«فوتوشی ماتسوموتو» سفیر ژاپن در عراق در ایام عزاداری امام حسین علیه‌السلام با حضور در یکی از موکب‌های عزاداری و در حضور شیخ «همام الحمودی» رئیس مجلس اعلامی اسلامی عراق، دیگ نذری را هم زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سید حسن خمینی در جمع دانشجویان دانشگاه امام خمینی کراچی پاکستان با موضوع «نسبت نهضت عاشورا و انقلاب اسلامی ایران»، سخنرانی کرد.
جمعی از دانشجویان و مردم عصر امروز (جمعه، ۳۰ تیر ۱۴۰۲) در محکومیت اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد و حمایت دولت سوئد از این اقدام تجمع کردند. دانشجویان در این تجمع که مقابل سفارت سوئد در تهران برگزار شد، با سر دادن شعار‌هایی ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن، خواستار اخراج سفیر سوئد از ایران شدند.
دراین منطقه آثار هزاره پنجم قبل از میلا د (عصرسفال نخودی و مقارن با تمدن سیلک ۲ کاشان) توسط باستان‌شناسان شناسایی شده این منطقه از کشور، علاوه بر جاذبه‌های تاریخی ارزشمند، دارای مناطق زیبای گردشگری طبیعی متعددی است که سالانه حضور جمع زیادی از گردشگران و توریست‌ها را در خاک این شهر، شاهد هستیم.
مقاومت عراق ضمن هشدار به سفیر آمریکا، از تصاویر برخی عملیات‌های ضد آمریکایی خود رونمایی کرد.
"در این مراسم ها، همه آشنایان با حضور و تبریک، عکسی می‌گیرند، قهوه‌ای می‌نوشند و دیداری تازه می‌کنند. "
چانگ هووآ - سفیر جمهوری خلق چین در ایران – ضمن ابراز اشتیاق از برگزاری چنین رویدادی گفت: همان‌طور که عمر خیام - شاعر ایرانی - به ستاره‌ها نگاه می‌کرد و برایش سؤال ایجاد شد در سال‌های اخیر صنعت فضایی ایران پیشرفت‌هایی داشته تا جایی‌که حتی یک ماهواره هم به نام «خیام» به فضا فرستاده است.
سفیر ایران در عراق روز چهارشنبه میزبان سفیران عربستان سعودی و سوریه و تعداد دیگری از سفرا برای مراسم افطار بود.
سفیر جدید کشورمان نیز در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت روابط جمهوری اسلامی ایران با سوریه و برنامه‌های پیش رو برای فعال سازی مناسبات دو کشور در ابعاد مختلف را ارائه کرد.
سفیر عربستان سعودی در تاجیکستان در جشن نوروزی سفارت کشورمان در دوشنبه حضور یافت و با سفیر ایران در تاجیکستان دیدار و گفتگو کرد.
مراسم گرامیداشت مرحوم «صلاح الزواوی» سفیر پیشین فلسطین در ایران عصر جمعه (۵ اسفند ۱۴۰۱) با حضور تعدادی از شخصیت‌های سیاسی، مذهبی و فعالان حوزه فلسطین در مسجد امیرالمومنین (ع) دزاشیب برگزار شد. سلام الزواوی سفیر فلسطین و دختر صلاح الزواوی در این مراسم از شرکت کنندگان استقبال کرد.
سفیر سوئیس در ایران به همراه هیأتی در حرم مطهر بانوی کرامت حضور یافت.
مراسم تشییع پیکر صلاح الزواوی، سفیر سابق فلسطین در تهران، چهارشنبه ۳ اسفند با حضور سفیر فلسطین و سفیران مقیم تهران و سایر مقامات کشورمان در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شد. صلاح الزواوی روز دوشنبه در ۸۶ سالگی در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. در این مراسم سلام الزواوی سفیر فلسطین در تهران و دختر صلاح الزواوی نیز حضور داشت. حجت‌الاسلام حسن اختری، رییس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه و تعدادی از سفیران خارجی مقیم تهران در این مراسم حضور داشتند. در این مراسم، پیام حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان به مناسبت درگذشت صلاح الزواوی توسط سخنگوی وزارت خارجه قرائت شد.
سلطان عمان ضمن عرض تسلیت به رئیس جمهور بشار اسد و مردم سوریه بابت قربانیان حادثه زلزله، بر ادامه حمایت کشورش از سوریه برای غلبه بر اثرات زلزله و پیامد‌های جنگ و محاصره مردم سوریه تاکید کرد.
ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین که در سفری از پیش اعلام نشده وارد انگلیس شده با چارلز سوم، پادشاه و ریشی سوناک، نخست‌وزیر این کشور گفتگو کرد. این دومین سفر خارجی زلنسکی از زمان آغاز حمله روسیه به اوکراین است. بر اساس تصاویر منتشر شده، هواپیمای زلنسکی حدود ساعت ۱۰:۲۰ صبح به وقت محلی در فرودگاه استانستد واقع در شمال‌شرق لندن به زمین نشست.
یک رسانه خارجی با کمک هوش مصنوعی میدجورنی، توانسته است تصاویری از دوران کودکی و کهنسالی بازیکنان تیم ملی ایران را طراحی کند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
شرکلیف در توئیتی چند عکس از پاکسازی دیوار سفارت منتشر کرد و از سفارتخانه‌های آلمان، کره جنوبی، فرانسه، ایتالیا، برزیل و ... که در این عملیات به او کمک کرده بودند تشکر کرد. شرکلیف همچنین از برخی عابران نیز قدردانی کرد.
دومین نشست هماهنگی وزرا و دستگاه‌های ذی‌ربط جام جهانی قطر دومین نشست هماهنگی وزرا و دستگاه‌های ذی‌ربط در خصوص حضور ایران در جام جهانی قطر یکشنبه ۱۵ آبان با حضور وزیر خارجه، وزیر ورزش و جوانان، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل وزارت خارجه برگزار شد. همچنین در این نشست سفیر ایران در قطر و رییس فدراسیون فوتبال نیز حضور داشتند.
محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور و احمد وحیدی، وزیر کشور عصر پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ به منظور بررسی ابعاد حادثه تروریستی شاهچراغ و عیادت از مجروحان و دیدار با خانواده شهدای این حادثه به شیراز سفر کردند. دراین سفر قرار است معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور ضمن حضور در بیمارستان و عیادت مجروحان، در حرم شاهچراغ هم حضور یابند.
انتشار تصاویری از حیدر العذاری سفیر عراق در اردن به همراه همسرش در یک میهمانی با راغب علامه خواننده لبنانی جنجال برانگیز شد.
مراسم صد و نود و هفتمین سالگرد استقلال بولیوی شامگاه چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور رومینا گوادالوپه پرز راموس سفیر بولیوی در تهران و برخی از سفیران و رایزانان کشورها در تهران برگزار شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ