مدیرکل سیاسی وزارت کشور بر لزوم گفتگوی سیاسی میان احزاب و تشکل‌های سیاسی در موضوعات حکمرانی و نقش تسهیل‌گر وزارت کشور تأکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به سفر وزیرخارجه به ژاپن و پیگیری وجوه بلوکه شده ایران در بانک‌های این کشور، گفت: آقای وزیر، شب گذشته به وقت محلی توکیو وارد ژاپن شد.
معاونان وزارت خارجه ایران و عمان درباره ابعاد مختلف همکاری دو کشور تبادل نظر کردند.
معاونان وزارت خارجه ایران و عمان درباره ابعاد مختلف همکاری دو کشور تبادل نظر کردند.
وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور با همتای ایرانی خود به صورت تلفنی رایزنی گفتگو کرده است.
وزارت خارجه روسیه امروز اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور با همتای ایرانی خود به صورت تلفنی رایزنی گفتگو کرده است.
وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد که وزیر دفاع این کشور و رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تماسی تلفنی گفتگو کردند.
خبرنگار شبکه المنار تصاویری از فضای وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران محل برگزاری نشست خبری حسین امیرعبداللهیان با همتای عربستانی خود منتشر کرده است. فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه عربستان سعودی ظهر امروز شنبه برای دیدار و گفتگو با مقامات جمهوری اسلامی ایران وارد تهران شده است. فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان در نخستین برنامه سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
الشرق الاوسط به نقل از منابعی در وزارت امور خارجه آلمان نوشت: نشست دیپلمات‌های ارشد سه کشور آلمان، فرانسه و بریتانیا با علی باقری‌کنی که در اسلو برگزار شد، بر درخواست از تهران برای توضیح درباره منشا ذرات اورانیوم بسیار غنی شده تمرکز داشت.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سرگئی لاوروف وزیر خارجه این کشور در گفتگو با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود تاکید کرده تصمیم گیری در خصوص آینده ایوان گرشکوویچ بر عهده دادگاه است.
سخنگوی وزارت دفاع دولت موقت طالبان در افغانستان امروز در مصاحبه ای خواستار حل مشکلات مرزی این کشور با همسایگانش از راه گفتگو شد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که درخواستی رسمی از سوی آمریکا برای گفتگوی وزرای خارجه دو کشور در حاشیه نشست گروه 20 ارائه شد.
وزارت امور خارجه آمریکا از گفتگوی تلفنی آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد.
وزیر کشور، با بیان اینکه در بحث اغتشاشات اخیر جای احزاب خالی بود، گفت: در وزارت کشور حامی گفتگو و نقش افرینی احزاب هستیم چرا که برای آنها کارکرد مهمی را طبق قانون اساسی قائل هستیم.
وزیر کشور، با بیان اینکه در بحث اغتشاشات اخیر جای احزاب خالی بود، گفت: در وزارت کشور حامی گفتگو و نقش افرینی احزاب هستیم چرا که برای آنها کارکرد مهمی را طبق قانون اساسی قائل هستیم.
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور در گفتگو با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بر پایبندی واشنگتن به راهکار دو دولتی و مخالفت با سیاست های مغایر آن تاکید کرد.
سومین مجمع گفتگوی تهران صبح دوشنبه (۲۸ آذر ۱۴۰۱) با حضور «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه، اندیشمندان، پژوهشگران و فعال سیاسی از ۳۶ کشور در مرکز مطالعات سیاسی وزارت امورخارجه برگزار شد. «دنیس مونکادا» وزیر خارجه نیکاراگوئه، «عادل عبدالمهدی» نخست وزیر سابق عراق و «کمال خرازی» رییس شورای راهبردی روابط خارجی به عنوان میهمانان ویژه در این مجمع سخنرانی کردند.
وزارت خارجه چین یک روز پس از انتشار ویدئویی از برخورد تحقیرآمیز رئیس جمهور این کشور با نخست وزیر کانادا، اعلام کرد که گفت‌وگوی رؤسای جمهور دو کشور کاملا عادی بوده است.
وزارت دفاع روسیه از تماس تلفنی وزیر دفاع این کشور با همتای آمریکایی و بحث درباره امنیت بین المللی و تحولات اوکراین خبر داد.
وزیر امور خارجه کشورمان با حضور در محل وزارت امور خارجه ارمنستان با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفتگو کرد.
وزارت خارجه آمریکا امروز اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور با رئیس جمهور جمهوری آذربایجان و نخست وزیر ارمنستان درباره تنش های جدید مرزی میان باکو و ایروان رایزنی کرده است.
وزارت خارجه قطر به تحولات لیبی واکنش نشان داد و از گروههای درگیر در این کشور واقع در شمال آفریقا خواست که راه گفتگو در پیش گیرند.
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد در گفت‌گوی تلفنی وزیر دفاع این کشور با همتای اوکراینی خود، درباره ارسال کمک‌های نظامی بیشتر به کی‌یف بحث شد.
وزارت دفاع روسیه از گفتگوی تلفنی وزیر دفاع این کشور با دبیرکل سازمان ملل متحد درباره نیروگاه هسته ای زاپروژیا خبر داد.
نایب رییس هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: براساس تصمیمات اولیه اتخاذ شده قرار بر این است که دامنه نوسان در سال آینده تا ١٠ درصد تغییر کند. تا زمانی که اقتصاد کشور قابلیت پیش‌بینی‌پذیری نداشته باشد؛ نمی‌توان دامنه نوسان را در اعداد بالا مانند ٢٠ درصد یا ٣٠ درصد افزایش داد؛ چراکه یکباره سهامداران تحت تاثیر تصمیمی مانند افزایش احتمالی قیمت گاز تا ٦٠ درصد متضرر می‌شوند و دارایی‌های خود را از دست خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ