محمد توتونچی، سفیر فوق‌العاده و تام‌الاختیار ایران، پس از تقدیم استوارنامه به مقامات کویتی رسما فعالیت خود را در این کشور عربی و اسلامی آغاز می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه به همراه سفیر جدید ایران در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض حضور یافت.
عربستان سعودی امروز شنبه از تعیین سفیر جدید خود در فلسطین خبر داد که البته به صورت غیر مقیم و فوق العاده در اراضی اردن حضور خواهد داشت.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در ولینگتون بنا به «دعوت رسمی» پارلمان نیوزیلند، در نشست کمیته امور خارجی، دفاع و تجارت پارلمان این کشور حضور یافت.
امیر قطر پس از ۶ سال قطع رابطه با امارات در پی بحران با کشورهای حوزه خلیج فارس، سفیر جدیدی را برای حضور در امارات منصوب کرد.
امروز بانک مرکزی فهرست بدهکاران کلان بانکی را منتشر کرد، با این توضیح که تنها ۹ بانک در این لیست حضور دارند و علی رغم تاکید قانون بودجه، سایر بانک‌ها توجهی به این مطالبه قانونی نداشته اند.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو در اطلاعیه‌ای از هموطنانی که قصد سفر به جمهوری‌آذربایجان دارند خواست که قبل از سفر و از طریق سامانه «آسان ویزا» اقدام به دریافت ویزای الکترونیکی کرده و یا جهت دریافت روادید در گذرنامه حضورا به نمایندگی های دیپلماتیک و سرکنسولگری های این کشور مراجعه کنند.
بزرگترین ناو جنگی جهان روز چهارشنبه در بندر اسلو پهلو گرفت. ناو آمریکایی یو اس اس جرالد فورد برای شرکت در رزمایشی در اقیانوس منجمد شمالی وارد آبهای نروژ شده است. نروژ عضو ناتو و همسایه روسیه است. تیمور چکانوف، سفیر روسیه در نروژ حضور ناو آمریکایی را «غیرمنطقی» خواند. این ناو جنگی که ۳۳۵ متر طول دارد می‌تواند تا ۹۰ بالگرد و جنگنده را حمل کند. یو اس اس جرالد فورد نخستین نمونه ناوهای جنگی هسته‌ای جدید آمریکاست و صدهزار تن وزن دارد./یورونیوز
آنتونیو کونته، مربی ایتالیایی، در میان شایعات مربوط به حضورش روی نیمکت پاری سن ژرمن به پاریس سفر کرد.
کابین ب ام و همواره یک محیط الهام بخش برای سایر برند‌های خودرویی بوده است. اینجا هم با یکی از بهترین‌های ب ام و روبرو می‌شویم. ترکیب جذاب چرم و فیبرکربن مشکی با جزئیات مکمل قرمز رنگ نه تنها کیفیت بسیار بالایی دارد بلکه حس فوق العاده‌ای از حضور در یک اسپرت حرفه‌ای را انتقال می‌دهد.
در ادامه اعتراض‌های گسترده به اصلاحات قضایی نتانیاهو، همزمان با حمایت تلویحی کاخ سفید از رژیم صهیونیستی بار دیگر معترضان به خیابان ریختند؛ منابع عبری از غیاب معنادار پلیس گزارش دادند
در این دیدار که مهدی سبحانی سفیر ایران در سوریه و سید عباس عراقچی معاون سابق وزیر خارجه نیز حضور داشت، موضوعات مختلف از جمله تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای به ویژه تحولات جدید در روابط خارجی سوریه و همچنین برقراری روابط بین ایران و عربستان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
هیچ‌ کدام از مدیران دولتی چک سفید دریافت نکردند که به صورت مستمر در دولت و در دستگاه‌ها حضور داشته باشند، بلکه به صورت مستمر در معرض ارزیابی هستند. اگر ببینم فردی توان یا صلاحیت خدمت جهادی به مردم را ندارد، طبیعی است که با نیروی با انگیزه و متخصص دیگری جابجا ‌شود.
رئیس جدید فدراسیون دوچرخه سواری پس از برنده شدن در انتخابات این فدراسیون گفت: حضور سایر نامزدها باعث شد تنور انتخابات دوچرخه‌سواری داغ شود.
مهاجم خارجی جدید پرسپولیس در حال آماده شدن برای حضور در ایران است.
قلعه‌نویی که به واسطه سال‌ها حضور در لیگ برتر تجربه‌اندوزی کرده و همچنان پرافتخارترین مربی تایخ لیگ برتر ایران است، قصد عقب‌نشینی ندارد. او بهترین استفاده را از فشردگی بالای جدول کرده و همین روز‌ها در مقایسه با سایر بالانشینان، آمار بسیار خوبی در پنج هفته اخیر لیگ برتر دارد.
اینکه منطقه بعد از سفر رئیس‌جمهور چین به عربستان و حضور در دو نشست شورای همکاری و دولت‌های عربی به میزبانی ریاض چه صورت‌بندی جدیدی پیدا خواهد کرد؟ و ایران در کجای این معادله ایستاده است؟ دو پرسش کلیدی در اهمیت زمانی این سفر و رقابت چین و آمریکا در منطقه است.
امروز چهارشنبه ۲۳ نوامبر در مراسمی با حضور وزیر برنامه‌ریزی عراق و سفیر امریکا در بغداد، توافق‌نامه اجرایی کمک مالی امریکا برای پروژه‌های توسعه‌ای در عراق امضا شد.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در انتظار صدور روادید و تهیه بلیت برای سفر به تهران و آغاز کار در تیم ملی است.
«لوان جاگاریان» سفیر جنجالی روس‌ها در تهران، پس از ۱۱ سال حضور مستمر جای خود را به «الکسی ددوف» می‌دهد. این خبری بود که کاظم جلالی در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرده است. سفیر ایران در مسکو می‌نویسد: «امروز با الکسی ددوف دیدار داشتم. وی به زودی به عنوان سفیر جدید روسیه در ایران شروع به کار خواهد کرد. از تلاش‌های، سفیر قبلی روسیه سپاسگزارم و برای الکسی ددوف آرزوی توفیق دارم.»
رئیس دولتِ مردمی در سال دوم حضور خود در پاستور برنامه‌های زیادی را پیش رو دارد که باید با جدیت و با تعامل سایر نهادها پیگیری و اجرا کند. «مبارزه با فساد» هم یکی از آنها است.
او همچنان در حال مداوا و درمان است و اینکه آیا به شهر «ویلا دو کنده» سفر می‌کند در حالت ابهام قرار دارد.
بهروز حضرتی‌پور که مربی ارشد اعزامی تیم ملی فرنگی به مسابقات کشورهای اسلامی بود، برای حضور در دور جدید تمرینات ملی‌پوشان زودتر از سایر اعضای تیم به تهران بازگشت.
محمد محبی برای دومین بار در تمرینات تیم جدیدش حضور پیدا کرد و پا به پای سایر نفرات مشغول انجام برنامه‌های کادرفنی شد.
نقش‌آفرینی محسن کیایی در این فیلم به تازگی پایان یافته و حضور سایر بازیگران در مقابل دوربین همچنان ادامه دارد. میرکریمی که تعدادی از بازیگران فیلم جدیدش را در پی انتشار فراخوان انتخاب کرده است، با این اثر نیز مانند ساخته‌های قبلی خود چند چهره تازه به سینمای ایران معرفی خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ