یک منبع امنیتی از انتقال تجهیزات نظامی جدید به پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب استان الانبار خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برق منطقه‌ای تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد : باتوجه به شرایط جوی در منطقه نیروگاه شهید رجایی قزوین و وجود صاعقه و رعد و برق و طوفان، یکی از تجهیزات انتقال برق منطقه غرب تهران دچار اختلال شد.
خطوط فیبرنوری، داده‌ها را به شکل پالس‌های نور لیزر منتقل می‌کنند؛ دقیقا مثل خطوط فیبرنوری زمینی. استفاده از فرکانس‌های متعدد نور (رنگ‌ها) بدین معناست که داده‌های بیشتری را می‌توان همزمان ارسال کرد. تجهیزات شبکه در ساحل و در دو انتهای کابل، داده‌ها را برای انتقال در نور رمزگذاری کرده و بعد از دریافت داده‌ها، آن‌ها را رمزگشایی می‌کنند.
نشان زاده از انتقال ۲۵ تا ۳۰ تن ان جی ال در ساعت به بندر امام خبر داد و گفت: ۸۰ درصد تجهیزات پتروشیمی گچساران تولید داخل است.
سی ام خرداد پلیس آلبانی که برای بازرسی از اردوگاه منافین اقدام کرده بود، با ممانعت تروریست‌های این گروه روبه رو گشت که در همین راستا، یگان ضدتروریسم وارد عمل شد و با حضور در محل یگان سایبری این گروهک، تمام تجهیزات موجود در آن از جمله رایانه ها و سرور‌ها را با خود برد.
۳۰ خرداد پلیس آلبانی که برای بازرسی از اردوگاه منافین اقدام کرده بود با ممانعت تروریست‌های این گروه مواجه شد که در همین راستا یگان ضدتروریسم وارد عمل شد و با حضور در محل یگان سایبری این گروهک، تمام تجهیزات موجود در آن از جمله کامپیوتر‌ها و سرور‌ها را با خود برد.
یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با تولید تجهیزات انتقال مواد دیسکی، زمینه را برای تسهیل در انتقال مواد پودری فراهم کرده است.
رکابزن ۴۸ ساله ایران پس از بازگشت به تیم ملی با انتقاد از کارشکنی برخی از اهالی این رشته و تبعات برخی از ایمیل‌ها، از نبود تجهیزات مدرن گلایه کرد.
قائم مقام سی و چهارمین نمایشگاه کتاب گفت: آماده‌سازی نمایشگاه از دوشنبه گذشته انجام شده است و امسال ناشران در دریافت غرفه و حضور در نمایشگاه کتاب بهتر عمل کردند و از روز گذشته ناشران در حال مراجعه و انتقال تجهیزات غرفه‌های خود هستند. امیدواریم با حضور اصحاب رسانه و ۷۰ دستگاه همکار در این دوره از نمایشگاه کتاب شاهد یک رویداد فرهنگی خوب باشیم.
رشت- رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت:در پی اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان سیم برق و تجهیزات انتقال نیرو و کابل مخابرات، ۳۸ سارق و ۳ مالخر در گیلان شناسایی و دستگیر شدند.
قتل پدر و مادر با چکش در بستر خواب/ راز زنی با دمپایی قرمز!/ خسارت میلیاردی دزدان به تجهیزات برق رسانی/ محاصره مخفیگاه امن قاتل فراری/ عاملان زورگیری از پلیس به دام افتادند/ انتقام خونین پسرخاله‌ها/ راز جسد دفن شده در پاتوق معتادان!/ اعترافات رابین‌هود تهران
اصفهان- مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: رقم سرمایه‌گذاری در فاز اول پروژه انتقال آب دریای عمان به اصفهان ۲۵ هزار میلیارد تومان و در فاز دوم برای تجهیزات ۵۰ هزار میلیارد تومان است.
انتقال هوایی تجهیزات، آرگو و انجام عملیات راپل در تمرین مواجهه با زلزله در مانور فرضی مدیریت بحران زلزله در تهران را مشاهده می‌کنید.
وزیر دفاع با اشاره به آماده‌گی انتقال دانش و تجهیزات صنعتی‌سازی مسکن به استان‌ها، گفت: با بهره‌گیری از صنعتی‌سازی ساختمان ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را طی ۴ سال تحویل نیروهای مسلح می دهیم.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای تهران با تاکید بر لزوم ارائه رونوشت به شرکت برق منطقه‌ای برای بررسی موقعیت ساختمان، پیش از صدور پروانه ساخت و ساز از سوی سازمان‌های ذیربط افزود: در زمان حاضر ساخت و ساز‌ها در منطقه وسیعی از از شرق و جنوب تهران، زیر خطوط انتقال و دکل‌های برق ساخته شده، درحالی که این رویه خلاف همه ضوابط است و این هدف علاوه بر آسیب به تجهیزات برق خطر جانی بسیار بالایی برای سازندگان یا ساکنان دارد.
مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز از خودکفایی ساخت ۱۷۰ قلم کالا و تجهیزات فنی با استفاده از تخصص نیروهای جوان و متخصص منطقه و بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی خبر داد.
رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی نوشت: تجهیزات استفاده شده در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان پس از انتقال به کشور توسط گروه‌های ضد انقلاب کُردی، در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیروهای آموزش دیده مونتاژ و مورد استفاده قرار گرفته است.
رسانه نزدیک به شورایعالی امنیت ملی نوشت: تجهیزات استفاده شده در حمله به مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان پس از انتقال به کشور توسط گروه‌های ضد انقلاب کُردی، در یک کارگاه مجهز با استفاده از نیروهای آموزش دیده مونتاژ و مورد استفاده قرار گرفته است.
سفارت روسیه در انگلیس رویکرد دولت لندن را برای ارسال مداوم تجهیزات نظامی به اوکراین را مورد انتقاد قرار داد.
جوسپ بورل با بیان این ادعا که برجام بخش کلیدی از یک تصویر گسترده تر است به تکرار مواضع مداخله جویانه در امور داخلی ایران و ادعای مشارکت نظامی تهران در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است پرداخت و ادعا کرد: جمهوری اسلامی ایران به جای سرکوب، باید به حرف شهروندان خود گوش دهد. ایران باید فورا حمایت نظامی خود از روسیه را متوقف کند. در همین راستا، من از وزیر امور خارجه خواستم تا به گفتگوی مستقیم با همتایان اوکراینی خود درباره انتقال تجهیزات نظامی به روسیه ادامه دهد.
مقامات آمریکا از تحت پیگرد قرار دادن ۷ نفر به اتهام انتقال تجهیزات نظامی و الکترونیکی حساس به روسیه خبر دادند.
مهدی زارع خورمیزی، متخصص حیات وحش و تنوع زیستی گفت: از نظر من بهترین تصمیم برای موالید جانوران وحشی، فراهم نمودن شرایط طبیعی‌تر برای زیستن آن‌هاست و انتقال پیروز به محیطی طبیعی‌تر در پارک ملی توران در صورت پایداری شرایط خود فرد، فراهم نمودن تجهیزات و امکانات مورد نیاز و همچنین ایجاد محیط طبیعی، وسیع می‌تواند بهترین اقدام باشد.
دبیرکل ناتو امروز در یک کنفرانس امنیتی در برلین در سخنانی از انتقال تجهیزات ضدپهپاد به اوکراین خبر داد.
اولیانوف گفت: ما به وضوح به یاد داریم که به همکاران غربی‌مان درباره پیامد‌های اقدامات عجولانه‌شان هشدار دادیم و از آن‌ها خواستیم از طرح این قطعنامه صرف‌نظر کنند. تصمیم ایران برای خاموش کردن و انتقال دوربین‌ها و تجهیزات نظارتی، واکنشی مستقیم به این قطعنامه بود.
نیروهای اشغالگر آمریکایی یک کاروان نظامی را از خاک سوریه به عراق منتقل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ