امیر علی اکبری پس از برتری در سومین دیدار خود در سازمان "وان چمپیونشیپ" مقابل فایتر ایتالیایی، حریفان قبلی خود یعنی کانگ جی وون و آناتولی مالیخین را مخاطب قرار دارد و از آمادگی برای انتقام گرفتن از آن‌ها صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آندره اونانا، سنگربان کامرونی فصل قبل تیم اینتر، با عقد قراردادی، رسماً به منچستریونایتد پیوست.
عباس عبدی روزنامه نگار در توئیتی به سخنان اخیر محمد رضا باهنر فعال سیاسی اصولگرا واکنش نشان داد.
عبارت‌هایی مانند می‌کشمت اگر چه شبیه به رجزخوانی است، اما از نظر قانونی جرم محسوب می‌شود و می‌تواند تا دو سال حبس داشته باشد.
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به یاوه گویی علیه ایران پرداخت و به سخت بودن نبرد با حزب الله اذعان کرد.
محمد ندیم وزیر آموزش عالی طالبان با انتشار توئیتی ایران را تهدید کرد.
رئیس جمهور ترکیه در اولین اظهارنظر خود پس از کشیده شدن انتخابات به دور دوم اعلام کرد که ما از انتخابات ۲۸ می با افزایش مشارکت و به امید موفقیت تاریخی پیروز بیرون خواهیم آمد.
اندکی پس از رجزخوانی نتانیاهو علیه ایران، حال منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به ناتوانی در برابر ایران اذعان کردند.
رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر استان‌ها را پیگیری می‌کنیم که در هر کدام حداقل فصلی یک بار شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی شکل بگیرد و از مجامع استانی یک نفر به عنوان نماینده در این جلسات حاضر شود و با همه مجموعه‌های قرآنی در استان مرتبط شود و مسائل و مشکلات قرآنی استان را به مجلس منتقل کند.
رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر استان‌ها را پیگیری می‌کنیم که در هر کدام حداقل فصلی یک بار شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی شکل بگیرد و از مجامع استانی یک نفر به عنوان نماینده در این جلسات حاضر شود و با همه مجموعه‌های قرآنی در استان مرتبط شود و مسائل و مشکلات قرآنی استان را به مجلس منتقل کند.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: بیش از دو سوم ارتش اسرائیل در کرانه باختری زمین‌گیر شده‌اند و منشأ همه این شکست‌ها را انقلاب اسلامی می‌دانند، لذا حداقل کاری که می‌توانند کنند رجزخوانی است.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد که نخست وزیر مأمور به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی پس از رجزخوانی های بیهود و تو خالی به توافق ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و این رژیم اذعان کرد.
شیائومی روز گذشته از نسل جدید گوشی‌های خود یعنی شیائومی ۱۳و ۱۲ پرو رونمایی کرد. شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو مهاجمان چینی بازار موبایل‌اند که با سخت‌افزار پرقدرت و طراحی بی‌هویت، از همین حالا برای گلکسی S23 رجزخوانی می‌کنند.
من تصورم این است که ادعا‌های اخیر ناشی از دو عامل اول هستد. یعنی امثال آقایان رئیسی و سعید جلیلی و معاون اول رئیس جمهور از هر دو عامل رجزخوانی و ادراک سازی غلط رنج می‌برند
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به رجزخوانی برای لبنان پرداخت.
در یکی از عملیات موشکی سپاه علیه گروه‌های تروریستی شمال عراق مهدی رسولی مداح اهل بیت(ع) در جمع رزمندگان یگان‌های عملیاتی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) حضور یافت و در عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌های کومله شرکت کرد. وی در حین شلیک به سمت مقر تروریست‌ها نابودی اسرائیل و کاخ سفید را آرزو کرد. مداحی و رجزخوانی بخش دیگری از حضور مهدی رسولی در یگان عملیاتی قرارگاه حمزه در اشنویه بود.
تیلور در صفحه مجازی خود فیلمی از تمریناتش منتشر کرد و چنین نوشت: دو روز به شروع رقابت‌های قهرمانی جهان باقی‌مانده است. من قبلا آن‌جا (مسابقات قهرمانی جهان) بوده‌ام و می‌دانم برای رسیدن دوباره به آن جایگاه، چه چیزی لازم است.»
رئیس موساد با اشاره به ضرورت حفظ اجماع بین المللی علیه جمهوری اسلامی ایران تا حصول نتیجه گفت: جهان باید به تحمیل هزینه‌های دیپلماتیک و اقتصادی علیه ایران ادامه دهد.
باید دید که محمدیان میتواند طلسم شکنی کند و بعد از ۹ سال ایران را در وزن ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا کند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ