الشرق الاوسط به نقل از منابعی در وزارت امور خارجه آلمان نوشت: نشست دیپلمات‌های ارشد سه کشور آلمان، فرانسه و بریتانیا با علی باقری‌کنی که در اسلو برگزار شد، بر درخواست از تهران برای توضیح درباره منشا ذرات اورانیوم بسیار غنی شده تمرکز داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق تاکید کرد که گفتگو با سفیر واشنگتن در بغداد هیچ فایده‌ای ندارد و تنها کاری که آمریکا می‌تواند انجام دهد این است که دست از توطئه چینی علیه عراق بردارد.
دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان عصر امروز در تماس تلفنی با نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان، انتصاب وی را در مسئولیت جدید تبریک گفت.
سجاد جلوداریان با شادی پس از امتیازش در بازی دیشب والیبال ایران برابر ایتالیا به چهره اول شبکه‌های اجتماعی در بعد ورزشی تبدیل شد.
مدیر مرکز گفتگوهای بشردوستانه سوئیس با علی اصغر خاجی دیدار در مورد آخرین وضعیت سیاسی و انسانی در لیبی و یمن گفتگو کردند.
حسین محمدی پاکبان زحمتکش شهرداری تهران است که چند کودک بی سرپرست را حمایت می‌کند.
برنامه بدون تعارف به سراغ مادری رفته که با نجات عده‌ای از بند، دل‌های زیادی را شاد کرده است.
تنها مدال‌آور تیروکمان ایران در کاپ آسیایی با اشاره به اینکه پیش از این هم در این رقابت‌ها دو بار قهرمان شده بود، گفت: سومین طلایی که کسب کردم به لحاظ فنی، ارزش و اعتبار بالاتری دارد.
۳ روز قبل از حادثه من به برادرم گفتم که اثاثیه منزل ۶۰ میلیون تومان ارزش دارد و قرار شد آن اثاث را برای پرداخت مالیات بفروشم، اما روز حادثه الهام مقابل بلوک آمد و وقتی من را در حال فروش وسایل دید اعتراض و فحاشی کرد. او یک دستگاه پوز هم همراه داشت و گفت کارت بکش و پول اثاثیه را بده، اما من گفتم که پول نقد یا چک می‌دهم که الهام قبول نکرد. دوباره درگیری لفظی ما بالا گرفت و او که پشت فرمان ماشینش نشسته بود باز هم فحاشی کرد.
شاهین علاوه بر سگ و گربه‌های بومی و خیابانی، روباه، کلاغ، شاهین، عقاب، اسب، الاغ، مار و… هم می‌گیرد. خودش می‌گوید بسیاری از این حیوانات مربوط به شهرستان‌ها یا تهران هستند که اکثرا مورد حیوان آزاری قرار گرفته‌اند. او در جواب به این سوال که آیا این کار وظیفه سازمان محیط‌زیست است یا نه می‌گوید: «برخی افراد به آتش‌نشانی‌ها زنگ می‌زنند. اما بعضی مواقع آتش‌نشانی می‌گوید از حیطه وظایف ما خارج است. بعضی وقت‌ها هم آتش‌نشانی به محل می‌رود، اما نمی‌تواند کاری از پیش ببرد، چون امکاناتش را هم ندارد.
کاپیتان سابق استقلال که پیراهن رقیب را هم یک سال برتن کرده است، تاکید کرد اگر زمان به عقب برگردد بزرگترین اشتباه دوران فوتبالش را مرتکب نمی‌شود و هیچ وقت برای پرسپولیس باز نمی‌کند!
شاهدان ماجرا در این تحقیقات ادعا کردند صدای شلیک گلوله‌ها را شنیده‌اند بلافاصله پدر خانواده را دیده‌اند که از خانه بیرون آمده و نزد آن‌ها ادعا کرده است همسر و دو پسر ۹ساله و۱۷ساله را کشته و محل جنایت را ترک کرده است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با وزیر خارجه جدید الجزایر ، انتخاب وی را تبریک گفت و برای وی در مسوولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.
گفت‎گوی بدون تعارف با خلبانی که شنبه تاریخی ۲۲ بهمن را با پرواز به تصویر کشید.
بدون تعارف با یکی از معروف‌ترین مبارزان و زندانیان رژیم پهلوی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
جوانترین بازیکن ایران در رده‌بندی جهانی تنیس روی میز که اخیرا صعودی تاریخی را تجربه کرده، امیدوار است که تا یک سال آینده به جمع صد بازیکن برتر دنیا برسد.
جوانترین بازیکن ایران در رده‌بندی جهانی تنیس روی میز که اخیرا صعودی تاریخی را تجربه کرده، امیدوار است که تا یک سال آینده به جمع صد بازیکن برتر دنیا برسد.
وزیر خارجه عراق اعلام کرد: جایگاه فعلی عراق ویژه است و به دلیل روابط خوبش با بسیاری از کشورهای جهان، نقش مهم و اساسی ایفا می کند.
گفتگو بهترین راه برای حل مشکلات کشور است
وزیر امور خارجه انگلیس با انتشار تصویری از دیدارش با وزرای امور خارجه فرانسه، آلمان و آمریکا در حساب توئیتری خود، نوشت که در این دیدار پیرامون آنچه او «تهدید امنیت بین المللی ناشی از ادامه تشدید تنش‌های هسته‌ای ایران» نامید، بحث شد.
دختر ۸ ساله شطرنج ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا قهرمان شد و با پوشش کامل روی سکوی قهرمانی ایستاد می‌گوید به صورت تفننی وارد این رشته شده اما حالا به مسابقات جهانی و مدال آن فکر می‌کند.
دختر ۸ ساله شطرنج ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا قهرمان شد و با پوشش کامل روی سکوی قهرمانی ایستاد می‌گوید به صورت تفننی وارد این رشته شده اما حالا به مسابقات جهانی و مدال آن فکر می‌کند.
متهم گفت: سیصدمیلیون بدهی داشتم. پول نزول گرفته بودم. ماهی ۱۷ میلیون باید پرداخت می‌کردم. ۲۰۰ میلیون پول گرفته بودم. خدا لعنت کند دوستم را؛ این پیشنهاد او بود که از نزول‌خور پول بگیرم. مرتب بدهی روی بدهی‌هایم می‌آمد. هفت هشت قلم از وسایل خانه‌مان هم گردن من بود. پدرزنم می‌گفت اگر نخری باید بروی و دخترم را ترک کنی. من خیلی دوستش داشتم. عاشقش بودم.
سخنگوی دولت با اشاره به حضور امروز خود در یکی از دانشگاه‌های تهران، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: به گفتگو با منتقد و معترض، به‌عنوان یک وظیفه ادامه خواهیم داد.
رؤسای جمهور فرانسه و الجزایر طی تماس تلفنی در باره روابط دوجانبه گفتگو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ