معاونان وزارت خارجه ایران و عمان درباره ابعاد مختلف همکاری دو کشور تبادل نظر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خردادماه سال جاری، معاون سیاسی وزارت کشور در بخشنامه‌ای تصریح کرده بود: «فرمانداران، بخشداران و معاونین فرماندار ضمن تداوم پیشبرد امور شهرستان‌ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، توسعه‌ای و… در روابط با نمایندگان محترم مجلس در مدت باقی مانده تا انتخابات برای پیشگیری از هر گونه سوءبرداشت، نسبت به عدم همراهی و معیت نماینده محترم در حوزه انتخابیه در موضوعات و جلسات شائبه‌دار، حساسیت و دقت لازم را داشته باشند.»
معاونان وزارت خارجه ایران و عمان درباره ابعاد مختلف همکاری دو کشور تبادل نظر کردند.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران جهت برگزاری نشست کمیته مشترک سیاسی ایران و عراق عازم بغداد شد.
معاون دبیرکل وزارت امورخارجه ایرلند با معاون سیاسی وزارت امورخارجه کشورمان دیدار کرد.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه در نشستی خبری در ایروان ضمن تاکید بر سیاست توسعه روابط با همسایگان، گفت ایران از همه ظرفیت و پتانسیل خود برای حل مسائل منطقه از طریق گفت‌وگوی مسالمت‌آمیز استفاده خواهد کرد.
معاون سیاسی وزیر خارجه ایران امروز در نشست مطبوعاتی در ایروان تصریح کرد: ایران همواره شریک قابل اعتمادی در ایجاد صلح و امنیت است.
معاونان وزرای امور خارجه اتریش، دانمارک و هند با معاون سیاسی وزارت امور خارجه تلفنی گفتگو کردند.
معاون سیاسی وزارت خارجه با اشاره به روابط خوب دو کشور ایران و کویت، خواستار افزایش رایزنی‌ها و مشورت‌های سیاسی و تسریع در اجرای تفاهمات دو جانبه گردید.
معاون سیاسی وزیر امورخارجه کشورمان در جریان یک سفر منطقه‌ای به آمریکای لاتین وارد بوگوتا پایتخت کلمبیا شد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه در سفر یک روزه خود به واگادوگو با نخست وزیر بورکینافاسو دیدار و گفتگو کرد.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه همچنین درباره سفر گروسی به تهران اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک عضو موثر و مسئول آژانس و همچنین NPT و به عنوان کشوری که دارای توانمندی و دانش هسته‌ای است همواره همکاری جدی و موثر با آژانس داشته است.
در سفر علی باقری، معاون سیاسی وزارت امور وارد دوحه شد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای کشورمان به دعوت همتای قطری خود به دوحه رفت.
این اقدام در پی این انجام گرفته است که در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان، «هانس ادو موتسل» سفیر این کشور در تهران، صبح دیروز از سوی علی باقری معاون سیاسی به وزارت امور خارجه احضار شد.
معاون وزیر خارجه قطر در امور منطقه‌ای امروز با معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
معاون سیاسی وزارت امور خارجه در دیدار معاون وزیر دارایی صربستان، بر ضرورت گسترش همکاری‌های اقتصادی با میان دو کشور تاکید کرد.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: تداوم بی‌ثباتی یعنی یکجانبه‌گرایی از ایجاد ثبات ناتوان است یا منفعت یک‌جانبه‌گرایان در ناامنی است لذا برای صلح باید چندجانبه‌گرایی جایگزین یکجانبه‌گرایی شود.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ادعاهای دیروز مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره کاهش «خوش‌بینی» درباره به نتیجه رسیدن مذاکرات رفع تحریم‌ها را تکرار کرد.
معاون وزیر خارجه قطر در امور منطقه‌ای با علی باقری، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد.
قائم مقام وزارت خارجه اتریش با «علی باقری» معاون سیاسی وزارت امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
هیات مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران امروز به ریاست علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جهت ادامه مذاکرات رفع تحریم وارد وین پایتخت اتریش شده است.
معاون سیاسی وزیر امور خارجه با اشاره به برگزاری مذاکرات احیای از روز پنچ شنبه در وین گفت: در مذاکرات پیش رو، اراده جدی و واقعی آمریکا برای دستیابی به توافق راستی آزمایی می‌شود.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: کمیسیون اقتصادی مجلس با طرح تنظیم بازار کالا‌های مشمول الزام به عرضه در بورس‌های کالایی که در کمیسیون صنایع و معادن مجلس قرار دارد مخالف است و قرار بود این موضوع به ما ارجاع شود که تاکنون انجام نشده است.
سرانجام برخی خبرگزاری‌ها اعلام کردند با رفتن محمد باقر خرمشاد، محمد رضا غلامرضا به این سمت منصوب شده است. پس از این خبر بود که مخاطبان رسانه‌ها و به خصوص فعالان سیاسی درصدد آمدند تا پیشینه‌ای از فعالیت‌ها و رزومه وی را پیدا نموده تا بتوانند بیشتر با ایشان آشنا شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ