عضو شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه در تولید کربن رتبه هشت دنیا را داریم، گفت: کاشت یک میلیارد نهال باید تبدیل به یک نهضت فراگیر و ملی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی گفت: تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال منابع طبیعی درسال جاری تقریباً به اتمام رسیده است.
گناباد ـ رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: کاشت یک میلیارد نهال در مدت چهار سال در دستور کار این سازمان و ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها قرار گرفته است.
گناباد ـ رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: کاشت یک میلیارد نهال در مدت چهار سال در دستور کار این سازمان و ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها قرار گرفته است.
کاشت ۳۵ تا ۴۰ میلیون اصله نهال در بخش بیابان در نیمه دوم سال جاری در راستای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت پیش‌بینی می‌شود.
رئیس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: کشور، ظرفیت کاشت یک میلیارد درخت را دارد، ولی باید محدودیت زمانی چهار ساله را برای اجرای این طرح برداشت.
رئیس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: کشور، ظرفیت کاشت یک میلیارد درخت را دارد، ولی باید محدودیت زمانی چهار ساله را برای اجرای این طرح برداشت.
کاشت ۸ میلیون اصله نهال در سطح ۶ هزار هکتار ظرف چهار سال در راستای ترسیب کربن و احیا و توسعه جنگل‌ها و رویشگاه‌های استان تهران هدفگذاری شده است.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از صدور حکم کاشت ۵۷۰ نهال در مراتع و اراضی ملی میامی بدل از جرایم قضایی در دستگاه قضایی استان خبر داد.
جوانان داوطلب جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در جریان برگزاری «پویش صد» اعلام کردند:کاشت ۱۰۰ هزار نهال نویدبخش زندگی بهتر برای نسل آینده است.
۱۰۰ هزار نهال به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر در ۴۱۸ شهر ایران کاشته شد.
مجری طرح کاشت یک میلیارد نهال در کشور گفت: بر اساس آمار ارائه شده از استان‌ها از یک ماه گذشته تاکنون حدود ۲۵ میلیون نهال با همکاری گروه‌های مردمی، بسیج، سپاه در کشور کاشته شده است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در کاشت نهال گفت: باید سردمدار نجات دنیا از آلودگی‌ها و ضرر و زیان ناشی از تخریب محیط زیست باشیم.
جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه می‌توان با بهره‌گیری از ظرفیت بسیج در مدت سه ساعت بیش از ۱۱ میلیون اصله نهال کاشت، گفت: باید سردمدار نجات دنیا از آلودگی‌ها باشیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با روز درختکاری صبح امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ سه اصله نهال کاشتند.
تربت حیدریه ـ شهردار تربت حیدریه از کاشت ۳ هزار اصله نهال همزمان با روز درختکاری در پارک جنگلی پیشکوه این شهرستان خبر داد.
رهبرانقلاب در مراسم روز درختکاری فرمودند: مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند و عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند.
رئیس جمهور طرح کاشت ۱ میلیارد درخت طی ۴ سال در سراسر کشور را از جمله اقدامات بسیار خوب و ارزنده در زمینه حفظ منابع طبیعیدانست و گفت بر اساس این طرح هر ایرانی باید ۳ درخت بکارد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوشنبه ۱۵ اسفند همزمان با روز درختکاری یک اصله نهال مثمر در محوطه مجلس غرس کرد.
آیت‌الله رئیسی صبح امروز با حضور در باغ گیاه‌شناسی، به مناسبت روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی یک اصله نهال غرس کرد.
معاون اجتماعی فراجا، از کاشت ۱۳ هزار و ۲۵۰ نهال به یاد شهدای پلیس خبر داد.
جمعیت هلال احمر با تعامل و نظارت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، ۱۰۰ هزار اصله نهال می‌کارد.
توضیحات علیزاده رئیس موسسه جنگل ها و مراتع کشور را در خصوص کاشت ۱ میلیارد نهال در سال آینده را مشاهده می‌کنید.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: امسال در هفته منابع طبیعی باید ۴۰ میلیون نهال با مشارکت مردم بکاریم که نوعی رکورد است.
وزیر جهاد کشاورزی از تشکیل ستاد مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: اولین جلسه این ستاد با حضور بخش‌های مردمی برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ