سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: از تیم ملی انتظار بیشتری داشتیم ولی به دلیل عدم هماهنگی، برنامه‌ریزی و اولویت قرار دادن قهرمانی تیمی، امتیازات نفرات نادیده گرفته شد و قهرمان نشدیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیرون ماندن اشکان دژاگه از بازار نقل و انتقالات و بدون تیم ماندنش شاید تا چند وقت پیش می توانست یک دروغ بزرگ آپریل باشد!
بازیکن سابق آکادمی فولاد خوزستان با مخالفت کادر فنی استقلال، اجازه خروج از تیم آبی‌پوش پایتخت را پیدا نکرد.
دو کاپیتان سابق تیم ملی تا این لحظه هیچ تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال ندارند و همچنان می‌خواهند در مستطیل سبز حضور داشته باشند.
سرپرست کاوش محوطه گبری مود شهرستان سربیشه سفال‌های به دست آمده از این محوطه را از لحاظ قدمت، سفال‌های شاخص دوران هخامنشی، اشکانی و ساسانی دانست.
رهبر انقلاب درباره توافقات هسته‌ای فرمودند: توافق اشکالی ندارد اما زیرساخت‌های صنعت هسته‌ای نباید دست بخورد.
رهبر انقلاب خاطرنشان کردند: در طول سال‌های قبل، مدیران و مسئولان و فعالان صنعت هسته‌ای، زیرساخت‌های مهمی ایجاد کرده‌اند که در توافقات مراقب باشید این زیرساخت‌ها دست نخورد.
خبرنگاران آزاد و پیشکسوت که در رسانه خاصی مشغول به کار نیستند، می‌توانند در سامانه جامع رسانه‌های کشور درخواست عضویت دهند.
نخوابیدن ارتباطی با تنبلی ندارد بلکه مربوط به زیست شناسی است. اگر تلاش می‌کنید بهترین استفاده را از صبح‌های تان داشته باشید ممکن است یک جغد شب باشید در آن صورت نیاز دارید ریتم طبیعی خود را در آغوش بگیرید و روزتان را بر اساس آن برنامه ریزی کنید. متخصصان می‌گویند هر یک از ما یک ساعت بیولوژیکی داریم که در پایه هیپوتالاموس در مغز قرار دارد.
ستاره بین المللی فولاد بار دیگر با نمایشی قابل قبول رضایت منصوریان را به دنبال داشت.
قضاوت بازی مس کرمان و مس رفسنجان به اشکان خورشیدی سپرده شد.
ارنست هرتسفلد (ایران‌شناس آلمانی) در سال‌های ۱۹۲۵ و ۱۹۲۹ با بررسی این مجموعه، عنوان «تخت جمشید خشتی» را برای مجموعه کاخ‌ها برگزید. به نظر می‌رسد کوه خواجه قلعه‌اى شهرى از دوره اشکانی و تنها نمونه باقى مانده از دژشهرهاى اشکانى در ایران باشد.
اصفهان- رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گلپایگان از کشف سکه‌های متعلق به دوره اشکانی در این منطقه خبر داد.
اشکان دژاگه بعد از حضور در آسیا با تراکتور حالا این تجربه را با فولاد پشت سر خواهد گذاشت.
برخلاف شایعاتی که در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در خصوص اشکان دژآگه مطرح شده بود، این بازیکن به همکاری خود با فولاد پایبند مانده است.
کاپیتان سابق تیم ملی با پایان نقل و انتقالات نیم فصل در لیست فولاد ماندگار شد.
اشکان دژاگه این روزها به بهترین شکل ممکن وظایف مدنظر همبازی قدیمی خودش در تیم ملی و العربی قطر را انجام می‌دهد.
طبق گفته «ایزیدور خاراکسی» از مورخان و جغرافیدانان یونانی سده اول میلادی دژ رشکان شهر ری، تفریحگاه و استراحتگاه بهاره شاهان اشکانی و یکی از اماکن مهم برگزاری مراسم و آیین‌های نوروزی در دوره امپراتوری ساسانی به شمار می‌رفت.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: با شناختی که از رنگرز داریم این انتظار می رفت که عدالت را را رعایت کند و چرخه انتخابی تیم ملی را به بهترین نحو ممکن برگزار کند و برای تیم ملی کشتی فرنگی آینده نگری کند.
عضو هیأت علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی با بیان‌اینکه کاوش نجات‌بخشی گورستان مرسین چال نشان داد این گورستان دارای آثاری از دوره عصرآهن تا دوره اشکانی است، گفت: در سه ترانشه ۴۹ گور شناسایی شد.
اشکان دژاگه کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان تا اطلاع ثانوی ممنوع الخروج شده است
امکان پرداخت اقساط تسهیلات و دریافت کارمزد تسهیلات قرض الحسنه به صورت خودکار برای کاربران سامانه بام و مشتریان بانک ملی ایران فراهم شد.
ملی‌پوش بوکس ایران گفت: در صورت فیکس شدن در ترکیب تیم اعزامی به قهرمانی آسیا قول کسب یک مدال خوشرنگ را می‌دهم.
فولاد دومین تیم ایرانی اشکان دژاگه است اما این بازیکن سابق بوندسلیگا حضورش در لیگ برتر ایران را با تراکتور رسمی کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ