وزیر کشور، با بیان اینکه در بحث اغتشاشات اخیر جای احزاب خالی بود، گفت: در وزارت کشور حامی گفتگو و نقش افرینی احزاب هستیم چرا که برای آنها کارکرد مهمی را طبق قانون اساسی قائل هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون تبلیغات سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: در اغتشاشات اخیر بیش از ۵۰ کشور با جنگ ترکیبی و با حمایت‌های مالی و رسانه‌ای خود از آشوبگران حمایت کردند.
ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران گزارش شهدای اغتشاشات اخیر را در دو بخش شهدای مدافع امنیت و مردمی اقدامات تروریستی در جریان اغتشاشات ۱۴۰۱ منتشر کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اغتشاشات اخیر کشور منشأ خارجی داشته است و نیاز به اثبات ندارد و ما در یک جنگ تمام عیار و یک تحریم گسترده از طرف آمریکا هستیم.
رئیس سازمان اطلاعات تهران گفت: استکبار توطئه‌های فراوانی علیه ما پیاده و اجرا کرده است که یکی از آنها توطئه پیچیده اغتشاشات اخیر بود که در طول تاریخ بی سابقه بود و بحمدالله همه آنها خنثی شد.
معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه محاسبات دشمنان در خصوص ایران و انقلاب متوهمانه است، گفت: انقلاب اسلامی یعنی امنیت ملی، یعنی عزت ملی و مردم دیروز نشان دادند که این انقلاب را از آن خودشان می‌دانند و این انقلاب را حفظ خواهند کرد.
علم الهدی گفت: رهبر معظم انقلاب آن‌هایی که تخریب نکردند و کسی را در اغتشاشات نکشتند، خردمندانه عفو کردند و به دامن توحید و الله‌اکبر باز گرداندند.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در اغتشاشات اخیر دشمنان یک انسجام کامل برای نابودی انقلاب اسلامی داشتند و ما نیز باید یک جبهه‌ای واحد فرهنگی داشته باشیم.
تربت حیدریه ـ عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: هدف اصلی دشمن در اغتشاشات اخیر براندازی نظام اسلامی بود.
ری- رئیس جمهور در دیدار علمای جنوب تهران اغتشاشات اخیر را جنگ ترکیبی دشمن دانست و از علما خواست برای تبیین مساله حجاب تمام قد وارد میدان شوند.
ستایشی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری گفت: از بعد آماری سرقت افزایش سرقت داشتیم، بیشتر اماکن خصوصی و خودرو وسایل خودرو بوده است.
شریعتمداری نوشت: شیخ عبدالحمید در جریان اغتشاشات اخیر ضمن حمایت از تروریست‌های آشوبگر، اتهامات ناروا و عجیب و البته مضحک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد. نظیر، بی‌گناهی تروریست‌هایی که به قتل شهروندان اعتراف کرده بودند، ادعای تجاوز به بازداشت‌شدگان! و ده‌ها ادعای دروغ دیگر... حالا جای این سؤال است که با توجه به موارد یاد شده هنوز هم می‌توان آقای عبدالحمید را یک عالم دینی و معتقد به باور‌ها و عقاید برادران و خواهران اهل سنت دانست؟!
وحیدی با اشاره به قرارداد ۲۵ ساله ایران و چین، گفت: این قرارداد یکی از دستاوردهای خوب دولت سابق بود، اما در فضای رسانه‌ای ابهامات نسبت به این قرارداد شکل گرفت که لازم است در این ارتباط احزاب به شکل منصفانه و علمی موضوع و اهمیت قرارداد و تاثیرات مثبت آن را برای اقتصاد کشور برای مردم تشریح کنند.
وزیر کشور، با بیان اینکه در بحث اغتشاشات اخیر جای احزاب خالی بود، گفت: در وزارت کشور حامی گفتگو و نقش افرینی احزاب هستیم چرا که برای آنها کارکرد مهمی را طبق قانون اساسی قائل هستیم.
حضرت آقا در کارآمدی؛ واقع گرایی، عملگرایی و مسئولیت‌پذیری، در عقلانیت؛ ولایت‌محوری، وحدت گرایی‌و آگاهی بخشی، در عدالت‌خواهی؛ قانون گرایی، رعایت انصاف و شفاف‌سازی، در استکبارستیزی؛ حفظ نظام و تمامیت ارضی، خودباوری و دشمن شناسی، و در ارزشگرایی؛ مردم محوری، اسلام‌محوری و آرمانگرایی را به عرض اصول راهبردی مدیریت بحران در نظر دارند.
فرمانده سابق کل انتظامی کشور گفت: در اغتشاشات اخیر به رغم تمامی دسیسه‌ها و عملیات‌های روانی پایی نلغزید و موفقیت به نمایش درآمد
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه از ابتدای انقلاب فتنه‌های متعددی را پشت سر گذاشته‌ایم گفت: فتنه اخیر به لحاظ عملیاتی بر یک محور متمرکز نبود و شاهد جنگی ترکیبی بودیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست قطعی ما در وزارت فرهنگ این است که تا جای ممکن از اهالی فرهنگ و هنر که در اغتشاشات اخیر برای شان اتفاقاتی افتاده است، حمایت و موضوع آنها را پیگیری کنیم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سیاست قطعی ما در وزارت فرهنگ این است که تا جای ممکن از اهالی فرهنگ و هنر که در اغتشاشات اخیر برای شان اتفاقاتی افتاده است، حمایت و موضوع آنها را پیگیری کنیم.
زاهدان-رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان از آزادی ۴۲ نفر از دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر در سیستان و بلوچستان با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب،تأکیدات رئیس قوه قضائیه و تدابیر قضائی خبر داد.
سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: آنچه اخیرا افتاده از سوی کسانی است که چشم دیدن اقتدار و استقلال نظام را ندارند و هدف از اغتشاشات هم از بین بردن اقتدار و استقلال کشور است.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: در اغتشاشات اخیر به ۵۰ اتوبوس و ۱۲۰ ایستگاه اتوبوس آسیب رسید. بیش از ۳۰ میلیارد تومان خسارت به شهرداری وارد شد.
سخنگوی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: براساس اطلاعات ارائه شده دستگیری‌های صورت گرفته از لیدرهای اغتشاشات، حاکی از مشارکت گروه‌های مختلف ضد انقلاب در اغتشاشات اخیر است.
فرمانده کل انتظامی گفت: افرادی که در تجمعات کشته شدند یا با سنگ کشته شده اند یا با سلاح‌های جنگی یعنی سلاحی جز سلاح میدانی پلیس چراکه سلاح‌های پلیس مشخص است.
رئیس دستگاه قضا گفت: قطعا اقداماتی نظیر آتش زدن اموال عمومی و مردمی و رُعب افکندن در دل‌های شهروندان، قتل و مجروح کردن نیرو‌های حافظ امنیت مردم و همچنین فحاشی و آشوب‌افکنی، از مصادیق کُنش اعتراضی نمی‌باشد بلکه این قبیل امور در همه جای دنیا به معنای اغتشاش و آشوب است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ