پیش از بازی دوستانه چند روز قبل برزیل و گینه یکی از همراهان وینیسیوس جونیور مورد حمله نژادپرستانه قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سایت شبکه المیادین با بررسی پایان ضرب الاجل کشورهای غرب آفریقا به نیجر برای آغاز حمله نظامی به این کشور گزارش داد که نشانه‌ای دال بر عملیاتی شدن این حمله احتمالی وجود ندارد.
کیلیان امباپه تا یک ماه دیگر چهار گزینه پیش رو دارد و احتمال اینکه بازهم رئالی ها را ناامید کند نیز وجود دارد.
برخی گزارش ها حاکی از آن است که نیروهای واگنر به نزدیکی مسکو رسیده اند و احتمال درگیری در دروازهای مسکو بالاست.
برخی گزارش ها حاکی از آن است که نیروهای واگنر به نزدیکی مسکو رسیده اند و احتمال درگیری در دروازهای مسکو بالاست.
علیرضا شهرداری: پیروز سه بار تا پای مرگ رفت و در یکی از موارد سرش را دوازده ساعت نمی‌توانست تکان دهد. پیروز چون به صورت سزارین به دنیا آمد و شیر مخصوص یوزپلنگ‌ها وجود نداشت امکان زندگی در طبیعت را نداشت. معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی: پیروز به دلیل شرایط خاص و بیماری‌های دستگاه‌ گوارش و ریه و مصرف دارو‌ها تلف شد. در پیش‌بینی‌ها احتمال زنده ماندن و بقا پیروز ۲۰ درصد بود اما به دلیل انتشار عکس‌های و پست‌‌های افراد به این موضوع توجهی نشد.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با افزایش ۴۳۶۱ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۰۲ هزار و ۳۴۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: قبلا صحبت از احتمال ریزش سکوها بود، اما در آخرین آزمایش که توسط وزارت راه صورت گرفت گزارش مهندسان فنی این بود که حتی یک میلی‌متر امکان جابه‌جایی وجود ندارد.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۳۶۱۴ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۶۵ هزار و ۹۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
شاخص کل بورس روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۸۰۰۲ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۸۲۰ هزار و ۹۹۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
کمیته مسابقات سازمان لیگ اطلاعات بازی های حساس را به کمیته داوران فدراسیون فوتبال ارائه می کند.
تیم‌های دهم و سیزدهم جدول رده‎بندی در شرایطی به مصاف هم می‌روند که احتمال جابجایی رتبه آنها پس از بازی وجود دارد.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید با وجود شایعات اخیر لیونل مسی امسال تابستان صد در صد در اروپا خواهد ماند و همه گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال پیوستن او به اینتر میامی یا نیوولز اولد بویز دور از واقعیت است.
فولاد در آخرین بازی هفته بیست و یکم امروز میزبان ملوانان انزلی است.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۸۶۱۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۳ هزار و ۴۰۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
بنا بر اعلام سازمان آب و هوای ملی در «بانسویل/ریو گرانده ولی» چندین نفر وجود احتمالی شهاب سنگ را در غرب «مک آلن» گزارش داده‌اند. این سازمان آب و هوایی همچنین گزارش داد که تجهیزات نقشه‌برداری صاعقه زمین ثابت (Geostationary Lightning Mapper) برق (درخشندگی) ناشی از این شهاب سنگ را ثبت کرده است.
روزنامه نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شده است که تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره‌ای از پایگاه هوایی ایران نشان می‌دهد که ایران در حال آماده شدن برای دریافت جنگنده روسی سوخو۳۵ است. به ادعای این روزنامه در اوایل فوریه، رسانه‌های دولتی ایران ویدئویی را درباره یک پایگاه زیرزمینی نیروی هوایی ارتش پخش کردند. جزئیات فیلم و تصاویر ماهواره‌ای به ورود احتمالی جت‌های پیشرفته روسی اشاره دارد.
اگر باشگاه بارسلونا به خاطر قضیه بارساگیت در اسپانیا جریمه نشود، احتمال ورود فیفا و یوفا به این پرونده وجود خواهد داشت.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۳۰۸۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۳ هزار و ۵۴۰ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
هفته چهارم مهرماه هم به پایان رسید و بورس در مهرماه هم روزگار خوبی را به خود ندید. خروج پول حقیقی همچنان ادامه دار است و پرسش این است که حقیقی ها از کدام گروه ها پول بیشتری خارج کردند و به کدام گروه ها پول حقیقی وارد شد؟
نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس درباره تعداد دانشجویان بازداشت شده طی روز‌های اخیر با بیان اینکه «اطلاعی در این زمینه ندارم» اظهار کرد: در جلسات با وزرای مربوطه گزارشی اخذ خواهیم کرد و اگر نیاز به ورود کمیسیون باشد، قطعاً ورود خواهیم کرد.
به گزارش سازمان هواشناسی در دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های قزوین، البرز، تهران، قم، همدان، مرکزی و شمال اصفهان نیز احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.
در بخشی از گزارش این رسانه آمریکایی از وجود مشکلات به‌منظور اجرای توافق احتمالی برای احیای توافق هسته‌‌‌ای سال ۲۰۱۵ و زمان‌بربودن ورود نفت ایران به بازارهای جهانی تاکید شده است. بلومبرگ نوشت: «به گفته یک مقام اروپایی، حتی اگر واشنگتن و تهران با احیای این توافق موافقت کنند، اجرای آن همراه با چالش خواهد بود و این امر به آن معناست که بازگشت کامل ایران به بازارهای نفت ماه‌‌‌ها طول می‌‌‌کشد.»
به طور کلی به نظر می‌رسد که بازار تا فصل مجامع شرکت‌ها رفتار بهتری را نسبت به ۱۸ ماه گذشته از خود نشان دهد و می‌توان اعلام کرد که در صورت ثبات در قیمت‌های جهانی روند بازار در شرکت‌های صادراتی بسیار مثبت خواهد بود.
شاخص کل بورس شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۵۲۶۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۳ هزار و ۷۱۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ