن با موفقیت در مناطق شهرک های مرنبط با دونتسک دفع شد.
کارشناس امور نظامی روسی در گزارشی با عنوان «۹ واقعیت انکار ناپذیر در مورد کی‌یف» به دلایل تخریب سد کاخوفکا توسط نیروهای اوکراینی پرداخت.
حمله فردی با سلاح سرد به یک مهد کودک در لهستان، ۱۰ کشته و زخمی برجای گذاشت.
کشور‌های دیگر مانند آرژانتین و روسیه که تورم بالا دارند، چه کاری انجام می‌دهند؟ مگه بعد از شروع کرونا و حمله به اوکراین تورم اروپا به ۷ درصد نرسید؟ مگه تورم آمریکا به ۹ درصد نرسید؟ آن‌ها چه کردند؟ همه این‌ها سریعا با تسهیل زمینه‌های سرمایه گذاری و تولید، تورم را مهار و بعد هم کاهش دادند؛ بنابراین کاملا فرمول ساده و روشنی برای کاهش تورم وجود دارد
آنتونوف با اشاره به سرنگونی پهپاد MQ-۹ آمریکایی در ۱۴ مارس افزود: برای کسانی که قدرت نگاه عینی به وضعیت را پیدا نکردند تکرار می‌کنم: جنگنده‌های ما با پهپاد آمریکایی تماس نداشتند. روسیه برای جلوگیری از چنین حوادثی هرکاری را انجام داده است.
منابع خبری اعلام کردند که در حمله ائتلاف متجاوز سعودی به استان صعده یمن ۹ نفر شهید و زخمی شدند.
ه در پی اصابت موشک روسی به یک آپارتمان مسکونی ۹ طبقه در شهر دنیپرو حداقل ۲۰ غیرنظامی از جمله یک کودک جان باختند.
۹ ماه پس از حمله روسیه به اوکراین، اقتصاد روسیه بهتر از حد انتظار عمل می کند. از فروپاشی پیش‌بینی‌شده اجتناب شد و کاهش ۸ تا ۱۰ درصدی پیش‌بینی‌شده تولید ناخالص داخلی برای سال به ۳ تا ۴ درصد کاهش یافت.
منابع یمنی از شهادت و زخمی شدن ۹ نفر در حمله ائتلاف سعودی به استان صعده در شمال یمن خبر دادند.
روسیه اعلام کرد، اوکراین امروز (پنجشنبه) "بزرگترین حمله خود از سال ۲۰۱۴" را علیه دونتسک انجام داد؛ حمله‌ای که یک کشته و دست کم ۹ زخمی برجای گذاشت.
بر اثر حمله راکتی به استان «کیلیس» در مرز میان ترکیه و سوریه، یک سرباز و ۸ پلیس این کشور زخمی شدند.
بر اثر حمله راکتی به استان «کیلیس» در مرز میان ترکیه و سوریه، یک سرباز و ۸ پلیس این کشور زخمی شدند.
مراسم تشییع شهدای این حادثه تروریستی قرار است رأس ساعت ۹ صبح روز شنبه هفتم آبان از میدان شهدا به سمت حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) برگزار شود.
شیراز- سه فرد مسلح عصر امروز در حرم شاهچراغ(ع) به زائران حمله کردند که در پی آن ۹ نفر به شهادت رسیدند.
شیراز- سه فرد مسلح عصر امروز به حرم شاهچراغ(ع) حمله کردند.
شیراز- سه فرد مسلح عصر امروز به حرم شاهچراغ حمله کردند.
پلیس لندن اعلام کرد: «حدود ساعت ۱۸:۳۰ یکشنبه ۹ اکتبر، گروهی به سفارت ایران نزدیک شدند. دو مرد به بالکن بالای درب ورودی رفتند، پرچم را برداشتند و یک پرچم جایگزین نصب کردند. این درحالیست که دیگران تلاش می کردند به جلوی ساختمان آسیب بزنند.»
طبق گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها در ایالات متحده سالانه حدود ۸۰۵۰۰۰ نفر دچار حمله قلبی می‌شوند که هر ۴۰ ثانیه یک مورد آن رخ می‌دهد. این سازمان بیان می‌کند که از هر پنج نفر یک نفر نمی‌داند که دچار حمله قلبی شده است.
داریا دوگینا، کارشناس سیاسی، روزنامه‌نگار و دختر الکساندر دوگین، متحد پوتین، ۹ روز پیش در تاریخ ۲۰ اوت پس از انفجار خودرویش در مسکو ترور شد. او همچون پدرش از حامیان حمله روسیه به اوکراین که از جانب مسکو به عنوان «عملیات نظامی ویژه» خوانده می‌شود، بود.
منابع سوری از حمله پهپادی ترکیه به شمال سوریه و کشته و زخمی شدن شماری بر اثر آن خبر دادند.
شبکه الجزیره به نقل از منابع محلی در سوریه از کشته شدن ۹ غیرنظامی و زخمی شدن ۲۸ نفر دیگر در اثر حمله راکتی به شهر الباب در حومه حلب خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ