سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به سفر وزیرخارجه به ژاپن و پیگیری وجوه بلوکه شده ایران در بانک‌های این کشور، گفت: آقای وزیر، شب گذشته به وقت محلی توکیو وارد ژاپن شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگویی با خبرنگاران درباره موضوعات مختلفی و مهمی صحبت کرد.
نخست وزیر عراق امروز میزبان دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس بود و موضوعات مختلفی را با وی در میان گذاشت.
رئیس جمهور عراق و نماینده دبیر کل سازمان ملل در عراق درباره موضوعات مختلفی گفتگو کردند.
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر گفت: در ستاد خدمات سفر درباره موضوعات مختلفی از جمله اعطای تسهیلات کم بهره به سفرهای خانوادگی تا اقامت رایگان در بوم گردی‌ها تصمیم گیری شده است.
نخست وزیر عراق دبیر کل اتحادیه عرب دیدار و گفتگو کرد و موضوعات مختلفی را مورد رایزنی قرار داد.
اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورا به موضوعات مختلفی از جمله عدم اجرای مصوبه کاهش قیمت بلیط مترو از سوی شهرداری تهران، انتقاد از سازمان ورزش شهرداری در رابطه با نحوه مدیریت امکان ورزشی و ... پرداختند.
«فیصل بن فرحان» در نشست خبری با همتای آمریکایی ضمن اشاره به موضوعات مختلف منطقه‌ای و بین المللی، گفت که آمریکا و سایر کشورها خواهان مشارکت در توسعه برنامه هسته ای عربستان هستند.
روزنامه‌های ایتالیایی امروز به موضوعات مختلفی پرداخته‌اند اما فینال لیگ کنفرانس اروپا و شرایط یوونتوس از موضوعات مشترک آنهاست.
روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس موضوعات مختلفی را برای پرداختن در صفحه اول انتخاب کرده‌اند.
امیر قطر با نخست وزیر مجارستان در دوحه دیدار و موضوعات مختلفی را با او مورد رایزنی قرار داد.
وزیر خارجه عراق امروز با سفیر انگلیس درباره موضوعات مختلفی رایزنی کرد.
اسماعیلی گفت: طیفی از دوستان در بخش‌های مختلف از وزارت فرهنگ و ارشاد توقع دارند که بسیار چکشی با این موضوعات برخورد کند، خیر این‌گونه نیست. جنس کار و مخاطب‌های ما مخاطب‌های فرهنگی و هنری هستند. در این افراد عواطف و ذوق هنری بر سایر مسائل غلبه دارد و ما هم در وزارت فرهنگ و ارشاد وظیفه داریم با گفتگو این مشکلات را به حداقل کاهش دهیم.
وزیر خارجه امارات در جریان سفر به یونان موضوعات مختلفی از جمله اقتصادی و تجاری را با نخست‌ وزیر این کشور، مورد رایزنی قرار داد.
رئیس جمهور سوریه در تماس تلفنی با همتای الجزایری خود موضوعات مختلفی را مورد رایزنی قرار داد.
هیئتی از حماس با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان دیدار و گفتگو کرد و موضوعات مختلفی را مورد رایزنی قرار داد.
در دیدار وزیر خارجه بحرین با یک هیئت پارلمانی اوکراینی موضوعات مختلفی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
امیر قطر امروز سه شنبه با دبیر کل شورای همکاری خلیج فارس دیدار و گفتگو کرد و موضوعات مختلفی را مورد رایزنی قرار داد.
وزیر خارجه قطر و دبیر کل سازمان ملل امروز در دیداری موضوعات مختلفی از جمله پرونده مذاکرات هسته ای ایران را مورد رایزنی قرار دادند.
وزیر امور خارجه کشورمان با خانم «آیساتا تال سال» وزیر خارجه سنگال دیدار کرد. دو وزیر در این‌ملاقات، در خصوص موضوعات مختلف روابط دوجانبه گفتگو و تبادل نظر کردند.
کرملین از گفتگوی تلفنی نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور روسیه و رایزنی دو طرف درباره موضوعات مختلف خبر داد.
«سید عزت‌الله ضرغامی» در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویر منتشر شده درباره جلسه‌ای با حضور برخی از مسئولان تحت عنوان شورای ملی گفت‌وگو، اظهار کرد: جلسات ثابت و مفیدی با دوستان از گرایش‌های سیاسی مختلف داریم که در این جلسات درباره موضوعات مختلف اجتماعی فرهنگی و سیاسی گفت‌وگو می‌کنیم.
رئیس جمهور ترکیه به اظهار نظر درباره موضوعات مختلفی از جمله بحران اوکراین و انرژی اروپا، روابط با سوئد و پرونده خرید جنگنده های اف 16 از آمریکا پرداخت.
رئیس‌جمهوری آمریکا عصر روز سه‌شنبه در تماس تلفنی با «لیز تراس» درباره موضوعات مختلفی از جمله ایران گفتگو کرد.
پیشکسوت استقلال در مورد موضوعات مختلفی در مورد این تیم به ویژه الزام حضور بانوان در ورزشگاه صحبت کرد‌.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ