کمیته انضباطی فیفا، روز گذشته نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد و با توجه به تخلفات پنج‌گانه رخ داده در این مسابقه خواستار ارائه توضیحاتی در مورد این تخلفات شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم فوتبال تراکتور درخواست برخورد انضباطی با تماشاگران سپاهان را دارد.
ورود علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس به محل برگزاری جلسه کمیته انضباطی
کمیته انضباطی فوتبال عربستان در تلاش است تا از ورود جیمی جامپ‌ها به زمین پیشگیری کند.
روزبه چشمی بازیکن باتجربه استقلال با وجود اخراج از بازی با تراکتور با حکم کمیته انضباطی نیز مواجه شد.
با وجود پایان مسابقات لیگ یک تخلفات صورت گرفته در بازی های هفته های پایانی هم چنان از سوی کمیته انضباطی بررسی و منجر به صدور رای می شود.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با انتشار ابلاغیه‌ای از مدیرعامل پرسپولیس خواست که دفاعیات خود را درباره مواضع‌اش ظرف 48 ساعت ارسال کند.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام خود برای دو مسابقه جنجالی لیگ یک را صادر کرد.
پرونده رسیدگی به تخلف محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تشکیل خواهد شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به تخلفات لیدرهای نفت مسجدسلیمان در دیدار با استقلال ورود کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص دیدار دو تیم مس سونگون و کراپ الوند اعلام کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را در خصوص دیدار دو تیم مس سونگون و کراپ الوند اعلام کرد.
با وجود حکم کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال مبنی بر حذف توفارقان از جدول مسابقات و در پی نشست برگزار شده امروز، این تیم مجدد وارد جدول رقابت‌ها شد.
با وجود حکم کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال مبنی بر حذف توفارقان از جدول مسابقات و در پی نشست برگزار شده امروز، این تیم مجدد وارد جدول رقابت‌ها شد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با همکاری هیات رییسه جریمه مربوط به تاخیر تیم‌ها در ورود به زمین را افزایش می‌دهد.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بازیکن آلومینیوم اراک دستور موقت صادر کرد.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس درباره بازداشت وریا غفوری گفت: ورود به اینکه این شخص اگر در این موقعیت بازداشت می‌شد یا نمی‌شد یا شخص دیگری، تحلیل‌هایی است که برخی در فضاهای مختلف بیان می‌کنند. تحلیل نمی‌تواند جای اجرای قانون و اعمال قانون را بگیرد و تحلیل‌ها نباید جامعه ما را در انضباط، برقراری نظم و پیگیری حقوق عامه مورد مخاطره قرار دهد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها همچنین در رابطه با پیگیری مجلس در مورد مساله دانشجویان ممنوع‌الورود، گفت: این موضوعات در اختیار کمیته انضباطی دانشگاه است و بنا نیست که از مجلس کسی در این کار ورود پیدا کند، چون این‌ها آیین‌نامه داخلی دارند و خودشان تصمیم می‌گیرند.
هیات رییسه دانشگاه صنعتی شریف با انتشار اطلاعیه‌ای درمورد اتفاقات روز گذشته (یکشنبه اول آبان) این دانشگاه اعلام کرد: دانشجویانی که در ارزیابی اولیه، نقش کلیدی در ایجاد ناآرامی داشتند تا اطلاع ثانوی اجازه ورود به دانشگاه را ندارند و کمیته انضباطی با آن‌ها برخورد می‌کند.
اعضای کمیته انضباطی پذیرفتند و به من گفتند هیچ سند و مدرک خاصی برای کارت قرمزی که من گرفتم، وجود ندارد و گفتند مشخص است شما با توجه به اتفاقات بازی، تحریک شدید.
سرمربی استقلال می گوید اعضای کمیته انضباطی اعلام کرده‌اند که هیچ سند و مدرک خاصی برای کارت قرمزی که من گرفتم، وجود ندارد.
ساپینتو هنگام ورود به فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از خبرنگاران بابت تبریک تولد در خصوص اینکه روز تولدش به جلسه کمیته انضباطی دعوت شده است، گفت: این شغل ما است.
اساسی‌ترین اصل گفتگو، وجود شرایط برابر است. در همان محیط دانشگاه، برخی از افراد و گروه‌ها همواره مستظهر به حمایت نهاد‌های نظارتی داخل و خارج از دانشگاه هستند، اما برای مخالفین آن‌ها هیچ‌گونه تضمینی وجود ندارد و بسیاری از دانشجویان به خاطر شرکت در همین تریبون‌های آزاد راهی کمیته انضباطی یا مراجعی فراتر از آن شده‌اند.
چند روز بعد از درگیری به وجود آمده در اردوی تیم ملی، جلسه کمیته انضباطی به محلی برای آشتی کنان دو ملی پوش باتجربه تبدیل شد.
کمیته انضباطی فیفا به پرونده دیدار ایران و لبنان که در مشهد برگزار شد، ورود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ