تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ۷ مدال طلا، نقره و برنز برای سومین بار پیاپی به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومین قهرمانی متوالی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مسابقات جهانی نوید روزهای روشنی را برای کشتی ایران می دهد.
رئیس جمهور به مناسبت سومین قهرمانی متوالی تیم ملی کشتی آزاد جوانان در جهان پیام تبریک صادر کرد.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای سومین بار پیاپی با کسب 4 مدال طلا، 2 مدال نقره و 1 مدال برنز به عنوان قهرمانی جهان دست یافت.
عیسی حاجی اف، مربی روس تیم ملی کشتی آزاد در اردوی تیم جوانان حضور یافت.
شاگردان محسن کاوه با محمدرضا شاکری و مبین عظیمی قهرمانان اوزان 65 و 92 کیلوگرم کشتی آزاد جام تختی در جام یاشاردوغوی ترکیه شرکت خواهند کرد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان از حضور ۲۱ آزادکار جوان ایران در جام تختی خبر داد و گفت: این رقابت‌ها برای ما نیز حکم مسابقات انتخابی را دارد.
از سوی رییس انجمن کشتی ناشنوایان سرمربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان و جوانان معرفی شدند.
قهرمان سال گذشته جوانان جهان تصمیم دارد بعد از مدتی فاصله گرفتن از کشتی، در جام تختی که چهارمین مرحله از چرخه داخلی تیم ملی آزاد بزرگسالان است، کشتی بگیرد.
مربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، با اشاره به پتانسیل بالای نفرات تیم ملی جوانان در برخی اوزان، گفت: استراتژی اصلی ما کمک به تیم ملی بزرگسالان با توجه به تشکیل ۲ تیم برای حضور در بازی‌های آسیایی و رقابت‌های قهرمانی جهان است.
اردوی ۱۰ روزه تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران که به میزبانی شرکت انبوه‌سازان هوتن در شهرهای قائم‌شهر، ایزدشهر و نور برپا شده بود، پایان یافت.
قائمشهر- تیم ملی کشتی آزاد جوانان با حضور ورزشکاران کشوری و استانی در قائمشهر اردو زده است.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران برای آمادگی بیشتر درمسابقات قهرمانی آسیا اردوی آماده سازی خود را درشهرستان قائمشهر استان مازندران برپا کرد.
مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان با بیان این که نتایج تیم بزرگسالان یک تلنگر بود، گفت: هدف اصلی تزریق کشتی گیران نوجوان و جوان به تیم بزرگسالان است.
مدیر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان با بیان این که نتایج تیم بزرگسالان یک تلنگر بود، گفت: هدف اصلی تزریق کشتی گیران نوجوان و جوان به تیم بزرگسالان است.
سرمربی پیشین تیم ملی کشتی آزاد جوانان تاکید کرد که باید یک ملی‌پوش تهران در کوتاه مدت به دو ملی‌پوش تبدیل شود و امیرعلی آذرپیرا را نزدیک‌ترین گزینه پایتخت برای رسیدن به دوبنده تیم ملی عنوان کرد.
سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان ایران در گفتگو با یک رسانه روسی تاکید کرد که ملی پوشان جوان ایران از حضور در تورنمنت «دیمیتریف» تجربه خوبی برای قهرمانی آسیا کسب کردند.
محسن کاوه بعد از محک خوردن تعدادی از جوانان در مسابقات کشوری بزرگسالان تاکید کرد که همه نفراتی که شرایط سنی حضور در تیم ملی جوانان را دارند، باید هفته آینده در مسابقات کشوری کشتی بگیرند.
رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور به عنوان اولین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی روزهای 28 لغایت 30 دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزارشد.
عضو تیم ملی کشتی آزاد جوانان در مسابقات جهانی صوفیه و برخی از اعضای تیم اعزامی به مسابقات کشورهای اسلامی تیم دانشجویان را در مسابقات جهانی همراهی خواهند کرد.
امیررضا فرزند فردین معصومی آزادکار اسبق تیم ملی کشتی آزاد است که سال گذشته در پیکار‌های نوجوانان جهان طلا گرفت
سخنگوی دولت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی و آزاد جوانان ایران را تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان عزیز تیم ملی کشتی، با غیرت و شایستگی و همت غرورآفرین خود در مصاف با حریفان توانستند بر سکوی افتخار بایستند و مایه شکوه و عزت کشورمان شوند.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان ایران با کسب ۳ مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز بالاتر از آمریکا و هند بر سکوی نخست جهان ایستاد.
تیم ملی کشتی آزاد جوانان برای حضور در رقابت های جهانی بلغارستان، بامداد امروز (جمعه) راهی کشور بلغارستان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ