حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا در ضیافت افطاری سفیر عربستان در این کشور شرکت کرد و در حاشیه این مراسم با یکدیگر درباره توسعه روابط تهران - ریاض بحث و تبادل نظر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاکو خمس، سرمربی تراکتور با حضور در تبریز به شایعات جدایی خود پایان داد.
نیمار و پدرش که هم اکنون در اسپانیا حضور دارند با پینی زهاوی دیدار کردند.
در هفته گذشته حضور افرادی با سر‌هایی پوشیده با رنگ سفید در متروی تهران، کنجکاوی مردم و کاربران فضای مجازی را برانگیخت.
سمینار غدیر، عدالت و انتظار امروز در سفارت ایران در نیجریه با حضور سفیر تهران در ابوجا، محققین و فرهیختگان مذهبی این کشور برگزار شد.
جیووانی سیمئونه، ستاره خط حمله ناپولی، برای همراهی تیم ملی کشورش در جاکارتا حضور دارد.
اعضای تیم اینترمیلان برای حضور در فینال چمپیونزلیگ امروز به استانبول سفر کردند.
کریم بنزما ۳۵۴ گل برای رئال مادريد زد و دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه بعداز کریستیانو رونالدو است. او سال ۲۰۰۹ به مادريد آمد و ۱۴سال به پیراهن سفید وفادار ماند و حالا برای پایان دورانش به الاتحاد عربستان می‌رود. او توپ طلای ۲۰۲۲ را هم گرفت
با حضور سفیر چین، مسئولان وزارت ورزش،کمیته ملی المپیک و نمایندگان شورای المپیک آسیا و بازی های آسیایی هانگژو رویداد FUN RUN برگزار شد.
سدیر جباروف رئیس جمهور قرقیزستان در کنار شهروندانی که در مسجدی در بیشکک حضور پیدا کرده بودند، نماز مغرب را خواند و سپس افطار کرد.
سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بر سر مزار شهید محمد صادق صدر و شهید محمدباقر صدر در نجف حضور یافت. در تصاویر منتشر شده سردار قاآنی ضمن ادای احترام به شهید صدر بر سر مزار دو فرزند شهیدش مصطفی و مؤمل نیز حضور یافت. خبرگزاری نون عراق نوشت: اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در یک سفر غیرمنتظره وارد عراق شده که دومین سفر در نوع خود در سال جاری است. در حالی که یک منبع عراقی تایید کرد که این مقام ایرانی با مقامات و رهبران سیاسی گفتگو خواهد کرد. به گفته یک منبع سیاسی عراقی به العربی الجدید، قاآنی اواخر شب پنجشنبه وارد استان نجف در جنوب عراق شد و با رهبران حشد الشعبی ابوفدک المحمداوی و ابوزینب اللامی دیدار کرد و همچنین مقبره ابومهدی المهندس را زیارت کرد.
مستند «ملوان تنها به دریا نمی‌روندـ» با حضور پژمان نوری، مازیار زارع و سایر پیشکسوتان این باشگاه به صورت خصوصی اکران شد.
نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، به کمک عصا در ورزشگاه پارک دو فرانس حضور یافته و بازی تیمش را تماشا کرد
نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن، به کمک عصا در ورزشگاه پارک دو فرانس حضور یافته و بازی امشب تیمش را تماشا کرد.
«محمد بن حمد الهاجری» سفیر قطر در ایران با حضور در محل درمان وزیر ورزش و جوانان، از سید حمید سجادی عیادت کرد.
مهاجم خارجی جدید پرسپولیس در حال آماده شدن برای حضور در ایران است.
"سیلیا ماریا کوچیتینی" مادر لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین با سفر به قطر و حضور در ورزشگاه، مسابقات فرزندش را از نزدیک دنبال می‌کند.
سرانجام مجید حسینی نیز مانند سایر لژیونرهای فوتبال ایران به اردوی تیم ملی اضافه شد و با توجه به شرایط از شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی نیز برخوردار است.
مهدی تاج در سفر به مالزی برای حضور در نشست اعضای هیات رییسه کنفدراسیون فوتبال آسیا نشستی را هم با رییس فدراسیون فوتبال چین برگزار کرد.
در جدیدترین بیانیه از سوی دولت قطر در زمینه سفر زمینی به این کشور حضور تماشاگران با خودروی شخصی آزاد شد، ولی ۴ شرط برای این افراد گذاشته شد.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در چارچوب سفر رسمی خود به نیویورک جهت حضور در هفتاد هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در پارک مرکزی نیویورک مدتی پیاده‌روی کرد. حسن مراد مرجان، سفیر ترکیه در واشنگتن و فریدون سینیرلی‌اوغلو، نماینده دائمی ترکیه در سازمان ملل متحد در این پیاده‌روی اردوغان را همراهی کردند. رئیس‌جمهور ترکیه هنگام پیاده‌روی مورد استقبال افراد حاضر در پارک قرار گرفته و با آن‌ها صحبت کرده و عکس گرفت.
طرفین در جلسه از یکدیگر رسماً عذرخواهی کردند و در حضور سرپرست فدراسیون و سایر دوستان این اتفاق افتاد.
انگلیس با پیراهن قرمز و سفید در جام جهانی 2022 قطر حضور خواهد یافت.
بازیکنان ملی پوش استقلال نیز به مانند سایر نفرات دعوت شده، در اردوی امروز تیم ملی حضور داشتند.
محمد محبی برای دومین بار در تمرینات تیم جدیدش حضور پیدا کرد و پا به پای سایر نفرات مشغول انجام برنامه‌های کادرفنی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ