گناباد ـ رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: کاشت یک میلیارد نهال در مدت چهار سال در دستور کار این سازمان و ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده از ارائه طرحی از سوی این معاونت برای مشارکت زنان در طرح کاشت یک میلیارد اصله نهال به وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
گناباد ـ رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: کاشت یک میلیارد نهال در مدت چهار سال در دستور کار این سازمان و ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها قرار گرفته است.
کاشت ۳۵ تا ۴۰ میلیون اصله نهال در بخش بیابان در نیمه دوم سال جاری در راستای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت پیش‌بینی می‌شود.
رئیس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: کشور، ظرفیت کاشت یک میلیارد درخت را دارد، ولی باید محدودیت زمانی چهار ساله را برای اجرای این طرح برداشت.
رئیس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: کشور، ظرفیت کاشت یک میلیارد درخت را دارد، ولی باید محدودیت زمانی چهار ساله را برای اجرای این طرح برداشت.
الزامات اجرایی طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری (عتف) بررسی شد.
شاهرود- مجری طرح کاشت یک میلیارد درخت با بیان اینکه کشور به کارگاه تولید نهال در حوزه منابع طبیعی تبدیل شده است، گفت: تولید سالانه ۲۵۰ میلیون اصله نهال در دستور کار است.
پورمقدم گفت: ۳۰ تا ۳۵ درصد حجم نهال‌هایی که در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت ظرف چهار سال کاشته می‌شود، در قالب طرح‌های مدیریت منابع طبیعی و آبخیزداری است.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: نهال مورد نیاز برای طرح یک میلیارد درخت امسال تولید و از سال آینده کاشت آن آغاز می شود.
عضو شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه در تولید کربن رتبه هشت دنیا را داریم، گفت: کاشت یک میلیارد نهال باید تبدیل به یک نهضت فراگیر و ملی شود.
مجری طرح کاشت یک میلیارد نهال در کشور گفت: بر اساس آمار ارائه شده از استان‌ها از یک ماه گذشته تاکنون حدود ۲۵ میلیون نهال با همکاری گروه‌های مردمی، بسیج، سپاه در کشور کاشته شده است.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: مردم ایران به لحاظ تاریخی اهل آبادانی هستند و کاشت درخت در دین نیز توصیه شده است، همچنین مقام معظم رهبری هم سال‌هاست کاشت نهال را در روز درختکاری انجام می‌دهند.
نوبخت سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: برای کاشت یک میلیارد نهال در کشور بصورت علمی جنگل ها و مراتعی که نیاز به احیا و غنی سازی دارند مشخص شده است.
رهبرانقلاب در مراسم روز درختکاری فرمودند: مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند و عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند.
ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در مراسم روز درختکاری در حضور رئیس جمهور گفت: در طول چهار سال آینده، یک میلیارد نهال خواهیم کاشت.
معاون جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: کاشت و نگهداری طرح یک میلیارد نهال در کشور در ۴ طبقه دسته بندی و اجرایی می شود.
اصفهان- مدیر روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: در نهضت ملی کاشت یک میلیارد اصله نهال، در استان اصفهان طی چهارسال با مشارکت بخش دولتی و خصوصی ۲۰ میلیون درخت کاشته می‌شود.‌
مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: نهالستان‌های کشور ظرفیت تولید سالانه حدود یک میلیارد نهال به صورت گلدانی را دارند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: نقش رسانه‌های تصویری، مکتوب و مجازی در موفقیت اجرای طرح کاشت یک میلیارد نهال بسیار مهم و حیاتی است.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اعلام کرد: اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در مدت ۴ سال، حداقل سالانه به تولید حدود ۲۱۰ میلیون نهال نیاز دارد.
دومین جلسه ستاد نهضت مردمی تولید و کاشت یک میلیارد نهال برگزار شد.
وزیر جهاد کشاورزی از تشکیل ستاد مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: اولین جلسه این ستاد با حضور بخش‌های مردمی برگزار شد.
بی تردید اجرای موفق پروژه کاشت یک میلیارد اصله نهال در قالب طرح های جنگلداری، جنگلکاری، مرتعداری، بیابان زدایی، آبخیزداری از جمله اقدامات بسیار تاثیرگذار در حفاظت از خاک است.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور از کاشت و تولید یک میلیارد اصله نهال در کشور خبر داد و گفت: این مهم با مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی با جدیت دنبال می شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ