یک مقام آمریکایی اعلام کرد که چین در جریان افزایش فعالیت نظامی این کشور در شبه‌جزیره کره قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام روس به موضع‌گیری درباره فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین پرداخت.
یک مقام روس به موضع‌گیری درباره فعالیت آزمایشگاه‌های بیولوژیکی آمریکا در اوکراین پرداخت.
رئیس اداره اطلاعات ستادکل نیروهای مسلح روسیه امروز اعلام کرد: بمب‌افکن‌های راهبردی آمریکا فعالیت‌های خود نزدیک مرزهای روسیه و چین را افزایش داده‌اند.
رسانه‌های ژاپنی اعلام کردند که کشتی جنگی آمریکا برای مقابله با چین برای نخستین بار فعالیت خود را در آبهای استرالیا آغاز کرد.
بنا به گزارش‌های رسانه‌ای، آمریکا فعالیت دفتر نمایندگی خود در تایوان را بسط می‌دهد.
تیک تاک دیروز شکایتی علیه ایالت مونتانا به دلیل ممنوعیت استفاده از اپ چینی ثبت کرد. مونتانا نخستین ایالتی است که این اپ اشتراک گذاری ویدئو کوتاه را به طور کامل ممنوع می کند.
فرماندهی نیروهای آمریکا در اروپا از ادامه فعالیت‌های هوایی این فرماندهی در دریای سیاه خبر داد.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که بالن چینی از مراکز نظامی حساس آمریکا با وجود تمام اقدامات واشنگتن برای ممانعت از فعالیت این بالن، اطلاعات لازم را جمع آوری کرده است.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که بالن چینی از مراکز نظامی حساس آمریکا با وجود تمام اقدامات واشنگتن برای ممانعت از فعالیت این بالن، اطلاعات لازم را جمع آوری کرده است.
وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که از زمان آغاز درگیری نظامی روسیه با اوکراین بیش از هزار شرکت خارجی فعالیت خود در روسیه را متوقف کردند.
کارین ژان پی یر، سخنگوی کاخ سفید گفت: می‌خواهم به مردم آمریکا بگویم که هیچ نشانه‌ای از فعالیت‌های فرازمینی یا موجودات فضایی بر فراز آمریکا وجود ندارد. می‌دانیم که نگرانی‌ها و سوالاتی در این خصوص وجود دارد، اما خیر، هیچ نشانه‌ای از فضایی‌ها یا فعالیت فرازمینی در حوادث اخیر وجود ندارد.
سخنگوی کاخ سفید گفت که واشنگتن هیچ ادله و نشانه ای را درباره فعالیت موجودات فضایی یا فرازمینی در ارتباط با حوادث اجسام پرنده ناشناس بر فراز آمریکا ثبت نکرده است.
جو ویلسون، نماینده جمهوری‌خواه کارولینای جنوبی در این رابطه عنوان داشت: «هم جو بایدن و هم کامالا هریس، معاونش به دلیل شکست مفتضحانه‌ای که داشته‌اند باید استعفا دهند. این "بالون‌های فاجعه‌آمیز چینی" خانواده‌های آمریکایی را از آلاسکا گرفته تا منزل بنده در کارولینای جنوبی آشکارا تهدید می‌کرده است و این موضوع تایید می‌کند که رئیس‌جمهور بایدن و معاونش هریس باید استعفا دهند.»
ایالات متحده و سه کشور اروپایی در بیانیه ای مدعی شدند که گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی نشان می دهد ایران به تعهدات هسته ای خود عمل نکرده است.
مدیران ارشد تیک تاک و لابی گرهای آنها درباره یک طرح ۱.۵ میلیارد دلاری به نام «پروژه تگزاس» به اعضای کنگره آمریکا، تحلیلگران سازمان های مشاوره، اطلاع رسانی می کنند.
سفارت ونزوئلا در آمریکا پس از انحلال «دولت موقت» گوایدو فعالیت خود را متوقف کرد.
شورای امنیت ملی آمریکا امروز با مداخله در امور داخلی پکن اعلام کرد: ما از فعالیت تحریک آمیز نظامی چین در نزدیکی تایوان نگران هستیم‌!
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در ژنو اعلام کرد که آمریکا درباره فعالیت های بیولوژیکی و نظامی خود نزدیک مرزهای روسیه هیچ توضیحی ارائه نکرده است.
وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه مسکو منتظر مشاهده تلاش ملموس غرب برای ادب کردن زلنسکی است، گفت کشورش در پی ایجاد ساز و کار ناظر بر فعالیت های بیولوژیک آمریکا است.
نماینده چین در نشست شورای امنیت از درخواست روسیه برای تحقیق در مورد فعالیت آزمایشگاه های بیولوژیک آمریکا در اوکراین حمایت کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه با اشاره به اینکه آمریکا در امور داخلی ایران دخالت می کند، تأکید کرد: واشنگتن تمایل به احیای برجام را از دست داده و به فعالیت های ضدحکومتی علیه تهران روی آورده است.
روسیه به همراه شماری دیگر از کشورها فعالسازی ماده ۶ کنوانسیون سلاح های بیولوژیک به دلیل فعالیت های آمریکا را خواستار شدند.
آناتولی آنتونوف که پیش از تعیین به عنوان سفیر روسیه در آمریکا به عنوان معاون وزیر دفاع روسیه فعالیت داشت، هشدار داد که اگر اوکراین موشک‌های دوربرد دریافت کند یا به خاک روسیه حمله کند، ایالات متحده وارد یک رویارویی نظامی با روسیه خواهد شد.
طرح اولیه فرماندهی مرکزی آمریکا شامل نامگذاری تاسیسات به نام مرکز آزمایش «Red Sands» (شن‌های سرخ) است که به موازات مرکز «White Sands» (شن‌های سفید) فعالیت می‌کند؛ این مرکز یک مرکز نظامی آزمایش موشک‌های دوربرد در نیو مکزیکو است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ