میگ-۲۹ جنگنده‌ای «آنالوگ» است که از فن آوری کهنه و قدیمی بهره می‌برد، اما جنگنده‌های اف-۱۶ آمریکایی که ولودومیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین خواهان آن است، جنگنده‌ای دیجیتال با فنآوری به مراتب پیش رفته تری است، «آلکس والمسلی» (Alex Walmsley) تحلیلگر نظامی، از موسسه خدمات متحد سلطنتی (RUSI) در لندن، این دو نوع جنگنده را مقایسه‌ای بین یک دستگاه لپ تاپ دهه ۱۹۹۰ با جدیدترین «مک بوک» می‌داند و می‌گوید، هر دو آن‌ها پرواز می‌کنند و قادر به حمل سلاح هستند، اما میگ‌ها آنقدر‌ها توانمند نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یقینا عیسی آل‌کثیر یکی از موردتوجه‌ترین چهره‌های فوتبال ایران در لیگ جدید خواهد بود.
سپاهان پرمهره‌ترین تیم لیگ برتر ایران در بخش هجومی است.
تکلیف کیلیان امباپه قطعا تا قبل از 20 مرداد روشن خواهد شد و او حداقل تا 12 روز دیگر باید یک تصمیم نهایی در مورد آینده اش بگیرد. دیروز در تمرین فاصله بین الخلیفی و امباپه اشکار بود.
ویدئویی از کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان منتشر شده که در یک کافه مشغول نوشیدن چای بود و انبوهی از مردم برای گرفتن عکس کنار او آمدند. رونالدو مدام با همه کسانی که برای گرفتن عکس در کنارش می‌آمدند شوخی می‌کرد و گفت: ممکن است تعجب کنند که آیا من در همه موارد اینقدر مهربانم؟ رونالدو از خانم‌های فروشنده عطر پرسید که آیا عطر خودش (کریستیانو رونالدو) را دارند یا خیر و آن‌ها پاسخ دادند: نه؛ و به شوخی گفت که باید با عرضه‌کنندگان صحبت کند. رونالدو بعد از اینکه با همه عکس گرفت تصمیم به رفتن گرفت.
کوئنیگزگ تصمیم دارد محصول پرسروصدای خود را با موتور قدرتمند V ۸ نیز راهی بازار کند. این موتور ۵ لیتری با یک موتور برقی که از آن با نام «ماده سیاه» یاد می‌شود، ترکیب خواهد شد. این موتور برقی با آنکه تنها ۳۹ کیلوگرم وزن دارد، اما ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.
گوشی جدید نسبت به ناتینگ فون یک تغییر چشمگیری نکرده است که البته برای برندی که قصد دارد جای پایش را در بازار گوشی‌های موبایل محکم کند تصمیم عجیبی نیست.
پیام نیازمند یک روز دیرتر از سایر ملی‌پوشان سپاهان در تمرینات این تیم حاضر شد.
با استوری در تلگرام، کاربران می‌توانند تصمیم بگیرند که چه کسی می‌تواند هر یک از استوری‌های آن‌ها را ببیند.
لیونل مسی پس از یک فصل پر از حاشیه و تصمیم انتقال به لیگ حرفه‌‎ای آمریکا، در کمپ تیم ملی آرژانتین حضور دارد.
دنی کارواخال، مدافع اخراجی رئال مقابل سوسیداد، با انتشار یک استوری تصمیم داور را به سخره گرفت.
تیم فوتبال سپاهان که با نمایشی تهاجمی مصاف با صنعت نفت را آغاز کرده بود، سرانجام روی یک کار تکراری به گل رسید.
میکولینو می‌گوید، اگرچه برخی از افراد در برابر پیشنهاد بستنی با طعم جیرجیرک، منزجر یا حتی ناراحت می‌شوند، آن دسته از افراد کنجکاو، با روی باز و لبخند تصمیم می‌گیرند، این طعم جدید را امتحان کنند. حتی برخی از آن‌ها هر روز این نوع بستنی را سفارش می‌دهند.
جواد نکونام تنها سرمربی لیگ قهرمانان است که در مراسم قرعه کشی شرکت نکرد.
یک داور مراکشی با توضیح تصمیم VAR برای هواداران حاضر در استادیوم برای اولین بار تاریخ ساز شد.
سازمان پروژه‌های پژوهشی پیشرفته دفاعی یا دارپا شرکت (Aurora Flight Sciences) فاز اول طراحی ابتدایی این هواپیما با موفقیت انجام شده است و به همین دلیل دارپا تصمیم گرفته که وارد مرحله جدیدی شود و شرکت Aurora Flight Sciences را انتخاب کند. طراحی ابتدایی منجر به ایجاد یک هواپیمای نوآورانه و خلاقانه در بستر آزمایشی شد
سنگربان تیم فوتبال گل‎‌گهر در آخرین بازی نیم فصل با تصمیم امیر قلعه‌نویی جای محسن فروزان را در ترکیب اصلی گرفت.
کریستیانو رونالدو تصمیم دارد جت شخصی‌اش که ۲۰ میلیون پوند ارزش دارد را به این دلیل که کوچک است بفروشد و بعد از آن یک جت جدید بخرد.
مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در جلسه علنی امروز مجلس مشغول کار با تبلتش بود که مورد توجه عکاسان خبری قرار گرفت و این تصویر از او ثبت شد.
هواداران انگلیسی داور بازی با فرانسه را به این متهم کردند که یک پنالتی را در نیمه اول از آنها دزدیده است.
ملیسا های‌اسمیت زمانی که ربوده شده یک سال بیشتر نداشت. در آن زمان مادرش که در یک رستوران مشغول به‌کار بود، تصمیم گرفت برای مراقبت از دختر یک‌ساله‌اش پرستار بچه استخدام کند. او ۵۰سال پیش در یک روزنامه محلی آگهی استخدام پرستار بچه منتشر کرد و کمی بعد زنی با او تماس گرفت. این زن می‌گفت که در خانه‌اش که حیاط بزرگی دارد از چند کودک نگهداری می‌کند و می‌تواند در کنار آن‌ها از ملیسا هم مراقبت کند.
پیرزنی در انگلیس که شباهت زیادی با ملکه الیزابت دوم داشته و مانند او لباس می‌پوشید تصمیم گرفته پس از مرگ ملکه به این کار پایان دهد.
با وجود تایید صلاحیت نصیرزاده و قرار گرفتن نام او روی سایت کمیته ملی المپیک، به یک باره تصمیم مدیران این کمیته تغییر کرد!
ستاره سابق پرسپولیس با عبور از یک مصدومیت شدید دیگر حالا باید درباره آینده خود تصمیم بگیرد.
مربی سجاد غریبی با انتشار یک استوری خبر از خداحافظی احتمالی این چهر ایسنتاگرامی با ورزشی که سرشرشته‌ای از آن ندارد داد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ