پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که قهرمان نشدن این تیم در لیگ قهرمانان انتقادات بسیاری را به همراه خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آلمانی گزارش دادند منچسترسیتی مذاکره با بایر لورکوزن برای به خدمت گرفتن فلوریان ویرتز، ستاره تکنیکی این تیم را آغاز کرده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید اگر این باشگاه به اندازه چلسی خرج کرده بود با انتقاد شدیدی مواجه می‌شد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، مصر است پیش از پایان نقل و انتقالات، دو بازیکن دیگر را هم به خدمت بگیرد.
منچسترسیتی به دنبال جایگزینی مطمئن برای کوین دی‌بروینه، ستاره مصدومش، است.
بارسلونا با برناردو سیلوا به توافق شخصی رسید و منچسترسیتی هم موافقت خود را برای انتقال قرضی این ستاره پرتغالی به بارسا اعلام کرده است.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تایید کرد که کوین دی‌بروینه، ستاره تیمش، برای مدتی نسبتا طولانی نمی تواند تیمش را همراهی کند.
پپ گواردیولا پس از شکست تیمش مقابل آرسنال نسبت به قوانین وقت‌های اضافه اعتراض خود را نشان داد.
میکل آرتتا در گفتگویی اختصاصی با نشریه GQ شرکت کرد اما تصاویر منتشر شده از او در این نشریه باعث شده سرمربی آرسنال در انگلیس سوژه شود.
یحیی توره معتقد است اگر تیم بارسای 2009 که خیلی‌ها آن را بهترین تیم تاریخ می‌دانند، با این سیتی روبرو می‌شد، بارسا بدون تردید پیروز میدان می‌شد.
ایلکای گوندوگان معتقد است اگر بازیکنان سیتی از نظر روحی و روانی هم‌چنان قوی بمانند، تیم‌های زیادی نیستند که توان مقابله با سیتی را داشته باشند.
سرخیو آگوئرو می‌گوید منچسترسیتی حتی اگر امسال موفق به کسب سه‌گانه شود قابل مقایسه با بارسلونای پپ گواردیولا در سال 2009 نیست.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، تاکید کرد که حتی در صورت فتح سه‌گانه هم تصمیمی برای ترک این باشگاه ندارد.
ناتینگهام فارست، منچسترسیتی را به قهرمانی رساند. عنوانی که رسیدن به آن برای پپ گواردیولا عادی شده، حتی اگر بازی نکنند.
سم آلاردایس، سرمربی لیدزیونایتد پس از شکست مقابل منچسترسیتی خنده بر لب داشت؛ سرمربی‌ای که خودش را در حد پپ گواردیولا و یورگن کلوپ می‌داند.
سم آلاردایس، سرمربی جدید لیدز، مدعی شده که اگر هدایت منچسترسیتی را برعهده داشت می‌توانست فاتح سه‌گانه شود.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه بازی با بورنموث می‌گوید تیمش باید بیشتر به دنبال رساندن توپ به ارلینگ هالند باشد و اگر ستاره نروژی تیمش عصبانی باشد او درک می‌کند و البته آن را مشکل‌ساز نمی‌داند.
ستاره سابق یونایتد می‌گوید منچسترسیتی در صورت جدایی پپ گواردیولا تنها و تنها یک گزینه را برای جانشینی او مد نظر خواهد داشت: میکل آرتتا.
پپ گواردیولا می گوید به او ارتباط ندارد چلسی چقدر برای خرید بازیکن هزینه کرده و کنایه زد که زمانی به خاطر هزینه بالای سیتی برای خرید بازیکن، چند باشگاه درخواست محرومیت سیتی را کرده بودند.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید اگر نتواند به بازیکنان تیمش انگیزه بدهد از این باشگاه خواهد رفت.
پپ گواردیولا دوست ندارد مثل سر الکس فرگوسن بیش از 20 سال در یک باشگاه مربیگری کند و گفت که اگر حس کند برای سیتی مربی مفیدی نیست، خواهد رفت.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، به بازیکنانش هشدار داد که اگر به خاطر جام جهانی محتاطانه بازی کنند آنها را کنار می‌گذارد.
پپ گواردیولا می‌گوید با اینکه شعارهای هواداران سیتی در آنفیلد که لیورپولی‌ها را به شدت عصبانی کرده را نشنیده ولی به خاطر آنها عذرخواهی می‌کند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، معتقد است که اگر پپ گواردیولا در چهار سال اخیر مرخصی بود کار برای او راحت می‌شد.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، در مصاحبه جدید خود از معیار جالب خود برای جذب بازیکن گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ