توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید اگر این تیم نتواند قهرمان بوندسلیگا شود، تمام مسئولیت این اتفاق برعهده او خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، به شدت از عملکرد هری کین در اولین دیدارش با پیراهن این تیم در بوندسلیگا راضی است.
رهبر انقلاب فرمودند: اعتماد باید وجود داشته باشد، نمیگویم انتقاد نباشد؛ انتقاد همراه با اعتماد. میخواهند انتقاد کنند اشکال ندارد، اما اعتماد داشته باشند. مسئولین دارند با اخلاص، با علاقمندی، با شوق، با توکل به خدا، با همه توان کار میکنند. اعتماد بشود به آنها، انتقاد هم اگر لازم بود بشود. من مخالفتی با انتقاد ندارم. اگر این راه را دنبال کردیم، و به حمدالله تا امروز دنبال شده و بعد از این هم به فضل و توفیق الهی دنبال خواهد شد، پیروزی بر دشمن قطعی است.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، با استفان اورتگا تماس گرفته تا بتواند او را برای پیوستن به این باشگاه راضی کند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش اعلام کرد ممکن است هری کین فردا در سوپرجام آلمان با پیراهن بایرن وارد زمین شود.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است که قهرمانی در هویت و ذات این باشگاه است، حتی اگر آنها نمایش خوبی ارائه نکنند.
مانوئل نویر، دوباره در تمرینات بایرن مونیخ دیده شده است. اما هنوز به صورت انفرادی تمرین می‌کند.
توماس توخل، سرمربی بایرن، بعد از پیروزی 1-0 مقابل کاواساکی گفت تیمش می‌توانست پیروزی بزرگ‌تری به دست بیاورد اما به دلیل خستگی در گلزنی ناکام بود.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، از حضور کیم مین جائه در بازی دوستانه فردا خبر داد.
شاید اگر تاد بولی، مالک چلسی، توماس توخل را از چلسی نمی‌کرد، بایرن مونیخ این چنین در آستانه یک فصل بدون جام قرار نمی‌گرفت.
اگر مدت‌زمان طولانی گوشی دستتان بگیرید، انگشت‌ها و شستتان کم‌کم دچار گرفتگی شده و ملتهب می‌شوند و انواع بیماری‌های دست را ایجاد می‌کنند؛ مانند تاندونیت و سندرم تونل کارپال.
آیت‌الله مجتهدی تهرانی در شرح «وَاجْعَلْنی فیهِ مِنَ الْفاَّئِزینَ لَدَیکَ» می‌گوید: خدایا من رستگار باشم، اگر رستگار باشم در روز قیامت اهل بهشت می‌شوم.
در جریان تحولات سیاسی داخلی نیز راه تفاهم و سازش را باید باز کرد. اگر منتقدان قدرتمند و قادر به بسیج آن باشند و دست قدرتمند خود را برای تفاهم دراز کنند، جفت خود را پیدا می‌کنند. دیر و زود دارد، سوخت و سوز ندارد. از سوی دیگر تحول فکری نزد اغلب مردم و منتقدین نیز در سال ۱۴۰۱ به مرحله کیفی رسید و بازگشت‌ناپذیر می‌نماید. این تحول نیز ابعاد گسترده‌ای دارد که پرداختن به آن مجال دیگری می‌طلبد. اگر با این رویکرد نگاه کنیم و با نتیجه‌گیری‌های آن موافق باشیم، سال ۱۴۰۱ را می‌توان سال پایه برای عبور از بحران و رسیدن به پایان تونل ناامیدی و ورود به عرصه امید و روشنایی دانست. امیدوارم چنین نشود.
آذری جهرمی گفت: از کار انداختن تمام فیلترشکن‌ها فقط در حماسه‌ها و اسطوره‌ها ممکن است که شما مثلا با پنج نفر جلوی لشکری بایستید و متوقفش کنید، اما در واقعیت ممکن نیست. امروز روی اس. اس. ال. تونل می‌زنند، اگر آن را محدود کنید بانک و امنیت شبکه می‌خوابد. فردا روی اچ. تی. تی. پی. تونل می‌زنند، آن را هم محدود کنید. پس‌فردا روی دی. ان. اس. تونل می‌زنند، آن را هم محدود کنید روی جای دیگری تونل می‌زنند.
کریستیانو رونالدو در تونل رختکن استادیوم مرسول پارک بابت تمجید از لیونل مسی به خشم آمد.
وزیر پیشین آموزش و پرورش گفت: مردم دوست دارند ببینند که منِ نماینده مانند خودشان هستم. دوست دارند ببینند ماشین من هم مانند ماشین خودشان است یا بچه من مانند بچه خودشان است. آیا این بد است؟ این حسن مردم است. هزینه شده است برای این نظام. نمی‌شود که یک عده مفت‌خوری کنند. چه اصولگرا باشد چه اصلاح‌طلب. این باید ملاک باشد که آقا شما می‌خواهید وزیر شوید، ولی بدان که خانواده تو وزیر نیستند. اگر بعد از یکسال معلوم شود که وضع خانواده‌اش اشرافی شده است، باید کنار برود.
بارش‌های اخیر بر افزایش تراز آبی دریاچه ارومیه تأثیری نداشته است و بیم آن می‌رود که اگر پمپاژ آب به دریاچه از طریق تونل کانی‌سیب انجام نشود، دریاچه در تابستان سال آینده به‌شکل کامل خشک شود.
دانشمندان پیامی را از طریق یک تونل فضا - زمان منتقل می‌کنند و به پیشرفتی در مکانیک کوانتومی دست می‌یابند. این رفتار شگفت انگیز همان چیزی است که در واقع بین دو سیستم درهم تنیده ایجاد شده در این آزمایش اتفاق می‌افتد. اگر به معادل هولوگرافیک آن فکر کنیم می‌توان آن را راحت‌تر درک کرد: پیام آلیس توسط کرم چاله بلعیده شده و در انتهای دیگر به باب تحویل داده می‌شود
اغراق نیست اگر بگوییم وحید امیری بهترین بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ بود. شاید بسیاری از اهالی فوتبال امیری را در تورنمنت روسیه با آن تونل معروفی که از بین پا‌های پیکه ایجاد کرد به خاطر بیاورند، اما اگر یک بار دیگر فیلم سه بازی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال را مرور کنید به این مهم پی خواهید برد که وحید امیری همراه با امید ابراهیمی بهترین بازیکنان تیم ایران در آن تورنمنت بودند.
یک تحلیلگر مسائل بین‌الملل درخصوص تاثیر ادعای ارسال تسلیحات به روسیه توسط ایران، می‌گوید که اول فرانسوی‌ها و بعد انگلیس و امریکا مدعی شدند که این نقض قطعنامه ۲۲۳۱ است. در صورتی که می‌دانیم تحریم تسلیحاتی علیه ایران در اکتبر ۲۰۲۰ برداشته شد. ولی انگلیسی‌ها، فرانسوی‌ها و امریکایی‌ها مدعی‌اند که این پهپاد‌ها حکم موشک را دارند و تحریم‌های موشکی علیه ایران در قطعنامه ۲۲۳۱، تا سال ۲۰۲۳ ادامه دارد. بر چنین مبنایی آن‌ها مدعی هستند که ارسال این پهپاد‌ها می‌تواند در حکم نقض قطعنامه ۲۲۳۱ باشد. آمریکا و اروپا اگر قصد پیگیری این ادعا را داشته باشند، در نهایت ممکن است به فکر توسل به مکانیسم ماشه، تحت قطعنامه ۲۲۳۱ برای بازگرداندن قطعنامه‌های سازمان ملل علیه ایران بیافتند.
باید سه امتیاز بازی با شالکه را کسب کنیم. اگر لورکوزن این بازی را هم ببازد، دوران سِوانه در لورکوزن برای همیشه می‌تواند به پایان برسد. شما می‌توانید فرض کنید که ما آماده این کار هستیم.
اگر شما هم عادت به استفاده طولانی از تلفن همراه خود هنگام خواب هستید و روز بعد با درد دست مواجه می‌شوید باید بدانید که به نوعی درد به نام «درد آرنج تلفن همراه» دچار شده‌اید که از نظر پزشکی به عنوان گیر افتادن عصب اولنار یا سندرم تونل کوبیتال شناخته می‌شود.
چلسی در دقایق اولیه دیدار با لسترسیتی صاحب یک پنالتی شد ولی پنالتی چلسی توسط VAR به آفساید علیه این تیم تبدیل شد.
به واقع عجیب است که در مواجهه حقوقی با موضوعی همچون صندوق امانات بانک، اینقدر در وضع مقررات کارآمد و روزآمد، ضعیف بوده ایم که حالا باید به قانون مدنی رجوع کنیم، حال آنکه اگر حقوق بانکی و تنظیم گری بانکی به خوبی توسعه پیدا کرده بود، نیاز به توسل به عمومات و احکام کهنه قانون مدنی، برای حل این مسائل نداشتیم آنهم با اینهمه تعدد و تفاوت در نظرات.
کرمی در نهایت در توصیه به نمایش این فیلم گفت: «امید» بالاترین موهبت برای انسان‌هاست. داشتن امید و توکل وتلاش باعث عبور انسان از سختی ها ناملایمات و مرارت‌های زندگی است. هر فرد، جامعه‌ و ملتی که امیدش را از دست بدهد نابود می‌شود. این فیلم به ما نشان می‌دهد که چگونه در اوج گرفتاری‌ها، امیدواری منجر به پیروزی می‌شود. اگر جوان‌ها می‌خواهند ببینند که اعتقاد و امید چگونه می‌تواند ثمربخش باشد باید این فیلم را ببینند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ