کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از دریافت گل تساوی مقابل استقلال کم نیاوردیم و از هدفمان دور نشدیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس جزیره تایوان پس از رزمایش نظامی چین حوالی این جزیره، مدعی شد که انتخابات سال آینده تایوان، انتخاب بین دموکراسی و خودکامگی است.
نخست وزیر عراق در نشست سالانه روز اسلامی مبارزه با خشونت علیه زنان، دفاع از حقوق زنان را پیش از مسئولیت قانونی، یک مسئولیت انسانی و اخلاقی توصیف کرد.
مدافع پرسپولیس می‌گوید این تیم با مشکلات مالی روبرو است و نباید هیچ بازیکنی دغدغه‌ای به جز فوتبال داشته باشد.
معاون سیاسی سابق وزیر کشور درباره دلیل برکناری‌اش نوشت: یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
سردار علایی در گفت‌وگویی اظهار داشت: مسئله هسته‌ای را ببینید! آخر دولت روحانی می‌توانستند تصمیم بگیرند و مسئله را تمام بکنند، نکردند
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای تاج! چطور به خودتان اجازه دادید اولین بازی لیگ برای تیمی که ۳ قهرمانی آورده این طور برگزار شود؟
یک رسانه عبری گزارش داد که وزیر امور خارجه تل‌آویو از دیدار «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی با «عبدالله بن زائد» وزیر امور خارجه امارات ابراز ناخرسندی کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به اطلاعات خوبی که دو تیم ژاپن و ایران از هم دارند و اینکه جزو قطب‌های قاره آسیا محسوب می‌شوند، فردا بازی خیلی سختی خواهیم داشت.
کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعد از قهرمانی در لیگ، تمرکزمان روی جام حذفی است.
کمک داور بین المللی سابق فوتبال طی یادداشتی نکاتی را درباره اظهارات محمود فکری یادآوری کرد.
جورجینا رودریگس نامزد کریستیانو رونالدو، در مورد رابطه خود با کاپیتان پرتغال صحبت کرد.
اتفاق خبرسازی که دوباره اسم محمد موسوی را در رسانه‌ها مطرح کرد، مربوط به اواخر مهرماه بود که با انتشار یک استوری خبر داد ممنوع‌الخروج شده است. موسوی در آن برهه یکی از چهره‌های مطرحی بود که به اظهارات علیه دایی در فضای مجازی واکنش مثبت نشان داده و از او حمایت کرده بود.
امیرحسین فشنگچی کاپیتان پیشین و مربی فعلی هوادار نیز نسبت به اظهارات شب گذشته مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از دیدار برابر نساجی واکنش نشان داد.
کاپیتان تیم فوتبال جوانان گفت: برای کسب عنوان قهرمانی در آسیا تلاش می‌کنیم.
اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، از اظهارات مانوئل نوبر درباره اخراج تونی تاپالوویچ به شدت آزرده خاطر شده است.
کاپیتان پرسپولیس با اظهاراتی تند در خصوص اتفاقات بازی فولاد اظهارنظر کرد.
کاپیتان پرسپولیس با اظهاراتی تند در خصوص اتفاقات بازی فولاد اظهارنظر کرد.
علیرضا جهانبخش گفت از اتفاقات ایران راضی نیستم. سعی می‌کنم از مردم کشورم حمایت کنم.
کاپیتان سابق باشگاه منچستریونایتد در اظهارات جدیدش به حمایت از فوتبال قطر پرداخت و انتقادات از این کشور را نادرست خواند.
کاپیتان سابق استقلال پس از پایان دوران بازداشت خود به بازی ایران با آمریکا واکنش نشان داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به اظهارات کاپیتان و مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آلمان پاسخ داد و گفت: به عنوان یک آمریکایی- آلمانی ما می‌فهمیم که تو از ما حمایت نمی‌کنی و مشکلی هم نداریم.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز گفت: تا ثانیه آخر بازی مقابل ایران جنگیدیم.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه به واسطه حضور در تیم ناتینگهام فارست با فوتبال انگلیس آشنایی دارد، از علیرضا جهانبخش دیگر بازیکن تیم ملی بابت اظهارات روز گذشته‌اش دفاع کرد.
روی کین، کاپیتان سابق یونایتد، از اظهارات میکل آرتتا پس از شکست برابر شیاطین سرخ به شدت انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ