رئیس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته با وجود داشتن بخشی از امکانات اجرای این طرح به حداقل ۱۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متوسط بارندگی و طبیعت خشک و نیمه خشک ایران، لزوم اجرای طرح کاشت درخت را دو چندان می‌کند.
معاون امور جنگل‌های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: تمام استان‌ها برنامه ۱۰ ساله برای اجرای مراحل کاشت و نگهداری نهال‌ها تهیه کرده‌اند و عملیات گودبرداری و مقدمات کاشت آغاز شده است.
با مشارکت معاونت علمی ریاست جمهوری فراخوانی مبنی بر شناسایی و دعوت به همکاری از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای مشارکت در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت منتشر شد.
رئیس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: کشور، ظرفیت کاشت یک میلیارد درخت را دارد، ولی باید محدودیت زمانی چهار ساله را برای اجرای این طرح برداشت.
رئیس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: کشور، ظرفیت کاشت یک میلیارد درخت را دارد، ولی باید محدودیت زمانی چهار ساله را برای اجرای این طرح برداشت.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی رصد و پایش در اجرای طرح «کاشت یک میلیارد درخت» برای مشخص شدن واقعی بودن آمارها را ضروری دانست.
سمنان- رئیس سازمان منابع طبیعی با بیان اینکه زیرساخت لازم برای کاشت یک میلیارد درخت در کشور مهیا شده است، گفت: تمهیدات لازم برای سهمیه هر استان در نظر گرفته شده است.
حمیدرضا سلیمانی گفت: توسعه نوآوری‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای کاشت یک میلیارد درخت با استفاده از ظرفیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده است.
عضو هیات علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران گفت: کاشت یک میلیارد درخت ظرف چهار سال در کشور شدنی است و برای آن نیازمند به یک طرح پایدار، مدت‌دار و مدیریت دقیق هستیم.
رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: نهال مورد نیاز برای طرح یک میلیارد درخت امسال تولید و از سال آینده کاشت آن آغاز می شود.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: مردم ایران به لحاظ تاریخی اهل آبادانی هستند و کاشت درخت در دین نیز توصیه شده است، همچنین مقام معظم رهبری هم سال‌هاست کاشت نهال را در روز درختکاری انجام می‌دهند.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، از ظرفیت آب سبز و انتخاب گونه‌های بومی متناسب با اقلیم مناطق مختلف کشور استفاده می‌شود.
رهبرانقلاب در مراسم روز درختکاری فرمودند: مسئولین باید موضوع مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند و عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند.
معاون جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: کاشت و نگهداری طرح یک میلیارد نهال در کشور در ۴ طبقه دسته بندی و اجرایی می شود.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، از مردم خواست در کاشت یک میلیارد اصله درخت مشارکت کنند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، از مردم خواست در کاشت یک میلیارد اصله درخت مشارکت کنند.
معاون جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: انتظار می‌رود با اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت ۱۷۰ میلیون تن کربن و گازهای گلخانه‌ای جذب شود.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: باید از ظرفیت‌های مردمی در طرح کاشت یک میلیارد درخت استفاده شود.
مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: نهالستان‌های کشور ظرفیت تولید سالانه حدود یک میلیارد نهال به صورت گلدانی را دارند.
صنایع، دانشگاه‌ها و بخش تحقیقات برای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت پیشقدم شدند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ما حدود یک میلیون معلم بازنشسته در کشور داریم که می‌توانیم از ظرفیت‌ این افراد برای مشارکت در کاشت یک میلیارد درخت استفاده کنیم.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: نقش رسانه‌های تصویری، مکتوب و مجازی در موفقیت اجرای طرح کاشت یک میلیارد نهال بسیار مهم و حیاتی است.
رییس مرکز نوآوری و فناوری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور مشارکت مردمی و استفاده از امکانات فنی نوین را در اجراح موفق طرح کاشت یک میلیارد درخت ضروری دانست.
ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی گفت: دستور کاشت یک میلیارد درخت توسط رئیس جمهور صادر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ