پیش از بازی دوستانه چند روز قبل برزیل و گینه یکی از همراهان وینیسیوس جونیور مورد حمله نژادپرستانه قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستان سعودی از تیم فیفا رژیم صهیونیستی در جریان حضور در فینال جام جهانی بازی‌های رایانه‌ای استقبال کرده است.
پیش از بازی دوستانه چند روز قبل برزیل و گینه یکی از همراهان وینیسیوس جونیور مورد حمله نژادپرستانه قرار گرفت.
عربستان سعودی ورود تیم ملی فوتبال زنان این کشور به رده‌بندی جهانی فیفا را جشن گرفت.
اگر باشگاه بارسلونا به خاطر قضیه بارساگیت در اسپانیا جریمه نشود، احتمال ورود فیفا و یوفا به این پرونده وجود خواهد داشت.
دلایلی چون شیوع ویروس کرونا، آلودگی هوا ، خطرات پوسیدگی ورزشگاه آزادی، آماده نبودن زیرساخت برای ورود بانوان و ملاحظات امنیتی چندماه اخیر ، به عنوان دلایل منع حضور تماشاگران در استادیوم‌ها مطرح شده بود.
ورود پلیس فتا به حذف ایمیل‌های مهم فیفا به فدراسیون
فدراسیون جهانی فوتبال به پرونده جنجالی آشپز معروف در جشن قهرمانی جام جهانی ورود کرد.
فیفا در حال بررسی رفتار هواداران کرواسی با میلان بورجان، سنگربان کانادا است.
صفحه رسمی جام جهانی، تصویری جالب از ورود ایران به دوحه منتشر کرده است.
رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تا ۶ ماه آینده فیفا پنجره ای برای تعیین صلاحیت باز می‌کند و از این سه شرکتی که برای استعلام به مراجعه ذیصلاح اعلام شده ۲ شرکت از نظر قیمتی به فدراسیون نزدیک هستند.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، معتقد است که نجات اقتصادی بارسلونا از راه فروش دارایی‌های باشگاه منصفانه نبود و فیفا باید در این قضیه ورود کند.
قاضی‌زاده هاشمی افرود: تعهداتی در دولت قبل به فیفا داده شد و در ایمیل فدراسیون جهانی فوتبال هم آمده است که این مسیر تصویب از طریق قانونی یعنی پارلمان کشور باید صورت بگیرد تا یک اساسنامه قانونی داشته باشیم.
کمیته انضباطی فیفا به پرونده دیدار ایران و لبنان که در مشهد برگزار شد، ورود کرد.
کمیته انضباطی فیفا، روز گذشته نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و با توجه به تخلفات پنج‌گانه رخ داده در این مسابقه خواستار ارائه توضیحاتی در مورد این تخلفات شد.
اگر ادعای محمود احمدی‌بیغش درست باشد و مهدی تاج با وجود داشتن سابقه قضائی در انتخابات شرکت کرده باشد، آن وقت باید انگشت اتهام به سمت نهادی نشانه برود که صلاحیت مهدی تاج را تأیید کرده است. اگر چنین باشد، همان اصل کلی فیفا هم نادیده گرفته شده و کلا اعتبار انتخابات زیر سؤال می‌رود.
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت‌های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد؛ هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست!
شاید حضور نیم بند زنان در ورزشگاه‌ آزادی در یک بازی رسمی باشگاهی لیگ داخلی، بتواند کمی از حساسیت های فیفا کاسته و باعث رفع خطرات احتمالی گردد هرچند هنوز از بلیت فروشی بدون فیلتر خبری نیست
مرتضی پورعلی‌گنجی موفق شد مجوز بازی خود را از فیفا دریافت کند.
فیفا نمی‌تواند ورود زنان به ورزشگاه را به‌ما اجبار کند
مدیرعامل باشگاه نساجی نسبت به ممنوعیت ورود هواداران به استادیوم‌ها در هفته اول واکنش نشان داد.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید زیرساخت‌های لازم برای ورود بانوان به استادیوم‌های فوتبال فراهم است و برای کمک به فدراسیون در این زمینه اعلام آمادگی کرد.
وزیر ورزش و جوانان می‌گوید زیرساخت‌های لازم برای ورود بانوان به استادیوم‌های فوتبال فراهم است و برای کمک به فدراسیون در این زمینه اعلام آمادگی کرد.
وزیر صمت در مورد توقف ناگهانی عرضه دو خودرو در بورس کالا توضیح داد: از یک ماه و نیم پیش گفتگو‌هایی با بورس کالا برای توقف عرضه خودرو در بورس کالا صورت گرفته بود، اما متأسفانه روال را جلو بردند و نامه یک روز پیش از عرضه به بورس کالا در مورد توقف عرضه خودرو نیز درواقع یک اتمام‌حجت بود.
مشاهدات میدانی از صرافی های مجاز نشان می دهد بر خلاف روند ابتدای روز، در حال حاضر نرخ دلار توافقی به کانال 30 هزار تومان رسیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ